U viaghju spaziale di Bursa hè cuminciatu

U viaghju spaziale di Bursa hè cuminciatu
U viaghju spaziale di Bursa hè cuminciatu

Gökmen Space and Aviation Training Center (GUHEM), unu di i più grandi centri in Europa è unu di i centri principali in u mondu, custruitu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa, a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa è TÜBİTAK, hè stata aperta à i visitatori cù un cirimonia assistita da u Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mustafa Varank.

Gökmen Space and Aviation Training Center, custruitu in una struttura integrata cù u Centru di Scienza è Tecnulugia purtatu à Bursa da Bursa Metropolitan Municipality è purtatu à a cità in cuuperazione cù BTSO, Metropolitan Municipality è TÜBİTAK, hà apertu e so porte à l'amatori di u spaziu è di l'aviazione cù un cerimonia. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u guvernatore Yakup Canbolat, u presidente BTSO İbrahim Burkay, i membri di u Parlamentu di Bursa, u presidente provinciale di u Partitu AK Ayhan Salman è parechji invitati anu assistitu à a ceremonia d'apertura di GUHEM, chì aghjunghje un valore visuale à a cità cù a so architettura in forma di zeppelin. .

U nostru avvene hè in manu di e generazioni future

Parlendu à a ceremonia d'apertura di GUHEM, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì i paesi chì anu dominatu u mondu, in particulare in l'ultimi dui centu anni, sò i paesi chì sempre attribuisce impurtanza à a scienza è furnisce u sviluppu tecnologicu, è chì l'impurtanza. datu à a scienza è a tecnulugia in Turchia hè più grande chè mai. Ringraziendu u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, per avè travagliatu ghjornu è notte per assicurà chì a Turchia hà una parolla in u campu di a scienza è a tecnulugia, u sindaco Aktaş hà dettu: "Di sicuru, oghje cugliemu i frutti di sti sforzi, unu. da unu. E nostre cumpagnie è istituzioni chì producenu prudutti di tecnulugia naziunali è naziunali, in particulare in i campi di l'industria di difesa, l'informatica è u software, sò in crescita di ghjornu. Pudemu avà pruduce veiculi aerei senza pilota, elicotteri è satelliti domestici è installà software domesticu nantu à elli. Semu trà i paesi principali in u mondu in queste zone. Per cuntinuà sta scuperta, duvemu fucalizza più nantu à i studii di R&D è incuragisce l'imprese. E risorse umane furmate in questi campi sò ancu assai impurtanti. U nostru avvene hè in manu di e generazioni future. "Pudemu pruduce e nostre risorse umane dirigendu i nostri ghjovani è zitelli in questi campi", disse.

L'avventura scientifica hà iniziatu in u 2012

Dichjarà chì l'avventura scientifica di Bursa hà iniziatu cù u Centru di Scienza è Tecnulugia stabilitu da a Municipalità Metropolitana di Bursa in 2012, u Sindaco Aktaş hà ringraziatu l'ex Sindaco Metropolitanu Recep Altepe per avè purtatu stu centru in Bursa. U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa, custruitu cù e risorse di a Municipalità Metropolitana, hè statu messu in serviziu in 2 dopu à u centru, chì riunisce i studienti cù a scienza in una zona di circa 500 mila 2014 metri quadrati. in u Centru di Cungressu è di Cultura Atatürk, hà attiratu una grande attenzione è hà dettu: "Di sicuru, cum'è Bursa, simu interessatu solu à custruisce un centru di scienza. "Ùn simu micca lasciati. Per furmà a forza di travagliu qualificata di l'avvene oghje, per motivà li, per guidà correttamenti in cunfurmità cù e so capacità, è per inculcà in elli u sintimu di "Anch'io possu fà", avemu purtatu Science Expo, a più grande scienza. festival in Turchia, à u nostru paese. Avemu ancu participà à Teknofest, chì hè unu di i festivali più eccitanti di u nostru paese è hè seguitu cun interessu. Tuttu ciò chì riguarda i centri di scienza è tecnulugia in u nostru paese, da i so disinni à a so fabricazione, hè statu fattu cù supportu straneru. In cunfurmità cù a mobilizazione lucale è naziunale iniziata da u nostru presidente, avemu cessatu l'acquisti stranieri è cuminciamu à travaglià in questu campu in Kültür AŞ. Da questu annu, u numeru di prudutti domestici in Bursa Science and Technology Center hà righjuntu u 40 per centu. Spergu chì avemu pruduciutu u 200 per centu di e 80 cunfigurazioni sperimentali in Turchia in l'annu prossimu, in u locu da Kültür AŞ. "U nostru scopu hè di vende i prudutti chì producemu à l'esteru in 2022 è di esse trà i primi 2023 fabricatori di u mondu per 5", disse.

