I Gestori di TCDD sacrificati contr'à l'accidenti di treni anu pricatu

I Gestori di TCDD sacrificati contr'à l'accidenti di treni anu pricatu
I Gestori di TCDD sacrificati contr'à l'accidenti di treni anu pricatu

U direttore generale di TCDD Taşımacılık A.Ş. Kamuran Yazıcı, u direttore generale di TCDD Taşımacılık A.Ş. Çetin Altun è i capi di unità sacrificanu è pricatu in a stazione di treni d'Ankara contra l'accidenti di treni.

Sicondu a nutizia di Burcu Cansu da BirgünI gestori di TCDD, induve l'accidenti sò constantemente per via di parechji errori istituzionali è carenze, in particulare di signalizazione, si sò riuniti oghje in a stazione di treni di Ankara per sacrificà l'animali. U Diputatu General Manager di TCDD Altun è altri gestori anu pricatu cullettivu contra l'accidenti dopu chì duie pecure sò state disposte accantu à i rails è abattute.

C'È TRE ACCIDENTI IN QATTRE GIORNI

U Sicritariu Generale di BTS İsmail Özdemir, chì hà criticatu u sacrificiu è a preghiera per prevene l'accidenti, hà dettu à BirGün: "Ci sò stati trè accidenti di treni impurtanti in TCDD in quattru ghjorni a settimana passata. Dui machinisti anu persu a vita, dui machinisti sò stati feriti seriamente è dui machinisti sò stati ligeramente feriti.

In e regioni chì operanu cù un sistema di signalizazione in a rete ferroviaria naziunale, ci sò gravi carenze in i sistemi di cumunicazione elettronica chì furnisce a navigazione di u trafficu longu à a linea ferroviaria è in a locomotiva. I sistemi di cuntrollu ùn sò micca sempre travagliatu cumplettamente. "Invece di curregà queste carenze, a gestione di TCDD Taşımacılık A.Ş. hà pricatu per sacrificà un sacrificiu in u situ di a Stazione di Ankara oghje".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*