Attenzione Istanbuliti! A stazione di Metrobus Edirnekapı serà chjusa durante dui weekend

A stazione di Metrobus Edirnekapı serà chjusa durante dui weekend
A stazione di Metrobus Edirnekapı serà chjusa durante dui weekend

İBB cuntinueghja i so travaglii di rinnuvamentu è espansione in a stazione Edirnekapı di a linea di metrobus. In u scopu di u travagliu, a direzzione Beylikdüzü stu weekend è a direzzione Söğütlüçeşme u prossimu weekend seranu chjusi per l'usu per via di l'opere.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) rinnuvà è espande e stazioni per riduce a densità di passageri nantu à a linea di metrobus, chì hà 44 stazioni è trasporta quasi 1 milione di passageri ogni ghjornu, è per furnisce l'accessu à i disabili.

In questu cuntestu, i travaglii di espansione iniziati in lugliu in a Stazione Edirnekapı cuntinueghjanu. A stazione serà chjusa in una strada in a direzzione di Beylikdüzü à mezzanotte, culligandu u venneri 9 uttrovi à u sabbatu 10 ottobre, in modu chì e barriere è u cimentu di terra ponu esse prudutte. L'opere seranu compie in u weekend è seranu compie à 12:05 u luni u 00 d'ottobre, è a linea serà aperta per l'usu bidirezionale.

In listessu modu, a direzzione Söğütlüçeşme serà chjusa à i passageri u prossimu weekend, u venneri 16 ottobre. Questi travaglii seranu finiti à u weekend è a stazione serà aperta per l'usu in i dui sensi à 19:05 u luni 00 d'ottobre.

In u primu weekend, i passageri ùn puderanu micca cullà è fora per via di u fattu chì e porte sò in u latu oppostu di a stazione in a direzzione di Beylikdüzü. I passageri puderanu cullà è abbandunà a stazione precedente o successiva. Siccomu a direzzione di Söğütlüçeşme serà chjusa sta volta u prossimu weekend, i Istanbuliti chì volenu andà in questa direzzione puderanu cullà o scendere in a stazione precedente o successiva.

I supervisori di u campu IETT è altri ufficiali IMM cuntrullaranu e transizioni in modu chì u trafficu nantu à a linea Metrobus ùn sia micca affettatu negativamente in i dui weekend.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*