U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'investimenti di trasportu in Artvin

U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'investimenti di trasportu in Artvin
U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'investimenti di trasportu in Artvin

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu si sò andati à Artvin per fà una serie di visite è ispezioni.

Ministru Karaismailoğlu, chì hà fattu dichjarazioni durante a visita; Dichjarà chì anu custruitu strade, autostrade, ponti, tunnelli, ferrovie è aeroporti divisi, è chì anu stabilitu una infrastruttura di trasportu ininterrotta è di alta qualità trà i cuntinenti creendu un corridore internaziunale, hà dettu chì anu aumentatu u numeru di traversate in u Bosphorus trà l'Asia è l'Europa per 2 cù u Yavuz Sultan Selim Bridge, Eurasia Tunnel è Marmaray, hà dichjaratu chì anu aumentatu da 5 à XNUMX.

Dichjarà chì anu permessu a realizazione di a strada di a seta di ferru chì si estende da Londra à Pechino custruendu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, u Ministru hà dichjaratu chì circa 18 miliardi 8 milioni di lire sò stati investiti in u trasportu è a cumunicazione di Artvin in l'ultimi 639 anni, è hà dettu: "Mentre c'eranu 2003 chilometri di strade divise finu à u 22, oghje avemu aumentatu à più di 46 chilometri. "U nostru travagliu cuntinueghja rapidamente nantu à i prughjetti di l'autostrada 4 cù una quantità di prughjettu di 360 miliardi 14 milioni di TL, cum'è a junction Artvin-Erzurum, strada Oltu-Olur, junction Borcka-Artvin, strada Murgul-Damar ", disse.

Fornendu infurmazioni nantu à a custruzzione di e strade di traslocazione di Yusufeli Dam, Karaismailoğlu hà dettu: "In questu prughjettu, custruemu 55 tunnel cù una lunghezza di 800 mila 56 metri, vale à dì, circa 40 chilometri, cù u scopu di prutege e bellezze naturali uniche di Artvin. In u scopu di u novu prughjettu, ci sò ancu 1.761 ponti cù una lunghezza di 17 metri è una scavi aperta cù una lunghezza di 8.639 metri. Avemu finitu a sezione di 55 mila 800 metri di u tunnel di 55 mila 500 metri, vale à dì, quasi tuttu u travagliu di scavi è supportu di u tunnel. Avemu finitu u revestimentu finale di u tunnel in a sezione di 35 mila 715 metri, vale à dì 64 per centu. Avemu ancu fattu un prugressu assai impurtante in a fabricazione di ponti è l'avemu cumpletatu à 83 per centu. Inoltre, avemu finitu a superstruttura di a strada di 6 metri cum'è un revestimentu di mistura calda bituminosa. Avemu u scopu di compie tuttu u prugettu in 100. "Quandu u nostru prughjettu hè finitu, a strada Yusufeli-Artvin-Erzurum serà assai più sicura, cù i tunnellati 2021 aperti, ùn serà più affettatu da e cundizioni d'invernu severi è a nostra strada ferma sempre aperta".

Dopu à e so dichjarazioni, u Ministru hè ghjuntu à u situ di custruzzione è hà cuntinuatu i so ispezioni, dicendu chì a lunghezza tutale di 82 tunnel aperti à u trafficu in Artvin era di 51 chilometri è hà dettu: "Finu à u 2003, a lunghezza di i tunnel in tutta a Turchia era di 50 chilometri. "Avemu solu 51 chilometri di tunnel di funziunamentu in Artvin avà", disse.

Dichjarà chì anu realizatu un travagliu grande è dedicatu cù circa 5 mila impiegati, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì quasi tutte e strade esistenti seranu sottu à l'acqua per via di a diga è chì e strade alternative sò necessarie micca solu per a diga, ma ancu per a vita. a regione. "Cù queste strade, a strada Artvin Erzurum, a strada Artvin-İspir, a strada Artvin-Ardahan diventa una strada più còmuda è sicura", disse u Ministru; « 69 km di strada, 56 km di tunnel ; Inoltre, ci sò 1700 ponti chì sò custruiti in 17 chilometri. Semu à circa 65 per centu in tunnel è 85 per centu in ponti. "U nostru scopu hè di purtà una vera pruduzzione in questi lochi per questa ora l'annu prossimu è di migliurà a qualità di vita quì", disse.

Karaismailoğlu hà ancu toccu u prughjettu di a pista di Formula 1 in u so discorsu; "Quest'annu faremu a 14a tappa in Istanbul Park. A pista di Formula 1 hè un asfaltu chì richiede parechje caratteristiche. "Hè bisognu di una alta ingegneria in termini di manufatti, di fabricazione è di materiali", disse.

Infine, u Ministru Karaismailoğlu, dendu infurmazioni nantu à a custruzzione di u Ponte di Çanakkale di u 1915, hà dettu: "In quantu à a so span media, hè u più grande è u più largu ponte in u mondu cù gambe d'acciaio. Quessi sò prughjetti chì simu assai fieri. Stu prughjettu hè un prughjettu di 106 chilometri chì partenu da Malkara è finisce cù Çanakkale. "Spergu, aspittemu di apre stu locu in 2022", disse.

Enseñanza

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*