U Ministru Pekcan: "Aspittemu un Seriu Aumentu di l'Exportazioni Automobilistiche"

U Ministru Pekcan: "Aspittemu un Seriu Aumentu di l'Exportazioni Automobilistiche"
U Ministru Pekcan: "Aspittemu un Seriu Aumentu di l'Exportazioni Automobilistiche"

U Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì a prima ricuperazione di l'esportazioni di l'automobile hè stata vista in settembre di questu annu è hà dettu: "Questu ci dà signali pusitivi. Da avà, aspittemu un aumentu seriu in l'esportazioni di u nostru settore di l'automobile inseme cù l'industria principale è subindustria ". disse.

U Ministru Pekcan hà participatu à u Programma di Delegazione di Cummerciu Settoriale Digitale Automotive in Germania via videoconferenza. Dichjarà chì anu realizatu a 16a delegazione di cummerciale settoriale in l'ambiente virtuale cù l'urganizazione da maghju, Pekcan hà dettu chì anu cumpletu 9 prugrammi di delegazione generale di cummerciale. Ricordendu chì anu urganizatu delegazioni cummerciale virtuale generale è settoriali cù i paesi 33, Pekcan hà dettu: "Avemu tenutu più di 4 riunioni di cummerciale da maghju. Spergu chì a nostra industria di l'automobile aghjunghje ancu à sta figura ". disse. Infurzendu chì anu urganizatu fieri virtuali 200 è organizzazioni di Missione di Cumpratura Speciale per 4 paesi diversi fora di delegazioni cummerciale, Pekcan hà dichjaratu chì e cumpagnie anu un grande interessu in u cummerciu virtuale è anu ottenutu risultati assai riesciuti.

"A Germania hè unu di i nostri più grandi partenarii cummerciale"

Enfatizendu chì a Germania hè unu di i più grandi partenarii cummerciale di Turchia, Pekcan hà dettu chì l'annu passatu, 16,6 miliardi di dollari sò stati esportati in questu paese è 19,2 miliardi di dollari sò stati impurtati da quì.
Rimarchendu chì l'esportazioni in Germania sò diminuite di 19 per centu in 9 mesi di l'annu, paragunatu à u listessu periodu di 2019, cù l'effettu di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-8,6), Pekcan hà dettu chì in settembre, l'esportazioni à questu. U paese hà aumentatu da 10,6 per centu annantu à una basa annuale è da 25,3 per centu annantu à una basa mensuale, hà nutatu un aumentu di XNUMX.

Indicà chì a parte di l'industria principale di l'automobile hè di 10 per centu è a parte di a subindustria hè di u 16 per centu in l'esportazioni totali in Germania, Pekcan hà fattu a valutazione seguente: "In i 9 mesi di questu annu, l'esportazioni di l'industria principale di l'automobile in 20,2 mesi di questu annu. A Germania hà diminuitu da 906 per centu è hà righjuntu 1,6 milioni di dollari. In a subindustria di l'automobile, avemu esportatu 19 miliardi di dollari. Ci hè una diminuzione di 683 per centu in a sub-industria, ma ancu impurtate una quantità assai seria da Germania in u settore di l'automobile. In particulare quandu guardemu à u periodu ghjennaghju-settembre, mentri l'impurtazioni eranu 1 milioni di dollari l'annu passatu, a cifra hà righjuntu 475 miliardi XNUMX milioni di dollari quist'annu ".

Enfatizendu chì l'impurtazioni di l'automobile da a Germania anu aumentatu da 9 per centu annantu à una basa annuale à 115 miliardi 1 milioni di dollari in 475 mesi, Pekcan hà dettu: "Quandu paragunemu solu i mesi di settembre, vedemu chì e nostre importazioni di l'automobile da Germania anu aumentatu da 128 per centu. Spergu chì i nostri esportatori ghjunghjenu ancu questi tassi. E nostre esportazioni duveranu cresce almenu à quellu ritmu ". usatu e frasi.

Apuntendu chì sti figuri sò sottu à u putenziale ancu sottu à e cundizioni epidemiche, Pekcan hà dettu: "Prevemu chì i nostri esportatori è a nostra industria aumenteranu e so cifre d'esportazione cù l'aumentu percentuale di l'impurtazioni". disse.

