I zitelli cù bisogni speciali principianu l'educazione in faccia

I genitori di i zitelli cù bisogni speciali sò ancu diretti à a classe
I genitori di i zitelli cù bisogni speciali sò ancu diretti à a classe

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà dettu: "Essa a mamma, babbu, fratellu, o ancu nanna o missiavu di un zitellu cù una disabilità hè una situazione speciale". "Cum'è u Ministeru, avemu preparatu 12 prugrammi di cursu per e famiglie di individui chì necessitanu di educazione speciale per a prima volta".

U Ministeru di l'Educazione Naziunale, chì hà decisu di inizià una educazione in faccia à tempu pienu per i studienti cù bisogni educativi speciali da u luni 26 d'ottobre, aghjunghje ancu novi attività di supportu per e famiglie. In i corsi di furmazione per i genitori preparati da a Direzzione Generale di l'Apprendimentu Permanente, i genitori cumincianu a lezziò cum'è i so figlioli per migliurà a so vita di ogni ghjornu, a cura di sè stessu è e so cumpetenze di cumunicazione è per riceve un sustegnu emutivu. U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk, chì era un invitatu in una lezione in u prugramma di u cursu in u Centru di Educazione Pública Mamak, era ancu cù i genitori. "Cum'è u Ministeru, avemu preparatu 12 prugrammi di corsi per e famiglie di individui chì anu bisognu di educazione speciale per a prima volta", disse Selçuk, aghjustendu: "Sapemu chì esse a mamma, babbu, fratellu, o ancu nanna o missiavu U zitellu cù una disabilità hè una situazione speciale. "Cù i corsi, vulemu furnisce un sustegnu emutivu à i nostri genitori, aumentà a so cunniscenza è rende u so travagliu più faciule". disse.

U Ministeru di l'Educazione Naziunale hà lanciatu novi prugrammi di educazione per e famiglie di i zitelli chì anu bisognu di educazione speciale. Questi corsi, chì sò urganizati in una larga gamma da "Famiglie di Individui cù Disabilità Ortopediche è Malattie Croniche" à "Famiglie di Individui cù Disturbi di Déficit d'Attenzione è Iperattività", includenu assai temi cum'è u sustegnu di l'autocura, a vita di ogni ghjornu, a lingua è cumpetenze di cumunicazione di l'individui cù bisogni educativi speciali. . In questu cuntestu, u Ministru Ziya Selçuk era in Ankara Mamak Public Education Center per scuntrà i genitori in una atmosfera di aula ...

Prima di a lezziò, cù i studienti in l'attellu di furmazione di cucina è di lavanderia, chì sò preparati apposta per i corsi prufessiunali. sohbet U Ministru Selçuk hà ancu esaminatu attentamente i prudutti in a mostra preparata da i trainees.

U Ministru Selçuk andò dopu à u principiu di a lezziò cù i genitori di i studienti chì anu bisognu di educazione speciale è ascoltò a presentazione di u maestru, è à a fine di a lezziò, si pusò à a lavagna cum'è Maestru Ziya. Rimarchendu chì ci sò 5 prugrammi di corsi per 715 gruppi di disabilità per aumentà l'accessu à l'apprendimentu permanente per l'individui chì necessitanu di educazione speciale, u Ministru Selçuk hà cuntinuatu cusì: "Aumentemu l'opportunità educative di i nostri studienti, ma duvemu è sustenemu u sustegnu. genitori di sti figlioli, vale à dì voi. Perchè sapemu chì esse a mamma, u babbu, u fratellu, ancu a nanna o u missiavu di un zitellu cù una disabilità hè una situazione speciale ".

Dichjarà chì, cum'è u Ministeru, anu preparatu 12 prugrammi di corsi per e famiglie di individui chì anu bisognu di educazione speciale per a prima volta, Selçuk hà dettu: "Vulemu dà un supportu emotivo, aumentà a vostra cunniscenza è rende u vostru travagliu più faciule cù i corsi. sceglite secondu a disabilità di u vostru zitellu ". disse.

"Mentre i corsi in i Centri d'Educazione Pùbblica sò normalmente aperti cù 12 apprendisti, quì seranu aperti ancu cù a dumanda di una sola persona." U Ministru Selçuk hà dettu: "Hè ancu pussibule chì i corsi si tenanu à a sera o u weekend, secondu a dispunibilità di e famiglie di i nostri zitelli. Issi corsi cuntinueghjanu da avà per e famiglie di i nostri figlioli chì anu bisognu d'educazione speciale. "U numaru è a diversità di i corsi ponu esse aumentati in cunfurmità cù i bisogni è e dumande". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*