U presidente Zeybek hà infurmatu u Ministru Karaismailoğlu nantu à u Prughjettu AFRAY

U presidente Zeybek hà infurmatu u Ministru Karaismailoğlu nantu à u Prughjettu AFRAY
U presidente Zeybek hà infurmatu u Ministru Karaismailoğlu nantu à u Prughjettu AFRAY

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à Afyonkarahisar per una seria di visite è cuntatti, hà visitatu a Municipalità.

À u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì hè statu accoltu da u sindaco Mehmet Zeybek, i vice-sindaci Süleyman Karakuş è Benol Kaplan, u guvernatore di Afyonkarahisar Gökmen Çiçek, i deputati di u Partitu Afyonkarahisar AK Veysel Eroğlu, İbrahim MH Deputakuse Mehmet, Direttore Generale İbrahim Deputakuse Mehmet di TCDD Ali İhsan Uygun, u presidente provinciale di u Partitu AK Hüseyin Ceylan Uluçay, u presidente di l'Assemblea Provinciale Burhanettin Çoban, u presidente di u Distrettu Centrale di u Partitu AK Ziya Coşkun Karadeniz, u capu di a filiera di a ghjuventù Ethem Karahan, u direttore regionale DDY Adem Sivri è i burocrati di u ministeru eranu accumpagnati.

INVESTIMENTI CURRENTI È PIANIFICATI DISCUSSATI

Durante a visita, u sindaco Zeybek hà manifestatu u so piacè di accoglie Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, in a Municipalità. U presidente Zeybek, chì hà datu infurmazioni à u Ministru Karaismailoğlu nantu à u prughjettu AFRAY, chì farà una grande cuntribuzione à u trasportu urbanu, hà ringraziatu per u so sustegnu. Spiegà u prugressu di u prugettu, u sindaco Zeybek hà ancu scambiatu opinioni nantu à l'edificazioni PTT è Telecom in Zafer Square.

Facendu dichjarazioni in quantu à a visita, u sindaco Zeybek hà dettu: "Avemu infurmatu u nostru ministru nantu à i prughjetti chì faremu in a nostra cità. Anu dichjaratu ch'elli ci susteneranu cum'è un ministeru. Faremu u nostru megliu per portà a nostra bella cità, Afyonkarahisar, in un locu megliu. Tuttu hè per Afyonkarahisar ", disse.

"A CITTA DI L'EROI AFYONKARAHİSAR"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà desideratu u sindaco Mehmet Zeybek à continuà u successu è hà spressu chì daranu ogni tipu di sustegnu cum'è ministeru. Esprimendu ch'ellu hè assai felice di visità Afyonkarahisar, a cità di l'eroi, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru solu sognu nantu à sta strada, chì avemu stabilitu cù u scopu di u sviluppu olisticu per Afyon, hè di lascià opere preziose. à e generazioni future".

U sindaco Zeybek hà prisentatu un set di scacchi è un tappettu di feltru à u Ministru Karaismailoğlu in memoria di a visita. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà firmatu u Libru d'onore di a Municipalità di Afyonkarahisar in memoria di a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*