Quale hè Johannes Kepler?

Quale hè Johannes Kepler?
Quale hè Johannes Kepler?

Johannes Kepler (natu u 27 dicembre 1571 - mortu u 15 nuvembre 1630) hè statu un astronomu, matematicu è astrologu tedescu. Hè più cunnisciutu per e liggi di Kepler di u muvimentu di u pianeta, chì hà revelatu personalmente in a rivoluzione scientifica di u 17u seculu, basatu annantu à i so travagli "Astronoma Nova", "Harmonic Mundi" è "U Cumpendiu Copernicanu di l'Astronomia". Inoltre, sti studii furnianu a basa per a teoria di a forza gravitazionale universale di Isaac Newton.

Duranti a so carriera, hà insignatu a matematica in un seminariu in Graz, Austria. U prìncipi Hans Ulrich von Eggenberg era ancu insignatu à a listessa scola. Dopu diventò assistente di l'astrònomu Tycho Brahe. Più tardi l'imperatore II. On lui donna le titre de « mathématicien impérial » sous le règne de Rudolf et travailla comme clerc impérial, et ses deux héritiers, Matthias et II. Si tratta ancu di sti duveri duranti u periodu Ferdinandu. Duranti stu periodu, hà travagliatu cum'è maestru di matematica è cunsiglieru di u generale Wallenstein in Linz. Inoltre, hà travagliatu nantu à i principii scientifichi basi di l'ottica; Invintò un tippu migliuratu di "telescopiu refrattivu" chjamatu "telescopiu di Kepler" è hè statu citatu per nome in l'invenzioni telescopiche di Galileu Galilei, chì campava à u stessu tempu.

Kepler hà campatu in un tempu chì ùn ci era micca una distinzione clara trà "astronomia" è "astrologia", ma una separazione clara di "astronomia" (una branca di a matematica in l'umanità) è a "fisica" (una branca di a filusufìa naturale). Kepler hà incorporatu argumenti religiosi è sviluppi lògichi in u so travagliu eruditu. Hè a so credenza persunale è a credenza chì l'induce à fà un cuntenutu religiosu nantu à stu pensamentu scientificu. Sicondu e credenze persunali è e credenze di Kepler, Diu hà creatu u mondu è a natura secondu un pianu di superintelligenza divina; ma, sicondu Kepler, u pianu di superintelligenza di Diu pò esse spiegatu è revelatu da u pensamentu umanu naturali. Kepler hà definitu a so nova astronomia cum'è "fisica celeste". Sicondu Kepler, a "Fisica Celestiale" hè stata preparata cum'è una introduzione à a "Metafisica" di Aristotele è cum'è un supplementu à "In u Celu" di Aristotele. Cusì, Kepler hà cambiatu a scienza tradiziunale di l'antica "cosmologia fisica" cunnisciuta cum'è "astronomia" è invece tratta a scienza di l'astronomia cum'è fisica matematica universale.

Johannes Kepler hè natu u 27 dicembre 1571 in a cità di Weil der Stadt, una cità imperiale indipendente, u ghjornu di a festa di Ghjuvanni Evangelista. Sta cità hè situata in a "regione di Stuttgart" in l'attuale statu tedescu di Baden-Württemberg. Hè 30 km à l'ouest di u centru di a cità di Sttutgart. U so missiavu, Sebald Kepler, era un osteria è avia statu merre di a cità; Ma quandu Johannes hè natu, a famiglia di Kepler, chì avia dui fratelli maiò è duie surelle, era in decadenza. U so babbu, Heinrich Kepler, guadagnava una vita precaria cum'è mercenariu è lasciò a famiglia quandu Johannes avia cinque anni è ùn hè mai statu intesu. Si crede chì hè mortu in a "Guerra di l'ottanta anni" in l'Olanda. A so mamma, Katharina Güldenmann, era a figliola di un osteria è era un erborista di erborulugia è un mèdic tradiziunale chì cullighjava è vende erbe cum'è medicina per a malatia è a salute tradiziunali. Perchè a so mamma hà datu nascita prematuramente, Jonannes hà passatu a so zitiddina è a so zitiddina assai debule è malatu. Cum'è un zitellu, Kepler hè statu rappurtatu chì hà spessu intrattenutu i clienti di l'osteria cù u so straordinariu talentu matimàticu prufondu miraculosu, dandu risposte puntuali è precise à i clienti chì li dumandavanu dumande matematiche è prublemi in l'osteria di u missiavu.

