L'industria di Eskişehir hè stata cunnessa à i porti per ferrovia

Industria Eskişehir Cunnessa à i Porti cù u Prughjettu Strada Verde
Industria Eskişehir Cunnessa à i Porti cù u Prughjettu Strada Verde

U prughjettu di a Strada Verde, chì cunnetta l'industria di Eskişehir à i porti, hè statu firmatu. U prughjettu, chì revelarà un novu mudellu di cummerciale utilizendu e pussibulità esistenti di e ferrovie; Eskişehir Camera di Industria è TCDD Transportation Inc. guidatu da Arkas Logistics è a cooperazione ESO-ABIGEM.

Cù a cerimonia di firma di u prughjettu di a Strada Verde, chì riunisce l'industria Eskişehir cun un metudu di trasportu più ecologicu, più sicuru è più prezzu, a prima spedizione partì da Hasanbey Logistics Village per andà in i Porti di u Golfu di Izmit.

Cù u prughjettu di a Strada Verde, chì hè un puntu di svolta in l'industria di Eskişehir è l'esportazioni, hè destinatu à cunnette l'industria di Eskişehir à u mondu cù e rete di ferru. In questa direzzione, a cunnessione ferroviaria di Eskişehir serà cunnessa cù i Porti di u Golfu di Izmit è l'Europa à punente cù u Centru Logisticu Hasanbey, à u Portu di Mersin à u sudu, è à l'Azerbaijan, a Georgia è a Republica Turca cù u Baku - Tbilisi - Kars. cunnessione ferroviaria in u livante.

Avemu da vene à punti assai megliu cù u putere attuale

Parlendu à l'apertura di a ceremonia ospitata da l'ESO, u presidente di u Cunsigliu di l'ESO Celalettin Kesikbaş; "Oghje, hè preziosu è impurtante per noi perchè Hasanbey hè stata quì per un bellu pezzu, è mentre facemu a maiò parte di e nostre esportazioni per strada, spergu chì seremu cunnessi cù i porti per u trasportu di cuntainer è di trenu cù a joint venture di ESO et TCDD. Era un sognu impurtante. U prughjettu di a Strada Verde hè in realtà un prughjettu regiunale chì deve esse sviluppatu. Credu chì u nostru statu vinarà à un puntu assai megliu cù a so forza attuale, culligaremu Eskişehir è a nostra regione à u mondu. Vogliu sprime u mo ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à questu puntu. Felicitazioni ". disse.

I costi diminuiranu

u cunsumu d'energia in u trasportu di merchenzie; Per avè 3 unità nantu à a strada è 1 unità nantu à a ferrovia, u cunsumu d'energia serà ridutta è serà furnitu un trasportu più ecologicu. Se u trasportu ferroviariu hè supportatu nantu à a strada Eskişehir-Kocaeli, l'emissioni di carbonu diminuiranu trà 60% è 80%.

U membru di u Cunsigliu di l'ESO Gürhan Albayrak, chì hà datu infurmazioni nantu à a cunnessione ferroviaria di Eskişehir; Hà datu infurmazioni nantu à e cundizioni è l'opportunità chì l'industriali prufittàranu da u Centru Logisticu Hasanbey.

Albayrak per u prugettu; "Cù u prughjettu di u tol verde, un sognu diventa realtà, l'industria di Eskişehir hè cunnessa à u mondu cù e rete di ferru. Cunnetteremu i porti di Izmit Bay è l'Europa à l'ouest, u portu di Mersin à u sudu, è l'Azerbaijan, a Georgia è e repubbliche turche à l'est cù a cunnessione ferroviaria Baku - Tbilisi - Kars. Cridemu in stu prughjettu. Speremu chì da avà, i carichi di l'industria di Eskişehir ghjunghjeranu à u mondu sanu da i porti in una manera di qualità è ecologica cù menu costu. Vulemu ringrazià TCDD Taşımacılık A.Ş., Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, u Signore Kamuran Yazıcı è a so squadra, è Arkas Logistics per u so sustegnu à u prugettu. Vulemu chì u prugettu sia benefiziu per Eskişehir è i nostri industriali ". disse.

U più grande di Turchia

Parlendu à l'apertura di a ceremonia, TCDD Taşımacılık A.Ş. Kamuran Yazıcı, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione è Direttore Generale; "Hasanbey Logistics Center hè unu di i più grandi centri logistichi in Turchia. Cù u protocolu firmatu trà ESO è TCDD, Eskişehir serà cunnessu à tutti i porti cù cunnessione ferroviaria. Furnirà un trasportu veloce, ecunomicu, pianificatu è ecologicu à l'industrii di Eskişehir è a regione. À questu puntu, vogliu chì u prugettu sia benefiziu per tuttu Eskişehir è a so regione ".

Prughjettu chì apre l'orizzonte

U guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız; "Sò assai piacè di esse inseme in stu bellu avvenimentu. Stu prughjettu, chì porta Eskişehir è a nostra regione inseme cù i porti, hè un prughjettu assai bonu chì farà chì a nostra regione è u nostru paese si movenu in u futuru chì apre l'orizzonte. Eramu assai cuntenti di l'apertura di Eskişehir à u mondu. Vogliu ringrazià i stakeholders implicati in u prugettu. Bona furtuna à tutti i nostri industriali ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*