U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'investimenti di trasportu in Hakkari

U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'investimenti di trasportu in Hakkari
U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'investimenti di trasportu in Hakkari

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu anu visitatu Hakkari per esaminà l'investimenti di trasportu in corso.

Enfatizendu chì mentre cunnetta a Turchia cù strade, ponti è tunnel, rinfurzanu ancu i ligami suciali, ecunomichi è culturali cù u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu realizatu parechji prughjetti giganti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, Osmangazi Bridge, Eurasia Tunnel, Marmaray, L'aeroportu di Istanbul, l'autostrada Izmir-Istanbul, m'hà ricurdatu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, in più di prughjetti di prestigiu giganti, anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 6 mila chilometri à 27 mila 700 chilometri, anu attraversatu e muntagne impraticabili cù tunnelli è anu aumentatu a lunghezza di u tunnel da 50 chilometri à 18 chilometri in 525. anni.

Esprimendu chì anu realizatu prughjetti assai impurtanti investendu più di 4 miliardi 355 milioni di lire per u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu di Hakkari, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "In u 2003, avemu custruitu 1 chilometri di novi strade divise in Hakkari, chì era solu 18 chilometru divisu. strada in 95 anni. Cuntinuemu à travaglià in 5 prughjetti di autostrada differenti, cum'è a Strada Başkale-Hakkari Junction-Yüksekova-Esendere, Şemdinli-Alan Road, Yüksekova Ring Road cun un valore di prughjettu di 114 miliardi 16 milioni di lire.

In seguitu, Karaismailoğlu hà visitatu u situ di custruzzione di City Crossing è hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à u travagliu in corso nantu à l'autostrada Hakkari-Van. Dopu, inseme cù u nostru Direttore Generale Uraloğlu, andò à u Cantiere di Custruzzione di Tunnel di Yeni Bridge Yüksekova nantu à l'autostrada Van-Yüksekova è inspeccionò l'ultimu statutu di l'opere.

In a so dichjarazione quì, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 7 chilometri di a strada di u Distrettu di Sicurezza di Esendere seranu asfaltati, è hà dettu: "U nostru Novu Cantiere di Custruzzione di Tunnel Yüksekova, chì esaminemu oghje, hè un puntu impurtante di a custruzzione di a strada Yüksekova-Esendere. . Cù stu prughjettu chì simu realizatu, custruemu una strada divisa cù una lunghezza tutale di 75 chilometri. In a custruzzione di a strada cù un costu di prughjettu di 1 miliardi 88 milioni di lire, avemu finitu una sezione di 50 chilometri di a custruzzione di strada, di quale 4 chilometri hè un rivestimentu di superficia è 54 chilometri hè un revestimentu di mistura calda bituminosa. Inoltre, avemu fattu un revestimentu di mistura calda bituminosa nantu à a seccione di 28,5 chilometri cù un revestimentu di superficia, a custruzzione di quale hè stata finita. Avemu ancu finitu u Tunnel Sarıtaş di 445 metri ", disse.

Esprimendu chì compie a strada divisa pavimentata calda bituminosa di 500 metri di lunghezza, u Ponte Çığlı di 151 metri, i ponti Dotkan-180 di 1 metri è Dotkan-159 di 2 metri, Karaismailoğlu hà infurmatu chì i travaglii continuanu nantu à a strada. Tunnel duppiu tubu T8 è T530 di 1 metri di lunghezza.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu ancu chì travaglianu per compie a strada Yüksekova-Esendere cù a separazione Baskale-Hakkari è a mette à u serviziu di u publicu in 2021.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*