U primu centru di scienza tematicu spaziale di Turchia GUHEM hà apertu e so porte

U primu centru di scienza tematicu spaziale di Turchia GUHEM hà apertu e so porte
U primu centru di scienza tematicu spaziale di Turchia GUHEM hà apertu e so porte

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì anu apertu GUHEM, u primu centru di scienza spaziale è di l'aviazione in Turchia, è hà dettu: "Un investimentu di più di 14 milioni di lire hè statu fattu per stu centru cù una zona chjusa di 130 mila metri quadrati. . Hè u centru di scienza cù u più grande budgetu chì sustenemu ". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à l'apertura di u Gökmen Aerospace Training Center (GUHEM) in Bursa. GUHEM, unu di i primi centri di Turchia cù temi spaziali è aviazione, hè statu implementatu sottu a guida di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Bursa è u Cunsigliu Turcu di Ricerca Scientifica è Tecnologica (TÜBİTAK) è cù u sustegnu. di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia.

Attrae l'attenzione cù a so architettura

Attraversu l'attenzione cù a so architettura, GUHEM hè stata ritenuta degna di un premiu in a categuria "Edificii Publici" à i Premii di Pruprietà Europea 2019, induve i migliori edifici di l'oghje è di u futuru sò scelti da a ghjuria internaziunale. Ci sò 2019 sistemi di furmazione interattivi, simulatori di furmazione di l'aviazione è centri d'innuvazione spaziale in GUHEM.

Parlendu à l'apertura, u Ministru Varank hà trasmessu i so desideri à i citadini per via di u terrimotu basatu in Izmir. Nutendu chì GUHEM sensibilizà in i campi di u spaziu è l'aviazione in Bursa, u Ministru Varank hà dettu:

AURGERA A CUSCIENZA

Partimu da u principiu cù a quistione di ciò chì altri spazii Bursa pò fà un splash in, facendu u so nome cunnisciutu in l'industria cù i settori di l'automobile è tessili. Avemu cunsultatu cù l'autorità lucali cum'è a nostra municipalità metropolitana, a guvernazione, l'università, a camera di cummerciale è l'industria. Avemu dettu chì Bursa puderia fà u so prossimu avanzu in i campi di u spaziu è l'aviazione è accoglie novi clusters. L'idea di GUHEM hè nata da quì. GUHEM serà un centru chì sensibilizà in i campi di u spaziu è l'aviazione in Bursa è ispirarà u travagliu chì pò esse fattu in questu campu.

PRIMA PÀ TURCHIA

GUHEM hà a distinzione di esse u primu per u nostru paese, hè u primu centru di scienza spaziale è aviazione in Turchia. Un investimentu di più di 14 milioni di lire hè statu fattu per stu centru, chì hà una zona chjusa di 130 mila metri quadrati. U centru di scienza cù u più grande budgetu chì sustenemu. TÜBİTAK hà determinatu i temi in u centru è hà realizatu studii nantu à attività educative. Hà furnitu tutti l'arnesi è l'equipaggiu necessarii. Avemu criatu un bellu pezzu di travagliu.

DUE SERVIZI CENTRALI

Inseme cù GUHEM, apremu oghje u Centru di Ricerca è Eccellenza di Materiali Compositi Avanzati (IKMAMM). Stu centru svilupperà in particulare a cooperazione cù l'industria è realicerà teste impurtanti chì l'industria hà bisognu. Più di 70 per centu di u budgetu quì hè statu furnitu da a nostra Agenzia di Sviluppu. Vulemu vede a nostra Bursa cum'è una cità chì pruduce prudutti d'altu valore aghjuntu è hà ghjuntu à i posti più altu ch'è Turchia hè avà.

"I GIOVANI GENERAZIONI AMERÀ U SPAZU"

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dichjaratu ch'elli sò felici di apre u GUHEM è hà dettu: "Cù GUHEM, hè destinatu à inizià l'ecosistema da esse creatu in queste zone cù l'educazione, facendu chì i ghjovani generazioni amassi u settore spaziale è aviazione". disse.

"VULEMU ENTRÀ U TOP 5"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu: "U nostru scopu hè di vende i prudutti chì avemu pruduciutu in 2022 à l'esteru è di esse trà i primi 2023 pruduttori in u mondu in 5. In Bursa, u centru di l'industria, u cummerciu è l'esportazione, inseme cù GUHEM, tecnulugii superiori è esportazioni cù un altu valore aghjuntu seranu pionieri ". usatu e frasi.

"CONCURRENZA BASATA IN TECNOLOGIA"

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì simu passendu per un periodu in quale a cumpetizione internaziunale basatu in tecnulugia hè purtata da a terra à u spaziu è hà dettu: "Una di e nostre dinamiche principali chì ci purterà à a nostra produzzione high-tech. u scopu hè di creà eccitazione nantu à u spaziu è l'aviazione trà i nostri ghjovani cun alta fiducia in sè stessu. GUHEM hà pigliatu l'azzione in linea cù questu scopu ". disse.

A cerimonia hà assistitu da i deputati di u Partitu AK Bursa Hakan Çavuşoğlu è Efkan Ala è u presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal hà ancu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*