Furmà l'astronauti di u futuru

Dichjarà chì GUHEM hè stata custruita nantu à a terra metropolitana, u sindaco Aktaş hà ricurdatu chì anu cuntribuitu à circa 35 milioni di TL per l'infrastruttura è l'opere di superstruttura è u paisaghju. U sindaco Aktaş hà dettu: "Se oghje parlemu di una Turchia chì produce i so propri sistemi di difesa, UAV è SIHA, di sicuru, pruvemu à riflette stu prucessu di sviluppu quì. I protokolli in quantu à a donazione di un aereo F-4 E da u Ministeru di a Difesa sò stati firmati davanti à l'edificiu è u travagliu hè realizatu. Inoltre, i nostri scontri cù l'istituzioni è l'urganisazione cuntinueghjanu à esibisce i nostri aerei lucali è naziunali. U nostru travagliu di prughjettu cuntinueghja à esibisce UAVs, UCAVs è diversi razzi. I nostri visitatori tistimuniaranu tuttu ciò chì riguarda u spaziu è l'aviazione quì. Prima di tuttu, devi dì chì vedemu stu prughjettu micca cum'è un prughjettu Bursa, ma cum'è un prughjettu Turchia. "Spergu chì serà benefica per a nostra Bursa è u nostru paese", disse.

U primu centru di scienza cù tema spaziale è aviazione

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu chì sò partiti dicendu chì "Bursa pò fà u so prossimu avanzu in i campi di u spaziu è l'aviazione è diventà a casa di novi clusters" è questu hè natu l'idea di GUHEM. Dichjarà chì GUHEM aumenterà a cuscenza in i campi di u spaziu è l'aviazione in Bursa è ispirarà studii chì ponu esse fatti in questu campu, u Ministru Varank hà dettu: "Di sicuru, GUHEM hè ancu un primu per u nostru paese. Vale à dì; Questu hè ancu u primu centru di scienza di Turchia cun tema spaziale è aviazione. Un investimentu di più di 14 milioni di lire hè statu fattu per stu centru, chì hà una zona chjusa di 130 mila metri quadrati. Avemu ancu mostratu un esempiu assai distintu di cooperazione quì. A nostra Municipalità Metropolitana hà datu a terra è hà ancu pigliatu tutte e regule ambientali. A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa hà creatu stu bellu edifiziu originale chì vede. A nostra filiale TÜBİTAK ancu; Determinò i temi in u centru, cuncepì l'esibizioni, furnì tutti l'arnesi è i materiali necessarii in u centru, cumpresi l'attellu di furmazione, è hà realizatu e so installazioni. "In fattu, tutti i partiti uniscenu forze per fà di Bursa unu di i centri di scienza è tecnulugia più impurtanti di u nostru paese", disse.