"Ci hè una ripresa di l'esportazioni, ancu s'ellu hè minima"

Pekcan hà dichjaratu chì sicondu i dati di l'Associazione Europea di i Produttori di l'Automobile, u mercatu di l'automobile di l'Unione Europea hè diminuitu di 9 per centu in u periodu di 28,8 mesi, è hà dettu: "In settembre, hè aumentatu di 3,1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. . Cù l'espansione in settembre, u settore di l'automobile hè diventatu u primu settore à espansione annantu à una basa annuale ". sparte a so cunniscenza. Ricordendu chì a prima ricuperazione di l'esportazioni di l'automobile hè stata vista in settembre di questu annu, Pekcan hà dettu:
"Avemu vistu un aumentu di circa 0,5 per centu, ancu s'ellu hè minimu, paragunatu à settembre di l'annu passatu, ma questu currisponde à un aumentu di circa 82,5 per centu cumparatu cù u mese precedente. Questu ci dà signali pusitivi. Almenu da avà, aspittemu un aumentu seriu in l'esportazioni di u nostru settore di l'automobile inseme cù l'industria principale è sub-industria. Hè impurtante chì esportemu diversi articuli di prudutti in un paese cum'è a Germania, chì hà unu di i mercati più prufondi di u mondu in l'industria di l'automobile, è aumentà a nostra cota di mercatu, in particulare in i prudutti d'alta qualità tecnologica ".

"A Germania continuerà à esse unu di i nostri mercati più strategichi"

"Cum'è Turchia, vulemu piglià un rolu ancu più attivu in e catene di supply glubale in u periodu à vene. Avemu l'infrastruttura per ottene questu. Pekcan hà dettu chì a Germania hà da cuntinuà à esse unu di i mercati più strategichi. U Ministru Pekcan hà dichjaratu chì, cum'è u ministeru, cuntinueghjanu sempre à esse cù l'esportatori in l'esportazioni cù u sustegnu di u guvernu è hà cuntinuatu cusì: "Cù u nostru sustegnu di a catena di fornitura globale, sustenemu e nostre cumpagnie chì operanu in i settori di l'automobile, di difesa, aerospaziale è di machini. per piglià in i pools di furnizzioni di cumpagnie di fabricazione di prudutti. In questu cuntestu, sustenemu l'acquistu di l'equipaggiu di macchinari, hardware, software è documenti di certificati di qualità chì e nostre cumpagnie necessitanu. U fattu chì 84 cumpagnie di l'industria di l'automobile sò trà e 40 cumpagnie chì anu beneficiatu di u sustegnu in u scopu di i supporti di a Catena di Supply Globale finu à avà mostra l'impurtanza di questi supporti ".

Pekcan hà invitatu tutte l'imprese à prufittà di i supporti statali in l'esportazioni è hà nutatu chì ci sò supporti attraenti per cumpagnie di tutte e dimensioni. Ricordendu chì anu ancu incaricatu a piattaforma Easy Export à a fine di l'aostu, Pekcan hà dettu: "Sparteremu ancu l'infurmazioni di l'impurtatori in i paesi pertinenti in a seconda fase di a piattaforma, chì pensemu à compie prima di a fine di a piattaforma. annu." usatu e frasi.

"À u 18 d'ottobre, i nostri dati d'esportazione sò estremamente pusitivi"

U Ministru Pekcan hà dichjaratu chì l'ecunumia glubale passa per unu di i periodi più difficiuli di a storia recente è hà dettu: "Malgradu tutte queste cundizioni, malgradu a contrazione ecunomica in u nostru principale mercatu di esportazione, noi, cum'è Turchia, seremu unu di i paesi chì sopravvive à stu periodu cù u minimu dannu è sperimentà a ricuperazione più veloce cumparatu cù altri paesi. In u rapportu publicatu da l'OCDE u 16 di settembre, hè statu dichjaratu chì Turchia hè u paese chì chjuderà cù u minimu dannu dopu a Cina è a Corea di u Sud trà i paesi di l'OCDE.

Apuntendu chì ci sò forti segni di ricuperazione in certi indicatori principali per u cummerciu esteru, Pekcan hà enfatizatu chì l'espurtazioni anu aumentatu da 4,8 per centu annantu à una basa annuale in settembre, senza l'oru, da 5,9 per centu.
Indittendu chì u rapportu di a cobertura di l'impurtazioni di l'esportazioni escludendu l'oru era di 90,9 per centu in settembre, Pekcan hà dettu: "À u 18 d'ottobre, i nostri dati sò estremamente pusitivi. U rapportu di l'esportazioni à l'impurtazioni hè di 95,7 per centu, è u rapportu di copertura senza l'oru hè di 104,5 per centu ". disse.

Enfatizendu chì questi indicatori sò assai pusitivi in ​​quantu à a ricuperazione rapida è a crescita in u terzu trimestre, Pekcan hà fattu a valutazione seguente: "Credemu chì ghjunghjemu a ricuperazione più veloce pussibule secondu a riduzione è u cuntrollu tutale di a pandemia. Malgradu tuttu, cù una certa resistenza, in cunfurmità cù u so propiu putenziale forte, Turchia cuntinueghja u so caminu daretu à i so scopi è cuntinueghja à fà. In questa direzzione, i nostri esportatori anu grandi rispunsabilità. Per questu mutivu, stemu da tutti i nostri esportatori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*