L'aeroportu di Istanbul hà ricivutu u certificatu Zero Waste

L'aeroportu di Istanbul hà ricivutu u certificatu Zero Waste
L'aeroportu di Istanbul hà ricivutu u certificatu Zero Waste

L'aeroportu di Istanbul, induve IGA implementa meticulosamente e so pulitiche ambientali è di sustenibilità, hè diventatu u primu aeroportu à riceve un "Certificatu Zero Waste" in u scopu di u prughjettu "Zero Waste" implementatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione cù u scopu di prevene i rifiuti è i rifiuti. utilizendu e risorse in modu più efficiente.

Cuncependu e so opere in cunfurmità cù i principii di u sviluppu sustenibile, İGA cuntinueghja à dà un esempiu per l'industria di l'aviazione cù e so attività specifiche à l'ambiente è a sustenibilità in l'aeroportu di Istanbul, chì hà diventatu un centru di trasferimentu globale cù i so successi operativi. Stabbiliscendu a so infrastruttura di gestione di i rifiuti cun un sistema chì separa in modu efficace i rifiuti à a so fonte, İGA hà riesciutu à diventà u primu aeroportu in Turchia à riceve u "Certificatu Zero Waste" per via di u travagliu realizatu in l'aeroportu di Istanbul.

In u scopu di u prughjettu "Zero Waste" implementatu da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione cù a cunniscenza di l'ambiente sustenibile è u sviluppu sustenibile, l'aeroportu di Istanbul hè stata premiata u numeru 1 "Certificatu Zero Waste" in l'industria di l'aviazione.

Chì ghjè u Prughjettu Zero Waste ?

L'eliminazione di i rifiuti senza esse valutata in u prucessu di riciclamentu è di ricuperazione provoca serii perdite di risorse in termini di materiale è energia. "Zero Waste" hè un scopu definitu cum'è un approcciu di prevenzione di i rifiuti chì include a prevenzione di i rifiuti, utilizendu e risorse in modu più efficiente, riducendu a quantità di rifiuti generati, stabilisce un sistema di raccolta efficace è riciclà i rifiuti.

In u scopu di u prughjettu "Zero Waste", per prevene a contaminazione di l'aria, l'acqua è a terra, chì puderia minaccia tutti l'esseri viventi, in particulare l'esaurimentu di e risorse naturali è u cambiamentu climaticu; Hè destinatu à prevene o minimizzà a generazione di rifiuti rivisendu e cause di a generazione di rifiuti, è in casu d'ocurrenza di rifiuti, hè destinatu à esse separati à a fonte è riciclati. U prughjettu principia cù u principiu di mette i sistemi esistenti in una basa più regulare è applicabile.

Studii "Zero Waste" in l'aeroportu di Istanbul

Cunsiderendu a sustenibilità cum'è u valore più fundamentale di u nostru futuru, İGA implementa meticulosamente e so opere chì daranu un esempiu per l'industria di l'aviazione in ogni tappa di l'Aeroportu di Istanbul, da u disignu à a fase di custruzzione, da u periodu di custruzzione à u prucessu di operazione. Basatu annantu à questa idea, in l'aeroportu di Istanbul, induve l'approcciu "Zero Waste" hè vistu cum'è un fattore criticu di successu, i travaglii realizati sò trattati in basa di a sustenibilità, mentre chì tutte l'attività sò create à a luce di i normi internaziunali è di e linee guida cum'è cum'è Standards IFC (International Finance Corporation), Principi Equatori è Legislazione Ambientale Turca.

In l'approcciu di u principiu "Zero Waste", i rifiuti di tutti i partiti, cumprese İGA chì opera in l'aeroportu di Istanbul, induve a separazione à a fonte hè di grande impurtanza per a suluzione di u prublema di i rifiuti, sò separati in cinque categorie diverse cum'è carta-cartone. imballaggi, vetru, rifiuti organici è domestici. Cusì, tutte e imprese chì operanu in l'Aeroportu di Istanbul, induve tutte l'infrastruttura di gestione di i rifiuti sò pensate per furnisce u riciclamentu, anu firmatu a Dichiarazione Zero Waste di l'Aeroportu di Istanbul sottu a guida di İGA, chì hè un pioniere in l'industria di l'aviazione.

