U Centru Logisticu Kayacık farà cuntributi significativi à l'ecunumia!

U Centru Logisticu Kayacık farà cuntributi significativi à l'ecunumia!
U Centru Logisticu Kayacık farà cuntributi significativi à l'ecunumia!

6th Term MUSIAD Konya Branch President Dr. Lütfi Şimşek hà dettu: "U centru logisticu hà un locu assai impurtante è una pusizione per MUSIAD. Avemu tracciatu u quadru di u centru logisticu in a riunione di trasportu chì avemu fattu in 2004. Stu travagliu hè u megliu successu di Konya ", disse.

Dicendu chì u centru logisticu hà un postu impurtante in a vita di Konya è MUSIAD, 6th Term MUSIAD Konya Branch President Dr. Lütfi Şimşek hà dettu: "In fondu, avemu fattu un sforzu per creà l'idea à i desk MUSIAD. Dopu, avemu guadagnatu un bonu investimentu chì appartene à Konya suscitando i sentimenti è i pinsamenti di u vastu, tolerante è agisce inseme di Konya.

" KONYA ACCOMPAGNATA RISING TURKEY "

Esprimendu chì anu disegnatu u quadru di u centru logisticu in a riunione di trasportu chì anu tenutu in 2004, Şimşek hà dettu: "Quandu avemu cuminciatu à parlà di u centru logisticu, u publicu di Konya hà dettu:" Chì ghjè stu centru logisticu ? Perchè voci questu? Chì bonu farà? Avemu cuminciatu à gestisce l'affari cù dumande partendu da i principii di l'affari. Inseme cù u gruppu di travagliu MUSIAD è i nostri prufessori esperti di l'università, avemu pruvatu à fà Konya u centru di u centru logisticu. Avemu passatu più di 250 porte è hà fattu un studiu è un sforzu nantu à cumu u centru logisticu cuntribuisce à l'ecunumia di Konya è ciò chì i benefici avarà. À quellu tempu, parechji capi d'opinioni in a cità sustenevanu assai stu prublema. U centru logisticu era un travagliu veramente autosacrificiu chì ùn hà micca avutu una infrastruttura precedente in a cità, è chì emerge à i desks di MUSIAD. Avemu furmatu l'idea di stabilisce un centru logisticu in modu chì Konya accumpagnà a Turchia crescente di quellu periodu ".

"A perseveranza hè a determinazione di sta cità"

Ricordendu chì a fundazione di u centru logisticu hè stata posta à a fine di u 2016, Şimşek hà dettu: "A determinazione chì hà purtatu à a furmazione di u centru logisticu hè a determinazione di sta cità. Di sicuru, avemu avutu anni boni è cattivi in ​​u prucessu, ma ci hè un fattu chì u gran sustegnu è u sforzu di MUSIAD era daretu à stu prughjettu. U fundamentu di stu prughjettu, a sistematica di quale avemu stabilitu, hè stata stabilita in dicembre, l'ultimu mese di a mo presidenza. Semu assai felici in questu sensu. Dopu avè spiegatu l'idea di un centru logisticu à Konya à quellu tempu, hè statu revelatu chì deve esse seguita cù una struttura più formale, è MUSIAD hà furmatu un gruppu di travagliu. Avemu chjamatu Konya Logistics Committee. Aghju ancu presiedutu u Cumitatu di Logistica di Konya. Cù i studii chì avemu realizatu cù i nostri accademichi in u Cumitatu di Logistica, avemu prima assicuratu chì l'idea di centru logisticu hè stata internalizzata cù i rapprisentanti di tutte l'istituzioni chì sò a petra di a cità. In u passatu, avemu permessu à i gruppi di travagliu chì ùn eranu micca ligati à a logistica per amparà è digerisce a logistica ".