Architettura premiata

L'edificiu GUHEM, chì attira l'attenzione cù a so architettura, hè statu sceltu da u tribunale di ghjuridizione internaziunale; Ricordendu chì hà ricevutu un premiu in a categuria "edifici publichi" à i Premii Immubiliarii Europei 2019, induve sò scelti i migliori edifici di l'oghje è di u futuru, u Ministru Varank hà dettu: "In questu centru, ci sò strutture cum'è meccanismi di furmazione interattivi. , simulatori di furmazione di l'aviazione, laboratoriu di chimica è biologia, laboratoriu di furmazione di l'innuvazione. Un totale di 2 unità di esibizione è 169 spazii di furmazione sò stati cuncepiti in 2 piani di mostra cù un tema di l'aviazione è u spaziu, tutti pruduciutu da cumpagnie domestiche. Allora GUHEM; Offre attelli è ambienti di labburatoriu per crià i nostri ghjovani è i zitelli chì facenu u nostru paese un capu mundiale in i campi di u spaziu è l'aviazione. Li furnisce teste è opportunità di furmazione per diverse sperienze. Vulemu caccià futuri astronauti è piloti fora di GUHEM. Comu sapete, avemu realizatu un sognu di 20 anni è stabilitu l'Agenzia Spaziale Turca. Prestu annunceremu à u publicu l'ambiziosi scopi chì avemu stabilitu per noi attraversu u prugramma spaziale naziunale. "GUHEM serà una tappa impurtante per noi in a realizazione di i nostri scopi in u campu spaziale", disse.

A cumpetizione si trasfirìu à u spaziu

U presidente di a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Bursa, İbrahim Burkay, hà enfatizatu chì andemu per una nova era in a quale a cumpetizione internaziunale basata nantu à a tecnulugia hè stata spustata da a terra à u spaziu. Ripresentendu u mondu cummerciale di Bursa, Burkay hà dichjaratu chì anu u scopu di trasfurmà e capacità di produzzione di l'imprese in settori cum'è l'automobile è a machina, in particulare in settori cum'è l'automobile è a machina, in spazii chì necessitanu tecnulugia avanzata cum'è spaziu, aviazione, difesa, nano. tecnulugia, materiali cumposti è meccatronica, dapoi 2013 in Bursa Chamber of Commerce and Industry, è hà dettu: "U cambiamentu in l'ecunumia urbana È avemu implementatu u nostru prughjettu GUHEM, chì avemu presentatu in 2013, quandu avemu principiatu a trasfurmazioni, in linea cù sta visione. Cum'è Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, avemu purtatu GUHEM, chì custava 70 milioni di TL in totale, cù un investimentu di 60 milioni di TL è l'investimentu di TÜBİTAK di 130 milioni di TL, à Bursa cum'è un travagliu simbolicu, cum'è l'opera di Sydney, cù a so struttura architettonica muderna è l'estetica. . Stu centru, chì avemu finitu cù u sustegnu di u nostru Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, in cuuperazione cù a nostra Municipalità Metropolitana è TÜBİTAK, purterà una nova missione à Bursa in u viaghju spaziale è aviazione, in cunfurmità cù a determinazione di u nostru presidente di portà a nostra missione. paese à a liga spaziale. "Inseme cù i nostri centri cum'è GUHEM chì aprenu l'orizzonti di e novi generazioni, a capacità di e nostre menti produttive è a nostra mossa versu a trasfurmazioni in a tecnulugia elevaranu a nostra Bursa è u nostru paese à una pusizione assai più forte in a vetrina mundiale", disse.

U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat è i membri di u Parlamentu di Bursa Efkan Ala è Hakan Çavuşoğlu anu ringraziatu ancu à a Municipalità Metropolitana di Bursa, BTSO è TÜBİTAK per avè purtatu u primu centru di scienza spaziale è di l'aviazione di Turchia à Bursa.

Dopu à i discorsi, u guvernatore Canbolat, u sindaco di a municipalità metropolitana Aktaş è u presidente BTSO Burkay anu datu diversi rigali in memoria di u ghjornu. U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ancu presentatu un dipintu à l'ex sindaco metropolitanu Recep Altepe, chì hà fattu grandi sforzi per portà u Centru di Scienza è Tecnulugia è GUHEM à Bursa.

U Ministru Varank è i membri di u protokollu anu tagliatu a cinta è hà apertu u primu centru di scienza spaziale è di l'aviazione di Turchia à i visitatori, dopu visitatu GUHEM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*