I cummercianti MEŞOT, chì i so debiti sò strutturati, sorridenu

I cummercianti MEŞOT, chì i so debiti sò strutturati, sorridenu
I cummercianti MEŞOT, chì i so debiti sò strutturati, sorridenu

À a riunione regulare di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Mersin in uttrovi, a situazione di i cummercianti è l'operatori chì operanu in Mersin Intercity Bus Terminal (MEŞOT) è incapaci di pagà i so debiti di affittu di 3 anni hè statu discutitu. L'articulu nantu à ùn raccoglie micca l'interessi è l'indennità di l'avucatu in quantu à i debiti non-performing da l'inquilini, a strutturazione è a rata di u debitu in quistione è altri debiti accumulati hè statu ancu discututu è una ristrutturazione hè stata fatta in u Parlamentu in quantu à i debiti di affittu retrospettivi di u i cummercianti di l'autobus.

Onorari di l'avucatu abolitu, rates finu à 15 mesi

In cunfurmità cù a decisione presa in l'Assemblea, u numeru di pagamenti hè statu aumentatu à 15 mesi. I cummercianti di a stazione d'autobus puderanu pagà i so debiti cun un scontu di 35.7 per centu in anticipu o cù una maturità di finu à 15 mesi senza pagà l'indennità di l'avucatu è a tarifa di raccolta in quantu à i debiti di affittu retroattivi. Cù a decisione presa, u pesu nantu à e spalle di i cummercianti serà elevatu.

U presidente MEŞOD Ürkmez: "U caosu chì dura 6,5 ​​anni hè finitu"

Kerim Ürkmez, presidente di l'Associazione di Proprietari di Bus è Uffici Intercity di Mersin, esprimendu chì i cummercianti di MEŞOT respiraranu sollievu per via di a decisione presa in l'Assemblea, "U caosu chì dura da 6 à 6,5 anni hè finitu grazia à U Signore Vahap Mayor è i membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana. In presenza di tutti i cummercianti è di a ghjente di Mersin, vulemu ringrazià u nostru presidente Vahap Bey, ci anu aiutatu assai. Seremu daretu à elli in ogni modu pussibule ", disse.

"U presidente Vahap ùn hà micca mancatu opzioni di suluzione"

Ramazan Hazar, l'operatore di MEŞOT, hà dettu: "Prima di u presidente Vahap, i prublemi di a stazione d'autobus eranu in l'agenda di notizie in Mersin è ancu in Turchia. U presidente Vahap ùn hà micca mancatu l'opzioni di suluzione davanti à noi. Hà fattu ciò ch'ellu pudia per aiutà. Hè qualchissia chì sà megliu chè qualcunu ciò chì u cummerciu è i cummercianti sò in Mersin. Cum'ellu ci hà prumessu durante u prucessu pandemicu, ùn hà micca ricevutu una tarifa di affittu per 3 mesi. Mantene a prumessa ch'ellu hà fattu ancu prima di l'elezzioni è hà pigliatu una azzione seria. Basatu nantu à i so debiti passati, l'interessi è l'indennità di l'avucatu, chì serianu un gran pesu per e spalle è u spinu di i cummercianti, sò stati sguassati da a decisione di u Parlamentu è divisi in 15 rate mensili. Semu grati à ellu in nome di i cummercianti. Vulemu ch'ellu aiuti a so cità cura di tutti i prublemi, u ringraziemu ".

"Ci hà resuscitatu cù u so ultimu gestu"

U manager, Abdürrahim Ürkmez, hà ricurdatu chì l'affitti ùn sò micca stati pigliati per 3 mesi cù a decisione di u presidente Vahap Seçer per via di a cessazione di l'affari durante u prucessu di pandemia, è hà manifestatu a so satisfaczione per a decisione di l'Assemblea. Ürkmez hà dettu: "Vulemu ringrazià Vahap Seçer, u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana, per u so grande aiutu in questu prucessu. Ci hà aiutatu assai dapoi u primu ghjornu. Ci hà risuscitatu cù u so ultimu gestu. À nome di tutti i cummercianti è mè stessu, ti ringraziu assai. Ci darà una grande comodità ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*