"A PIÙ BELLA VICTORIA DI KONYA"

Enfatizendu chì u centru logisticu hè u megliu successu di Konya, Şimşek hà dettu: "Avemu coronatu u centru logisticu cun un bonu rapportu chì revelarà a strategia logistica di a regione Konya-Karaman, chì hè ancu sustinutu da l'Agenzia di Sviluppu Mevlana (MEVKA). . Finu à a data chì avemu fattu stu studiu, a strategia logistica di Turchia ùn era micca stata formata. Perchè avemu avutu parechje riunioni cù l'istituzioni chì difendenu è sustenenu a logistica à u più altu livellu in Turchia. Quandu avemu spartutu questi à quellu tempu, eramu strumentali per piglià decisioni impurtanti in quantu à a formulazione di a strategia logistica di Turchia. Credu chì avemu acceleratu stu travagliu per sensibilizà chì Turchia hà bisognu di una strategia logistica. U rapportu chì avemu preparatu cù MEVKA hà facilitatu u nostru travagliu cù l'esperti, e persone pertinenti, i capi d'opinioni, u guvernu è l'uppusizione in Turchia. In l'università, questi sò cunsiderati cum'è libri fonte è sò ristampati quandu sò finiti. Era un bonu rapportu, ancu abbellitu cù esempi internaziunali, chì descrive tutte e caratteristiche chì un centru logisticu deve avè ".

"A LOGISTICA ùn hè micca nantu à i camioni"

Şimşek hà dettu: "Per creà una cultura di centru logisticu in Konya, avemu avutu à spiegà chì questu affari ùn hè micca solu camionu" è hà dettu: "Visitendu parechji managers; Avemu pruvatu à sparghje l'idea chì avemu avutu in mente à u campu, è avemu realizatu un studiu chì hà fattu chì tutti interiorisanu a necessità di un centru logisticu. Pensu chì era un bonu travagliu. In a pianificazione di u nostru centru logisticu, avemu realizatu un compitu chì in qualchì modu hà furmatu sti travaglii cù u nostru statu è a Republica di Turchia Ferroviari. Cù anni di travagliu, avemu sempre u scopu di mantene questu nantu à l'agenda. In fatti, quandu e decisioni di custruisce un centru logisticu sò state prese, a basa di u messagiu di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan à a manifestazione di Konya, "Stabiliremu u centru logisticu è trasmettemu a vostra carica à i porti rapidamente è economicamente. ", era a furmazione di una cultura di centru logisticu in questa cità. U nostru presidente era u Primu Ministru quandu u prughjettu di u Centru Logisticu hè statu pianificatu, era u presidente quandu a fundazione hè stata stabilita, è hà inauguratu cum'è presidente à l'apertura. U ringraziemu assai per u so sustegnu. MUSIAD ùn hà micca custruitu u centru logisticu, ma inseme à l'urganisazione chì sustene sta cità, hà datu u missaghju chì hè indispensabile è indispensabile per noi. Sapemu chì avemu una parolla in a cunfigurazione di u centru logisticu ".

"CENTRU LOGISTICA PRENDE MULTI VANTAGGI"

Mencionendu chì i centri logistichi anu parechji vantaghji, Şimşek hà dettu: "Mentre custruendu u centru logisticu; Avemu sunniatu di un centru logisticu induve u trasportu stradale, ferroviariu, marittimu è aereu sò riuniti in un centru. Situatu à l'intersezzione di l'autostrade, Konya hè u centru di a logistica. Semu assai vicinu à l'aeroportu. E linee di trenu Konya-Karaman-Mersin, chì sò attualmente in opera, sò ancu stati un bellu assi chì ci hà permessu di ghjunghje à u portu di Mersin è include a strada marittima. Ùn avemu micca solu principiatu a custruzzione di u centru logisticu; Avemu ancu attivatu Konya à vultà à a carica aerea, a ferrovia, a strada è u trasportu internaziunale. U centru logisticu hè cum'è un centru di vita per sè stessu. U nostru sognu; Era un mudellu chì hà travagliatu, pruduciutu, guadagnatu, purtatu prudutti, impurtatu, esportatu, compru prudutti à l'esteru, vende prudutti, distribuitu è ​​accumulate i prudutti cullucati in sè stessu, è à u stessu tempu hà realizatu un travagliu diversu aghjunghjendu un valore aghjuntu. è ringraziò Allah. Fortunatamente, hè accadutu ", disse.

