I prucessi di u vaccinu Covid-19 da a Cina sò cuminciati à l'Hospital di a cità di Ankara

I prucessi di u vaccinu Covid-19 da a Cina sò cuminciati à l'Hospital di a cità di Ankara
I prucessi di u vaccinu Covid-19 da a Cina sò cuminciati à l'Hospital di a cità di Ankara

I prucessi di a vacuna Covid-19, venuta da a Cina, nantu à i vuluntarii sò stati ancu iniziati in l'Hospital di a cità di Ankara. Coordinator Chief Medicu di l'uspidale Opr. Dr. Aziz Ahmet Surel era trà i vuluntarii.

Turchia hè attivamente implicata in studii di vaccinazione Covid-19. I prucessi in animali di a vacuna domestica Covid-19 sò stati cumpletati recentemente. Turchia participa ancu à prucessi clinichi di vaccini pruduciuti in diversi paesi chì anu righjuntu u livellu di Fase-3 in prucessi umani. L'Hospital di Ankara City hè statu aghjuntu à i prucessi di a vacuna d'origine cinese, chì hà iniziatu à l'università Hacettepe, Kocaeli è Istanbul.

U Coordinatore Chief Physician Surel, una di e prime persone à esse vaccinate, hà dichjaratu chì a vacuna hè l'unica speranza in a surtita da a pandemia. Surel hà dettu chì speranu di sbarazzarsi di stu flagellu u più prestu pussibule ottenendu risultati da i vaccini domestici è stranieri.

Sottulineendu chì in u mumentu stanu circannu di prevene a so diffusione è impediscenu a trasmissione cù solu precauzioni, Surel hà dettu: "Quandu a vacuna hè furmata, a nostra sucetà è u restu di u mondu avarà una prutezzione seria à questu puntu è puderemu. per rompe a pandemia. À u puntu di studii internaziunali di una vacuna chì hà avà ghjuntu à u stadiu di studiu umanu, u nostru hospitalu hè unu di l'anelli in u prucessu di prova di sta vacuna. Avemu vuluntariu cum'è l'altri travagliadori sanitari. Avemu fattu u nostru duvere di valutà sta vacuna u più prestu pussibule è spergu chì furnisce speranza sia per e persone in u nostru paese sia per u restu di u mondu ". disse.

Ankara City Hospital Clinica di Malattie Trasmissibili Ufficiale di Educazione è Membru di u Cumitatu Scientificu Coronavirus Prof. Dr. H. Rahmet Güner hà dichjaratu ancu chì a prima applicazione di a vacuna inattivata Sars-Cov19 prodotta contr'à Covid-2 hè stata realizata in l'uspidale, è hà dettu chì speranu chì a vacuna domestica puderà ancu esse applicata in un futuru vicinu. Güner hà nutatu chì 100 mila dosi di a vacuna sò state fatte in Cina, 7 mila dosi in Brasile è 500 dosi in Indonesia.

L'applicazioni di prova di vaccini sò realizati in 25 centri in Turchia. A vacuna, chì hè fatta interamente nantu à una basa vuluntaria, hè prevista per esse amministrata à 13 mila persone in u nostru paese.

A vacuna, chì hà successu in a prova di a 2a fase, hè prevista per esse pronta per l'usu à u principiu di u 3 se a 2021a fase hè ancu successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*