Hè statu intruduciutu à l'astronumia à una ghjovana età è hà dedicatu tutta a so vita à questu. Quand'ellu avia sei anni, a so mamma l'hà purtatu à una alta muntagna in u 1577 per osservà a "Grande Cometa di u 1577", chì si pò vede chjaramente in parechji paesi di l'Europa è l'Asia. Il a également observé une éclipse lunaire quand il avait 1580 ans en 9 et a écrit qu'il se rendit dans une zone rurale très ouverte pour cela et que l'éclipse de lune devint « très rouge ». Ma Kepler hà patitu da a variola da u zitellu, cusì a so manu era crippled è a so vista era debule. A causa di sti barrieri di salute, l'uppurtunità di travaglià cum'è observatore in u campu di l'astronomia hè stata limitata.

Dopu avè graduatu da u liceu accademicu, a scola latina è u seminariu in Maulbronn, in u 1589 Kepler hà cuminciatu à assistisce à a facultà universitaria chjamata Tübinger Stift à l'Università di Tübingen. Quì, hà studiatu filusufìa sottu Vitus Müller è teologia sottu Jacob Heerbrand (chì era un studiente di Philipp Melanchthonat à l'Università di Wittenberg). Jacob Heerbrand hà ancu insignatu a teologia à Michael Maestlin finu à ch'ellu diventò Cancelliere di l'Università di Tübingen in u 1590. Kepler si mostrò subitu in l'università perchè era un matimàticu assai bonu.Siccomu era capitu chì Anyi era un astrologu assai talentu, si fece un nome fighjendu l'oroscopi di i so amichi di l'università. Cù l'insignamenti di u prufessore di Tübingen Michael Maestlin, hà amparatu à tempu u sistema di geocentrismu geocentricu di u sistema di Ptolomeu è u sistema di muvimentu planetariu di u sistema heliocentric di Copernicus. À quellu tempu, hà cunsideratu u sistema heliocentric heliocentric appropritatu. In unu di i dibattiti scientifichi tenuti in l'università, Kepler hà difesu e teorie di u sistema heliocentric heliocentric, in a teoria è in a teologia religiosa, è hà dichjaratu chì u sole era a fonte principale di i so movimenti in l'Universu. Quandu Kepler hà graduatu da l'università, vulia diventà un pastore protestante. Ma à a fine di i so studii universitarii, in April 1594, à l'età di 25 anni, Kepler hè statu cunsigliatu è accettatu in a pusizione di insignamentu di matematica è astronomia da a scola Protestante di Graz, una scola accademica assai prestigiosa (chì diventerà più tardi a Università di Graz).

Mysterium Cosmographicum

U primu travagliu astronomicu fundamentale di Johannes Kepler, Mysterium Cosmographicum (U misteru cosmograficu), hè a so difesa di u primu sistema Copernicanu publicatu. U 19 di lugliu di u 1595, mentre insignava in Graz, Kepler suggerì chì e cunghjunzioni periodiche di Saturnu è Jupiter appariscenu in i segni. Kepler hà capitu chì i poligoni ordinali eranu cunnessi in proporzioni precise da un circhiu scrittu è un circhiu circunscrittu, chì hà interrugatu cum'è a basa geomètrica di l'universu. Dopu avè fallutu di truvà una sola matricola di poligoni chì si adattanu à e so osservazioni astronomiche (pianeti extra si uniscenu ancu à u sistema), Kepler hà cuminciatu à sperimentà cù poliedri tridimensionali. Quellu di ogni solidu platonicu hè unicu scrittu è delimitatu da corpi celesti sferichi (i 6 pianeti cunnisciuti Mercuriu, Venus, Terra, Marte, Jupiter è Saturnu) chì chjude sti solidi è chjude ognuna di elli in una sfera, producendu 6 strati ognunu. Quandu sti solidi sò disposti pulitamente, sò ottaedri, vinti lati, dodici lati, tetraedri regulari è cubi. Kepler hà truvatu chì e sferii sò situati in u circhiu chì circundava u Sun cù intervalli definiti (in limiti precisi adattati per l'osservazioni astronomichi) proporzionali à a dimensione di l'orbita di ogni pianeta. Kepler hà ancu sviluppatu una formula per a durata di u periodu orbitale di a sfera di ogni pianeta: l'aumentu di i periodi orbitali da u pianeta internu à u pianeta esterno hè duie volte u raghju di a sfera. Ma Kepler dopu rifiutò sta formula cum'è imprecisa.

