U presidente Turan hà assistitu à a cima di a Ferrovia Turca

U presidente Turan hà assistitu à a cima di a Ferrovia Turca
U presidente Turan hà assistitu à a cima di a Ferrovia Turca

In cunfurmità cù a visione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, u Cumitatu Ferroviariu Turcu, chì hè statu urganizatu per cuntribuisce à u sviluppu di scambii d'infurmazioni mutuali è e rete di relazione di i partiti di u settore, è chì durà per 4 ghjorni, hà iniziatu cù l'apertura. sessione assistita da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u sindaco di Fatih M. Ergün Turan.

U Summit Ferroviario Turcu, chì si svolgerà in a Stazione Sirkeci u 21 - 24 d'ottobre cù migliaia di participanti lucali è stranieri, hà iniziatu cù a sessione di apertura d'oghje. In u so discorsu à l'apertura di a cima, u presidente Turan hà dettu: "Sirkeci Train Station, chì riunisce a sintesi di l'Oriente è l'Occidenti, aghjunghje un valore unicu à e siluette di Istanbul è Fatih. In ogni locu di a ferrovia, ci sò micca solu effetti cummirciali è ecunomichi, ma ancu suciali è culturali. Noi, cum'è guverni lucali, cuntinuemu à fà a nostra parte in prughjetti chì portaranu un soffiu sfarente à u trasportu ferroviariu ".

In u so discorsu in u prugramma, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu iniziatu a riforma ferroviaria in Turchia è chì stu prucessu hà bisognu di crescita fisica, mintuendu l'impurtanza di a Stazione Sirkeci per Istanbul è Turchia, è hà utilizatu e seguenti espressioni: A purteremu à u persone di Istanbul è Fatih. Ci era una necessità impurtante per noi di tene stu Summit Ferroviario in a Stazione Sirkeci oghje. Hè necessariu di ricurdà i servizii chì Sirkeci Station furnisce per Istanbul. Per quessa, stu locu serà apertu à l'usu di i nostri citadini in cunfurmità cù a so storia è a so cultura. Da oghje, tenemu un prugramma assai bonu spieghendu a nostra visione ferroviaria per 4 ghjorni.

Dopu à u discorsu, per fà vede u sviluppu storicu di e ferrovie, u trenu neru hè statu mandatu è u trenu d'alta velocità hè statu accoltu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*