In i zoni induve i rifiuti sò generati in l'aeroportu, i cuntenituri sò disposti sicondu i tipi di rifiuti in 5 categorie diverse: carta-cartone, imballaggio, vetru, organicu è domesticu, è i rifiuti sò separati à a so fonte in questi spazii. I rifiuti raccolti cù i veiculi di raccolta di rifiuti adattati per u tipu di rifiuti sò classificati in u stabilimentu di rifiuti solidi per esse mandati à u riciclamentu è u almacenamentu. Tutte e parti interessate in l'aeroportu sustenenu ancu u prughjettu "Zero Waste" in a listessa direzzione, cullendu i so rifiuti in 5 categorie diverse è denduli à İGA. In questu modu, a cuntribuzione di i stakeholder à u scopu di "Zero Waste" hè furnita.

L'obiettivu hè di lascià una Turchia pulita, sviluppata è un mondu vivibile à e generazioni future ...

Kadri Samsunlu, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu è Direttore Generale di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA, hà valutatu l'ottenimentu di u "Certificatu Zero Waste" in u risultatu di i studii realizati in l'Aeroportu di Istanbul; "Concepemu tutti i prucessi in l'aeroportu di Istanbul in cunfurmità cù e nostre pulitiche ambientali è di sustenibilità. Avemu u scopu di ottene u massimu risparmiu in termini di Principi Zero Waste. 100 tunnellate di rifiuti sò prudutte ogni ghjornu in l'aeroportu di Istanbul, u 30% di i quali, vale à dì, 30 tunnellate di rifiuti sò mandati per u riciclamentu. Sicondu i dati ottenuti da u "Sistema Elettronicu d'Infurmazione Ambientale" di u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, in quantu à a strategia "Zero Waste", 1.310.000 tunnellate menu di diossidu di carbonu sò state emesse da l'apertura di l'aeroportu è 49.500 tunnellate. menu carburante hè stata utilizata. 44.217.000 1175 100 kilowatts di menu energia hè stata cunsumata, risparmiendu cusì 39 chilò di materia prima. Ciò chì facemu per l'ambiente è a sustenibilità ùn hè micca limitatu à questi. Cù u Prughjettu Waste to Art (Artwist), avemu creatu un totale di XNUMX opere d'arte, grazia à l'upcycling di XNUMX tunnellate di rifiuti da a custruzzione di l'aeroportu. Ci hè statu premiatu u certificatu LEED Gold da u Cunsigliu Americanu di l'Edifiziu Green, è cusì, l'edificiu di a terminal principale di l'Aeroportu di Istanbul hè statu registratu cum'è u più grande edifiziu certificatu LEED di u mondu. U "Sì Cuscenti?" Avemu urganizatu u cuncorsu di fotografia è video in cuuperazione cù a Fundazione Take Care of Your Garbage. Cum'è parte di "Cuscenza Ambientale", avemu permessu l'implementazione di u prughjettu di riciclamentu basatu in a cumunità "Kollekt" in l'aeroportu di Istanbul. Infine, simu assai felici di esse u primu aeroportu à riceve u "Certificatu Zero Waste" cum'è un esempiu per l'industria di l'aviazione. Stu successu ci motiva per scopi più grande. Vogliu sottolineare chì, in u core di tutti questi sforzi hè u nostru desideriu di lascià una Turchia pulita, sviluppata è un mondu vivibile à e generazioni future. Cum'è un aeroportu amichevule à l'ambiente, continueremu à travaglià versu questu scopu cuntribuiscendu à l'ambiente chì campemu, u nostru paese è u mondu. usatu e frasi.

Enseñanza

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*