Cum'è u titulu suggerisce, Kepler hà pensatu chì avia revelatu u pianu geomitricu di Diu per l'universu. A maiò parte di l'entusiasmu di Kepler per i sistemi Copernicani derivava da a so credenza teologica chì ci era un ligame trà a fisica è a vista Religiosa (chì l'universu hè un riflessu di Diu, induve u sole rapprisenta u Babbu, u sistema stellare u Figliolu, è u spaziu trà u Figliolu). , u Spìritu Santu). U Mysterium Outline include capituli estesi nantu à a cunciliazione di l'heliocentrismu cù frammenti biblici chì sustenenu u geocentrismu.

Mysterium hè statu publicatu in u 1596, è Kepler pigliò copie è cuminciò à mandà à l'astrònomu prominenti è i promotori in u 1597. Ùn era micca lettu assai, ma hà stabilitu a reputazione di Kepler cum'è un astronomu talentu. Sacrificiu entusiasmu, sustenidori forti è st'omu chì tene a so pusizioni in Graz hà apertu una porta impurtante per u sistema di patronu à vene.

Kepler ùn hà mai rinunziatu à a cosmologia poliedrica-sferica platonista di Mysterium Cosmographicum, ancu s'è i dettagli sò stati mudificati in u so travagliu dopu. U so travagliu astronomicu fundamentale più tardi hà bisognu di un pocu raffinamentu: calculà e dimensioni più precise di l'internu è di l'esternu per e sfere calculendu l'eccentricità di l'orbiti planetari. In u 1621, Kepler pubblicò una seconda edizione mejorata di Mysterium, a mità di longu, chì detallava e rivisioni è i migliuramenti fatti in i 25 anni dopu à a prima edizione.

In quantu à l'effettu di Mysterium, pò esse vistu cum'è impurtante cum'è a prima mudernizazione di a tiuria presentata da Nicolaus Copernicus in "De Revolutionibus". Mentre Copernicus hè affirmatu in questu libru cum'è un pioniere in u sistema heliocentric, hà ricursu à l'instrumenti ptolemaici (circullu esternu è frames eccentrici) per spiegà a variazione di e velocità orbitali di i pianeti. Hà riferitu ancu u centru orbitale di a Terra invece di u sole per aiutà u calculu è per ùn svià troppu luntanu da Ptolomeu per cunfundà u lettore. Al di là di i difetti di a tesa principale, l'astronumia muderna deve assai à u "Mysterium Cosmographicum" per esse u primu passu in a sbulicità di i resti di u sistema Copernicanu chì ùn ponu ancu sguassate da a tiuria tolemaica.

Barbara Muller è Johannes Kepler

In dicembre di u 1595, Kepler hà scontru per prima volta è cuminciò à corteghja Barbara Müller, una vedova di 23 anni cù una figliola ghjovana chjamata Gemma van Dvijneveldt. Müller era l'eredi di i patrimonii di u so ex-maritu è ​​era ancu un pruprietariu di mulinu di successu. U so babbu Jobst era inizialmente oppostu à a nubiltà di Kepler; ancu s'ellu hà ereditatu a linea di sangue di u missiavu, a so miseria era inaccettabile. Jobst cede dopu chì Kepler hà finitu Mysterium, ma u so ingaghjamentu hè statu prolongatu quandu si vultò à i dettagli di l'edizione. Tuttavia, i travagliadori di a chjesa chì anu urganizatu u matrimoniu onoratu Müllers cù questu accordu. Barbara è Johannes anu maritatu u 27 d'aprile di u 1597.

In i primi anni di u so matrimoniu, i Kepler avianu dui figlioli (Heinrich è Susanna), ma i dui murìu in a zitella. In u 1602, avianu una figliola (Susanna); un figliolu (Friedrich) in u 1604 ; è in u 1607 hè natu u so secondu figliolu (Ludwig).

Altra ricerca

Dopu à a publicazione di Mysterium, cù l'aiutu di i supervisori di a scola di Graz, Kepler hà imbarcatu in un ambiziosu prugramma per prumove u so travagliu. Hà pianificatu quattru libri più : a dimensione fissa di l'universu (u Sun è e nostre cinque stelle) ; pianeti è i so muvimenti; a struttura fisica di i pianeti è a furmazione di strutture geografiche (caratteristiche focalizzate nantu à a Terra); L'influenza di u celu nantu à a Terra include influenza atmosferica, meteorologia è astrologia.

