IMM hà vendutu 1 milione di tonnellate di crediti di carbone in più

IMM hà vendutu 1 milione di tonnellate di crediti di carbone in più
IMM hà vendutu 1 milione di tonnellate di crediti di carbone in più

Cù u prestitu di carbone di 1 milione di tunnellate datu à l'India, İBB hà realizatu a più grande vendita in questa zona finu à a data. Ekrem İmamoğluİSTAÇ, chì hà acceleratu a so ricerca di u mercatu per i crediti di carbone dopu esse elettu presidente, hà generatu un totale di 1 milione 625 mila tunnellate di vendita è hà creatu una fonte addiziale di 780 mila dollari. Cusì, mentre faceva investimenti ambientali, İBB hà fattu un passu impurtante per riduce a dipendenza straniera in u finanziamentu.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà fattu a so più grande vendita finu à oghje à u Mercatu Internaziunale di Carboniu Voluntariu. İSTAÇ, una di e filiali İBB, hà vindutu 1 milione di tunnellate di crediti di carbone. Hà guadagnatu un ingressu tutale di 390 mila dollari. Questa ultima vendita à l'India hè equivalente à circa 3 milioni 80 mila lire in i tassi di scambiu attuali.

IMM hè un ghjucatore di fiducia in u mercatu

IMM, presidente Ekrem İmamoğluDopu avè pigliatu u postu, hà cuminciatu à valutà l'opportunità di creditu di carbone chì avia. Sutta a supervisione di u Gold Standard, l'istituzione principale di u mercatu internaziunale di carbone, hà cercatu un mercatu per i crediti di carbone guadagnati. Hà vindutu un totale di 625 mila tunnellate di crediti di carbone finu à l'ultima vendita. Dopu ogni vendita, hè diventatu un attore ben cunnisciutu è di fiducia in u mercatu. A quantità di crediti di carbone disposti cù l'ultima vendita hè stata di 1 milione 625 mila tunnellate. I rivenuti da queste vendite sò stati 780 mila dollari (6 milioni 155 mila lire) in totale. Cusì, mentre faceva investimenti ambientali, İBB hà fattu un passu impurtante per riduce a dipendenza straniera in u finanziamentu.

1,5 MILIONI TUNNELLATI DI PRESTATI DI CARBON ACTIVE TUTTI L'ANNU

IMM guadagna crediti di carbone producendo energia da basura in discariche. Ogni annu, circa 1,5 milioni di tunnellate di crediti in u so contu sò attivati. Tuttavia, stu travagliu di trasfurmazioni di l'IMM in i discaricamenti ùn porta micca solu ingressi di creditu di carbone. L'energia elettrica prodotta in e strutture in queste zone hè ancu datu à a reta naziunale. Un ingressu tutale di 20 miliardi 27 milioni di dollari hè previstu in i prossimi 1 anni da u Seymen Landfill Gas Power Generation Facility, chì hè stata aperta u 137 d'ottobre cù a participazione di u presidente İBB İmamoğlu solu. Quandu e spese operative è e spese d'investimentu supplementari sò sottratte da questu ingressu, hè previstu chì IMM è e so filiali facenu un totale di 776 milioni di dollari.

U MARCHU DI CREDITU DI CARBONE

Kyoto Porotoku, chì hè entrata in vigore in u 2005 sottu a Cunvenzione Quadru di Nazioni Unite (ONU) nantu à u Cambiamentu Climaticu, hà u scopu di riduce l'emissioni di gasi di serra chì causanu u cambiamentu climaticu. L'accordu cuncede una quota di emissioni di carbone à e parti. Unu di i miccanismi di u Protocolu di Kyoto per riduce l'emissioni di carbone hè u mecanismu di "Emissions Trading". Se un paese o pruduttore supera a so propria quota, pò cumprà una quota di carbone da u paese o pruduttore chì emette menu carbonu.

U MARCHU CRESCE RAPIDAMENTE

Dodici anni fà, in u 2008, u valore di u Mercatu di Carbone, chì u voluminu di transazzione era di $ 126 miliardi, hè previstu di ghjunghje à circa 3,1 trilioni di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*