KarşıyakaI citadini anu lanciatu una campagna di firma per u "Carru biancu"

KarşıyakaI citadini anu lanciatu una campagna di firma per u "Carru biancu"
KarşıyakaI citadini anu lanciatu una campagna di firma per u "Carru biancu"

Partitu Populare Ripubblicanu Karşıyaka A Presidenza di u Distrettu hè u Carru Biancu utilizatu da Mustafa Kemal Atatürk in i so viaghji domestici, chì hè statu cacciatu u mese passatu perchè ùn era micca affettatu da e cundizioni climatichi avversi. KarşıyakaHà iniziatu una petizione per trasfurmà in un museu.

CHP Karşıyaka U presidente di u distrittu M. Serdar Koç, davanti à a stazione di treni d'Alsancak ieri, in quantu à u prublema. Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay hà tenutu un comunicatu di stampa cù i capi di u partitu è ​​i citadini. M. Serdar Koç, inseme cù i membri di u partitu, per prutege i valori storichi; CHP per trasfurmallu in un museu è prisentallu à i citadini in u megliu modu pussibule. Karşıyaka Hà iniziatu una petizione davanti à a Presidenza di u Distrettu cù u slogan "Quelli chì ùn pruteghjanu micca i valori naziunali ùn ponu micca prutegge u so avvene" è hà dumandatu à tutti di sustene sta campagna significativa.

"Quelli chì ùn pruteghjanu micca i valori naziunali ùn ponu rivendicà u so avvene"

"Noi Karşıyaka Aspiremu à u Carru Biancu, chì hè u nostru valore storicu. Avemu infurmatu à tutti i persone di İzmir chì u Carru Biancu, induve Mustafa Kemal Atatürk hà assai ricordi, serà curatu è chì stu travagliu storicu è significativu serà realizatu in u megliu modu cù i sentimenti più sinceri. Per "Carru biancu" Karşıyaka U nostru sindaco, Dr. Vogliu ancu ringrazià Cemil Tugay per u so sustegnu. CHP, cù u slogan "Quellu chì ùn hà micca cura di i valori naziunali, ùn pò micca cura di u so avvene" Karşıyaka Cum'è a Presidenza di u District, avemu principiatu una campagna di firma. U nostru scopu hè inizialmente duie mila firme. Ciò chì vulemu fà; di chjude stu vagone in una campana di vetru è di mette una schernu davanti à ellu, di prisentà i cuntenuti scritti è visivi chì descrivenu l’impurtanza di u vagone pè u nostru populu è di trasfurmà stu vagone in un museu à l’aria aperta. KarşıyakaU Carru Biancu si adatta bè davanti à a stazione storica di a stazione situata in u core di a nostra cità. Populu di Izmir, CHP Karşıyaka Vi invitu à sustene u stand chì apreremu davanti à a Presidenza District. A nostra cità, chì hà prutettu i so valori è e so reliquie sin’à oghje, cuntinuerà à fà cusì, crede cù tuttu u mo core. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*