Sistemi ferroviari di Eskişehir è u core di l'industria di l'aviazione

Sistemi ferroviari di Eskişehir è u core di l'industria di l'aviazione
Sistemi ferroviari di Eskişehir è u core di l'industria di l'aviazione

Visitendu a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir, u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Hasan Büyükdede hà parlatu assai di l'industria di Eskişehir. Büyükdede hà dettu: "Eskişehir hè una cità speciale per noi. Ci hè una forte infrastruttura industriale quì. Una cità chì pruduce valore aghjuntu. Avemu novi prughjetti per Eskişehir ", disse.

Vice Ministri di Industria è Tecnulugia Hasan Büyükdede è Dr. Çetin Ali Dönmez hà visitatu a Direzzione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir per fà cuntatti è discorsi. I Vice Ministri sò stati accolti da u presidente di u Cunsigliu di Eskişehir OSB, Nadir Küpeli. U direttore provinciale di l'Industria è Tecnulugia Muhammet Taha Güven hà ancu participatu à a visita. Durante a visita, u presidente Küpeli hà datu infurmazioni à i Vice Ministri Büyükdede è Dönmez nantu à u travagliu realizatu in l'OIZ durante a pandemia, e decisioni prese in stu periodu è l'evoluzione in u prucessu di nurmalizazione. Kupeli hà dichjaratu chì un prugressu significativu hè statu fattu in a produzzione è l'esportazioni, in particulare cù l'accelerazione sperimentata da ghjugnu, quandu a normalizazione hà iniziatu in a lotta contru u novu tipu di epidemia di coronavirus.

"Avemu battutu u record d'investimentu di l'ultimi 10 anni"

Nutendu chì anu righjuntu i più alti numeri di l'ultimu annu in quantu à l'investimentu in Eskişehir, Küpeli hà dettu: "Ci hè un muvimentu seriu cù u mese di ghjugnu, quandu a normalizazione hà iniziatu. U nostru cunsumu d'electricità è di gas naturale hè in crescita, è avemu superatu l'anni precedenti in u cunsumu di l'electricità in settembre. E perdite sperimentate in u primu è intensu periodu di a pandemia in a produzzione è l'esportazione sò gradualmente rimpiazzate. Per d 'altra banda, i nostri investitori anu un grande interessu in a nostra regione. Quist'annu, avemu battutu u record d'investimentu di l'ultimi 10 anni in quantu à e novi allocazioni di terreni in a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir. 8 mila metri quadrati di terra sò stati attribuiti à 37 investitori in 765 mesi. Prevemu di fà novi allocazioni significativi à a fine di l'annu. Duranti stu periodu, avemu fattu un grande investimentu è compie u nostru Liceu Prufessiunale EOSB è l'aperu per l'educazione A custruzzione di l'unità in u Centru di Vita hè in crescita rapidamente. Avemu fattu grandi sforzi per assicurà chì e roti in l'industria ùn si fermanu ".

"Gemlik Port è a cunnessione ferroviaria Hasanbey hè impurtante per noi"

Esprimendu chì a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir hè una OIZ chì produce è esporta prudutti d'alta tecnulugia, u presidente Küpeli hà dettu chì sta tarifa hè à u livellu di 15 per centu. Kupeli hà trasmessu à i Vice Ministri Büyükdede è Dönmez chì u Centru Logisticu Hasanbey è a Connessione Portu Gemlik hè estremamente vitale è impurtante per u sviluppu di l'industria di Eskişehir è e pruvince di a regione.

"Eskişehir hè una cità chì produce valore aghjuntu"

U Vice-Ministru Hasan Büyükdede hà dichjaratu chì Eskişehir hè una pruvincia speciale per elli è hà dettu: "Valumemu assai Eskişehir. Eskişehir hè una cità speciale per noi. Ci hè una forte infrastruttura industriale quì. Una cità chì pruduce valore aghjuntu. L'industria di Eskişehir produce assai prudutti di altu valore aghjuntu, in particulare l'industria di l'aviazione. Eskişehir hè u core di i sistemi ferroviari è l'industria di l'aviazione. Ci vole ancu aumentà a parte di sti dui settori. Avemu da purtà novi investimenti à a nostra cità. URAYSİM hè un prughjettu assai impurtante, ci sò qualchi prublemi sperimentati, pruvemu di risolve. Avemu da rializà stu impurtante investimentu. Inoltre, ci sò novi settori è spazii d'investimentu chì avemu previstu di sviluppà aduprendu a cunniscenza in l'industria di l'aviazione, chì pensemu esse in Eskişehir. Avemu travagliatu nantu à questi ", disse.

Vice Ministru Dr. Çetin Ali Dönmez hà dettu: "L'industria di Eskişehir hè assai forte, ci sò cumpagnie di qualità assai alta quì. Avete una struttura d'esportazione forte. A figura d'esportazione à altu valore aghjuntu quì hè u mira chì u nostru paese vole ghjunghje. Eskişehir OSB hè una di e nostre regioni più senza prublemi. Travagliemu in una cooperazione assai efficace cù a nostra Management OIZ. Tuttavia, pudete sempre cuntattateci se avete qualchì prublema. Semu pronti à aiutà vi in ​​ogni materia, sia cum'è u Ministeru è cù l'aiutu di e nostre istituzioni quì. L'investimentu di u Liceu Professionale è l'investimentu in u Parcu di Vita fattu da Eskişehir OSB sò impurtanti è aghjunghjenu valore à l'OIZ. Continueremu à sustenevi in ​​u sviluppu ulteriore di Eskişehir OSB è à riceve novi investimenti ".

Dopu a so visita à a direzzione regiunale, Hasan Büyükdede hà fattu investigazioni in a zona industriale urganizata è certi cumpagnii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*