U culore porta culore à i mura grisgi di Istanbul

U culore porta culore à i mura grisgi di Istanbul
U culore porta culore à i mura grisgi di Istanbul

IMM hà apertu i mura à u latu di a strada à l'artisti invece di l'applicazioni paisaghjistiche chì sò costose è difficili di mantene. Kadıköy Cù l'applicazione di graffiti chì hà iniziatu in Fikirtepe, u muru di 200 metri di longu diventa culurita sottu u patrocini di Jotun. A riflessione di u talentu di culore di l'arti nantu à i mura di a cità cuntinueghja cù diversi patrocinatori.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà iniziatu un prugramma di trasfurmazioni chì hè à tempu ecunomicu è di risparmiu di bilanciu per l'applicazioni di giardinu verticale, chì hè statu iniziatu soprattuttu in i zoni di muru nantu à l'autostrade in 2010.

Attraversu l'alti costi di mantenimentu è u cunsumu d'acqua di i muri di u giardinu in e cundizioni d'oghje, İBB Park Garden and Green Areas Head Department Head Prof. Dr. Yasin Çağatay Seçkin, "I benefici ecologichi di i muri di u giardinu contr'à i so costi ecunomichi sò diventati discutibili. Dunque, cum'è u Capu di Dipartimentu; Avemu principiatu un prugramma di trasfurmazioni per i giardini verticali per riduce u mantenimentu, a riparazione, i costi di rinnuvamentu è u cunsumu d'acqua, è per creà muri più sustinibili. In u scopu di u prugettu, aghjunghjemu culore à a cità pitturendu culurite i muri di cimentu grisgiu senza applicazione di muru di giardinu.

U PROGETTU SALVA 2 MILIONI LIRA

Seçkin hà sottolineatu chì per sustene i nostri artisti durante u periodu epidemicu attuale, anu sceltu di trasfurmà i mura di Istanbul in tela cum'è a prima suluzione. Spieghendu chì anu iniziatu a prima applicazione in Fikirtepe in u quadru di u prughjettu chì chjamanu "Talking Walls", Seçkin hà dettu chì una pittura di graffiti hè stata realizata nantu à a superficia di u muru di 1 metri quadrati di lunghezza di 200 metri nantu à l'O-2.000. autostrada.

Dichjarà chì u travagliu sponsorizatu serà finitu stu mese senza assignà risorse da u bilanciu IMM, Seçkin hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Grazie à l'opera d'arte realizata in a zona in questione, u budgetu annuale di 150 mila lire, chì hè u costu di mantenimentu di u giardinu verticale in a zona, serà trasferitu à u budget di mantenimentu per i nostri parchi. Quandu tuttu u prugramma di trasfurmazioni hè finitu, 2 milioni di lire seranu salvate in u nostru budgetu di e zone verdi è i mura di a cità seranu trasfurmate in pitture ".

ECONOMICA È SUSTINEBILE

A cumpusizioni di graffiti, chì hè sponsorizatu da Jotun pittura cù u mottu "Avemu a cità cun l'arti", hè custituita da astrazioni chì enfatizzanu l'energia di Istanbul. Sta cumpusizioni, pensata à revelà a spiritualità di cuncetti cum'è natura, unità, casa, pace, vicinu, ghjuventù, spartera è rispettu; vene à a vita cù culori inspirati da a natura. A riflessione di u talentu di u culore di l'arti nantu à i mura di Istanbul continuarà cù diversi sponsors.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*