I Voluntarii di Izmir si preparanu per i disastri naturali

I Voluntarii di Izmir si preparanu per i disastri naturali
I Voluntarii di Izmir si preparanu per i disastri naturali

A furmazione per a stallazione di a tenda hè stata datu à i vuluntarii è i gruppi di serviziu in a municipalità, sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, per risolve u prublema di l'abitazione dopu à terremoti è disastri simili.

U dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja a preparazione ininterrotta per i pussibuli disastri in a cità, chì si trova in a zona di u terrimotu. In questu cuntestu, 800 tende di disastru sò stati acquistati da u Dipartimentu di u focu è 200 da u Dipartimentu di i servizii suciali. U persunale specializatu chì travaglia in u dipartimentu di u focu hà cuminciatu à furnisce una furmazione nantu à a stallazione è u smantellamentu di e tende per risponde rapidamente à a necessità di rifuggiu in casu di un terremotu. Gruppi di cinque sò stati furmati per i furmazioni datu à u Centru di Formazione di u focu è i disastri naturali in u distrittu Sirinkapı di Buca. Ogni gruppu hà ricevutu furmazione nantu à a stallazione è u smantellamentu di tende da i bombe.

"Avemu da esse preparatu per i disastri"

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u Capu di u Bomberu di İzmir, İsmail Derse, hà ricurdatu chì İzmir hè una cità situata in una zona di terrimotu è hà dettu chì per quessa, a furmazione di custruzzione di tende hè impurtante. Sottulineendu chì a necessità di un rifugiu serà unu di i prublemi principali in un eventuale disastru, İsmail Derse hà dettu: "Hè impurtante di reagisce rapidamente in tali avvenimenti. Appena u bisognu di rifugiu righjunghji u so livellu più altu, daremu stu supportu è ne ghjunghjeremu a maiò parte cù vuluntarii. Hè per quessa chì ci importa di a furmazione di vuluntarii ", disse.

Ellu disse chì volenu chì i disastri ùn succedenu è chì nimu ùn si ferite, ma chì questu ùn hè micca pussibule, aghjustendu chì hè impurtante per esse preparatu per una tale situazione.

"Stemu vicinu à u populu di Izmir in un pussibule disastru"

Duzgun Atmaca, unu di i citadini vuluntarii chì anu participatu à a furmazione, hà dichjaratu ch'elli amanu Izmir è chì nimu ùn vole chì i terremoti. Atmaca spiegò chì anu participatu à e furmazione per esse preparatu per un eventuale disastru. U persunale di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà participatu ancu à u prugramma di furmazione. L'ufficiale di polizia İsmail Sarıbaş hà dettu: "Avemu amparatu à installà è smantellà e tende di disastru quì. Spergu chì ùn succede mai, ma stemu vicinu à a ghjente di Izmir in un pussibule disastru ", disse.

"I furmazioni eranu assai pruduttivi"

Asım Ablak, vuluntariu di l'Associazione di Ricerca è Rescue (AKUT), è a so squadra anu assistitu ancu à a furmazione di custruzione di tenda. Affirmando chì Izmir hè una di e cità in a zona di u terrimotu, Ablak hà dettu: "Avemu amparatu à installà rapidamente e tende compru da a municipalità. Andemu à dì à e nostre squadre ", disse. Fikret Bozkurt, unu di l'equipa di ricerca è salvata di a municipalità di Çiğli (ÇAK), hà dettu: "Avemu una squadra stabilita da a municipalità di Çiğli in modu voluntariu. Avemu dinò l'equipaggiu è u persunale abbastanza, ma avemu ancu amparatu cumu fà stallà sti tende cù una capacità più grande. Questi furmazioni sò stati estremamente produttivi per aiutà più persone ".

A furmazione; U Dipartimentu di Pulizia, u Dipartimentu di i Servizii Sociali, u Dipartimentu di Sport è e squadre AKUT da l'urganisazioni non governamentali, e squadre di Ricerca è Salvata di a Municipalità di Çiğli, Voluntarii d'Izmir cù Amore anu participatu à u Gruppu di Travagliu di l'Abitazione. I participanti sò stati datu un certificatu di participazione. L'addestramenti di stallazione è smantellamentu di a tenda cuntinueghjanu per un tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*