"HÀ STATA ADATTA PER U TRANSPORTU DI CONTENITORE"

Esprimendu chì u trasportu cù a linea Konya-Karaman-Mersin hè stata pianificata per a prima volta in Turchia cù un trenu d'alta velocità, Şimşek hà dettu: "L'idea di custruisce e trè linee cù una infrastruttura adatta per u trasportu di container hè digià sviluppata dopu. sti studii, è u nostru prughjettu hè di scopu di fà lu cù una infrastruttura chì purterà micca solu passageri, ma dinù cuntainer.Avemu fattu una decisione. Avemu creatu una infrastruttura chì purterà e nostre linee logistiche, micca solu cum'è a linea Konya-Ankara, Konya-Istanbul. Duranti stu periodu, avemu ancu fattu assai travagliu nantu à l'infrastruttura di a linea Beyşehir-Kayseri. Avemu tenutu riunioni cumuni cù e cità pertinenti. Avemu ancu mobilizatu u publicu in stu sensu. Forsi u più impurtante, avemu fattu una grande riunione in Mersin induve si sò riuniti l'idee di i guvernatori, merri è ministri di e trè cità. In questu sensu, i miccanismi interni di e trè cità anu seguitu questu è righjuntu un livellu chì compie l'opere ferroviarie attuali ".

"GRANDE CONTRIBUZIONE IN TERMINI ECONOMICA È SUCIALE!"

Enfatizendu chì MUSIAD Konya hà cuntribuitu à u sviluppu ecunomicu è suciale di i so membri è a cità dapoi a so creazione, u presidente di MUSIAD Konya Branch, Ömer Faruk Okka, hà dettu: "MUSIAD Konya Branch cuntinueghja a so attività per migliurà a cumpetitività internaziunale di i so membri è Konya. A nostra cumissioni, chjamata Konya Development Group, chì opera in questa direzzione, hà pioneratu assai prughjetti chì cuntribuiscenu à a nostra cità economicamente è suciale, è cuntinueghja à fà. U nostru Gruppu di Sviluppu hà avutu una grande cuntribuzione à caccià u prughjettu di u Tunnel Blu, chì era unu di i prughjetti di irrigazione più impurtanti in Turchia in u passatu è hè diventatu in acqua chjara chì scorri da e nostre fontane, da i scaffali polveri è inclusi in l'agenda d'investimentu. U Centru Logisticu Kayacık, chì hè statu apertu da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan in i ghjorni passati, hè statu prima purtatu à l'agenda di u paese da u MUSIAD Konya Development Group, numerose riunioni sò state tenute per sensibilizà nantu à u sughjettu, i rapporti sò stati preparati è infine a nostra cità hè stata. inclusu in u prugramma d'investimentu. Vogliu chì a facilità, chì farà una grande cuntribuzione à l'esportazione di a nostra cità è di a nostra regione, sia benefica ". U presidente Okka hà dettu: "Vogliu coglie l'occasione per ringrazià u nostru presidente, u sgiò Lütfi Şimşek, chì era u capu di u nostru Gruppu di Sviluppu, chì hà iniziatu l'idea di u Centru Logisticu, è dopu hà seguitu u prughjettu persistente cum'è u nostru. 6e mandatu MÜSİAD Konya President, è à i nostri presidenti di mandatu precedente è cunsiglii di direzzione, chì ùn anu micca ritenutu u so sustegnu à u prugettu in tuttu u so mandatu. Cum'è MUSIAD Konya, cuntinuemu à pruduce prughjetti chì aghjunghjenu valore à l'ecunumia di a nostra cità.

CENTRE LOGISTICS KONYA

Kayacık Logistics Center attira l'attenzione cum'è un puntu di transitu impurtante chì hè candidatu à aumentà a parte di Turchia in u corridor di trasportu internaziunale. In u centru, chì hà una capacità di trasportu annuale di 1,7 milioni di tunnellate è furnisce una zona logistica di 1 milione di metri quadrati, zona di stoccaggio di container, zona di parcheghju di camion, zona doganale, stazione di trasferimentu di carburante, zone di carica è scaricamentu, 450. Connessione ferroviaria longa di chilometri in una zona di cimentu di 30 mila metri quadrati, attelli di mantenimentu, magazzini, servizii di serviziu è strutture suciale. Trà i centri logistichi, ci hè una facilità di riempimentu, scaricamentu è almacenamentu di carburante, a so infrastruttura hè stata cumpletata per a prima volta nantu à una superficie di 50 mila metri quadrati in u Centru Logisticu Kayacık. U centru logisticu chì sustene l'attività agricula, cummerciale è industriale di Konya, chì si trova à a junction of the highway connections extending in a direzzione di l'assi Est-Ovest è Nord-Sud di u nostru paese; Darà accessu à u portu di Mersin in pocu tempu cù a cunnessione ferroviaria veloce.

Fonte: Sümeyra Kenesarı / Yeni Haber Newspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*