U Ministru Karaismailoğlu hà visitatu a Municipalità Metropolitana di Malatya

U Ministru Karaismailoğlu hà visitatu a Municipalità Metropolitana di Malatya
U Ministru Karaismailoğlu hà visitatu a Municipalità Metropolitana di Malatya

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hè ghjuntu à Malatya per fà alcuni cuntatti è investigazioni, hà visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Selahattin Gürkan in u so uffiziu.

In più di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u guvernatore di Malatya Aydın Baruş, i deputati di Malatya di u Partitu AK MKYK Bülent Tüfenkci, Öznur Çalık, i deputati di u Partitu AK Malatya Ahmet Çakır, Hakan Kahtalı, u Sindaco di u Partitu AK, u presidente provinciale di u distrittu Koca İh. L'ufficiali di a sala anu assistitu.

Gürkan: Malatya hè un centru impurtante per l'umanità

Esprimendu u so piacè di accoglie u Ministru di Trasporti è Infrastrutture in Malatya è a Municipalità Metropolitana, u Sindaco Metropolitanu Selahattin Gürkan hà dettu: "Quandu discrimu a nostra Malatya, a discrimu cum'è a cità epica induve a civiltà umana hà iniziatu è chì hà fattu l'Anatolia a patria. Malatya hè u locu induve a prima vita statale è burocrazia hà iniziatu in a storia è i primi registri contabili è prucedure di sdoganamentu sò stati realizati. L'evoluzione da a prima età di petra à l'età di ferru è l'usu di u ferru cum'è spada currisponde à questu periodu. In questu rispettu, Malatya hè un centru impurtante per l'umanità.

Quandu guardemu à a storia turca-islamica, leghjemu chì ancu s'ellu si dice chì e porte di Manzikert è Anatolia eranu aperte à i Turchi, i Turchi Khorasan sò ghjunti quì dopu à 650 anni. Hasan Gaziler, Hüseyin Gaziler, Battalgaziler cumincianu quì u prucessu di cunquista anatolia. Cunsiderendu chì Hasan Gazi hè statu martirizatu in a cunquista di Sivas, Hüseyin Gazi in a cunquista di Ankara, è Battalgazi in a cunquista di Eskişehir, dicemu chì questa hè a cità epica chì hà fattu l'Anatolia a patria. Vive quì hè ancu una pesta è a morte. Perchè hè una pesta?Quandu ùn facemu micca ghjustizia à u travagliu chì facemu quì, entreremu sottu à a pesta. Quandu cumpiendu i nostri servizii è responsabilità necessarii, aspireremu à vecehat, vale à dì à onore ".

Gürkan: Cuntinuemu u nostru travagliu cun grande cura.

Dichjarà chì cum'è a Municipalità Metropolitana, stanu travagliendu duramente in ogni parte di Malatya, u sindaco Gürkan hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana, avemu avutu un travagliu di custruzzione di strada di 1500 km quist'annu. In u prossimu periodu, i nostri culleghi facenu u so travagliu meticulosamente facendu i piani necessarii per ùn avè micca insediamenti senza asfaltu, acqua è fognaria.

U nostru travagliu nantu à e nostre strade di u Cinturinu Nordu è Sudu in Malatya cuntinueghja. Cum'è una seconda strada alternativa, avemu finitu u 15 km Anayurt Street in questu periodu è a messu in serviziu. Hè assai impurtante chì u prughjettu di a strada di l'anellu di u Nordu hè finitu u più prestu pussibule è a strada chì cunnetta l'est è l'ouest hè finita è aperta à u trafficu. A strada di u circondu di u Nordu, chì alleviarà significativamente u trafficu di Malatya, hè ancu impurtante in quantu à a sicurità di u trafficu.

U sindaco Gürkan hà ancu trasmessu infurmazioni à u Ministru Karaismailoğlu nantu à i prublemi sperimentati da e municipalità di u distrittu à u puntu di trasportu, esprimendu chì aspettanu u so sustegnu per risolve questi prublemi u più prestu pussibule è per elevà l'appropriazioni necessarie.

Durante a visita, i Sindaci di u Distrettu anu ancu trasmessu infurmazioni à u Ministru Karaismailoğlu nantu à i prublemi di i so distretti.

U sindaco metropolitanu Selahattin Gürkan hà prisentatu una pittura, una statua di leone è albicocche à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, in memoria di u ghjornu.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà pigliatu note nantu à i prublemi di Malatya, hà dichjaratu chì farà u travagliu necessariu cum'è ministeru per risolve i prublemi. In seguitu, u Ministru Karaismailoğlu abbandunò a Municipalità Metropolitana per esaminà i travaglii realizati in Malatya in situ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*