A Moschea Bursa Ulu Apparsa, hè in a Fila di Inns

A Moschea Bursa Ulu Apparsa, hè in a Fila di Inns
A Moschea Bursa Ulu Apparsa, hè in a Fila di Inns

Cù a demolizione di l'edificazioni di a Mezzaluna Rossa, a Banca Centrale è İşkur in u Bazar Storicu è u Distrittu Hanlar Çarşıbaşı Progettu di Disegnu Urbanu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì marcarà u futuru di a cità, a Moschea Ulu di 600 anni hà cuminciatu à apparisce in Cemal Nadir Street. Cume a demolizione cuntinueghja, passu à passu, l’osteria storichi veneranu ancu à a luce una à una.

U prugettu, chì hà da purtà à u Bazar Storicu è u Distrittu Inns, chì hà cuminciatu à furmà in u 14u seculu in Bursa, a prima capitale di l'Imperu Ottumanu, è hà finitu u so sviluppu in u 16u seculu cù a furmazione di osterie, bazars coperto è bazars. , sguassendu l'edificazioni circundante da l'edificazioni circundante, cuntinueghja senza rallentà. In u prughjettu di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hè ancu sustinutu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, a demolizione di l'edifici di Kızılay, İşkur è di a Banca Centrale hè finita, mentre i travaglii di scavi cuntinueghjanu à piena velocità. I travaglii realizati in menu di 2 mesi anu digià aghjuntu un grande valore à a cità. A Moschea Ulu di 4 anni, chì hè stata custruita da Yıldırım Beyazıt, u 5u sultanu di l'Imperu Ottumanu, cum'è offerta votiva di a Vittoria Niğbolu è hè cunsiderata u 600u tempiu più grande di u mondu islamicu, hè avà visibile in Cemal Nadir. Strada. Per d 'altra banda, a cunnessione visuale trà e duie regioni storichi hè stata assicurata cù l'eliminazione di l'edificazioni chì servenu di cortini trà a Moschea Ulu è Tophane è Hisar District.

Hè ora di l'osteria

Dopu à a fine di e demolizioni, u prucessu di a cumpetizione di prughjetti iniziata da a Municipalità Metropolitana per determinà u prugettu chì deve esse implementatu in a regione cuntinua. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà dichjaratu ch'elli speravanu l'emergenza di un prughjettu chì marcarà a storia di Bursa cù a razza, hà dettu: "Çarşıbaşı hè l'entrata à u Bazar Storicu è l'Area di Inns, chì hè literalmente un aria aperta. museu. Ci sò 14 locande, 1 bazar coperto, 13 bazar aperti, 7 bazar coperto, 11 bazar coperto, 4 zone di mercatu, 21 moschee, 177 strutture architettoniche civili, 1 scola è 3 tombe in a regione. Questa zona, chì permette à Bursa di esse inclusa in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO inseme cù i Complexes Sultan è Cumalıkızık, hè un patrimoniu universale chì deve esse cunservatu è trasferitu à e generazioni future. In u scopu di u prugettu, l'edifizii "post-custruiti" in a strada Cemal Nadir è in a zona chì parte da Zafer Plaza è si estende à a Moschea Ulu seranu eliminati è a zona storica serà esposta. In questu modu, sia a nostra cità serà data una piazza, sia a nostra identità storica si svelarà. A struttura storica serà integrata cù a cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*