Frà elli Reimarus Ursus (Nicolaus Reimers Bär) - l'imperatore matematicu II. Hà dumandatu à l'astrònomu, à quale hà mandatu u Mysterium, induve Rudolph è u so rivale Tycho Brahe, e so opinioni. Ursus ùn hà micca rispostu direttamente, ma ripubblicò a lettera di Kepler cum'è u sistema Tychonic cù Tyco per cuntinuà u so disaccordu prima. Malgradu sta marca negra, Tycho cuminciò à accunsentì cù Keplerl, criticendu u sistema di Kepler cun una critica dura, ma appruvata. Cù qualchi obiezioni, Tycho hà ricevutu dati numerichi imprecisi da Copernicus. Per mezu di e lettere, Tycho è Kepler cuminciaru à discutiri i numerosi prublemi astronomichi in a teoria copernicana chì enfatizavanu i fenomeni lunari (in particulare a cumpetenza religiosa). Ma senza l'osservazioni notevolmente più precise di Tycho, Kepler ùn saria micca pussutu indirizzà questi prublemi.

Invece, hà vultatu a so attenzione à a cronologia è "armunia", a relazione numerica di a musica à u mondu matematicu è fisicu, è e so implicazioni astrologiche. Ricunnoscendu chì a terra hà una ànima (una pruprietà di u sole chì ùn spiegà micca cumu si face chì i pianeti si move), hà sviluppatu un sistema contemplativu chì combina l'aspettu astrologicu è e distanze astronomiche à u clima è i fenomeni terrestri. Una nova tensione religiosa hà cuminciatu à minacciari a situazione di u travagliu in Graz, ancu s'è in u 1599 a so ripresa hè stata limitata da i dati imprecisi ch'ellu avia. In dicembre di quellu annu, Tycho invitò Kepler à Praga; U 1 di ghjennaghju di u 1600 (ùn hà ancu ricevutu l'invitu), Kepler hà pinned a so speranza chì u patronatu di Tycho puderia risolve questi prublemi filusòfichi è ancu suciali è finanziarii.

Opere per Tycho Brahe

U 4 di frivaru di u 1600, Kepler hà scontru à Tycho Brahe è i so assistenti Franz Tengnagel è Longomontanus laTycho à Benátky nad Jizerou (35 km da Praga), induve hà realizatu e so novi osservazioni. Rimane un invitatu di l'osservazioni di Tycho in Mars per più di dui mesi avanti. Tycho hà studiatu cun prudenza i dati di Kepler, ma era cusì impressiunatu cù l'idee teorichi di Kepler chì prestu hà datu più accessu. Kepler vulia pruvà a so tiuria nantu à Mysterium Cosmographicum cù i dati di Mars, ma hà calculatu chì u travagliu duverà dui anni (a menu chì ùn pudia copià e dati per u so propiu usu). Cù l'aiutu di Johannes Jessenius, Kepler hà cuminciatu à negozià più affari formali cù Tycho, chì finiscinu quandu Kepler lasciò Praga u 6 d'aprile in una discussione arrabbiata. Kepler è Tycho si cuncilianu prestu è ghjunghjenu à un accordu nantu à u salariu è l'alloghju in u ghjugnu, è Kepler turnò à a so casa in Graz per riunite a so famiglia.

E difficultà pulitiche è religiose in Graz anu sbulicatu a speranza di Kepler di un ritornu rapidu à Brahe. Avia urganizatu una riunione cù l'Arciduca Ferdinandu in a speranza di cuntinuà i so studii astronomichi. Infine, Kepler hà scrittu un articulu dedicatu à Ferdinandu in u quale hà presentatu una teoria basata nantu à a forza per spiegà i movimenti lunari: "In Terra inest virtus, quae Lunam ciet" ("C'è una forza nantu à a Terra chì face a Luna move"). . Mentre chì questu articulu ùn l'include micca in u regnu di Ferdinandu, detalla un novu metudu chì hà implementatu in Graz u 10 di lugliu per misurà l'eclissi lunari. Queste osservazioni furmò a basa per a so ricerca nantu à a lege di l'ottica per culminà in l'Astronomiae Pars Optica.

Kepler è a so famiglia sò stati esiliati da Graz u 2 d'aostu di u 1600, quandu si ricusò di vultà in Catalysis. Uni pochi mesi dopu, Kepler turnò à Praga, induve u restu di a casa hè avà. Per a maiò parte di u 1601 era sustinutu direttamente da Tycho. Tycho Kepler hè statu incaricatu di osservà i pianeti è trasmette l'avversari di Tycho. In settembre, Tycho avia Kepler co-cumissionatu nantu à un novu prughjettu ch'ellu prisintò à l'imperatore - i Rudolphine Tables, chì rimpiazzavanu i Prutenic Tables di Erasmus Reinhold. Dui ghjorni dopu à a morte inespettata di Tycho u 24 d'ottobre di u 1601, Kepler fù numinatu eredi, u grande matimàticu cù a rispunsabilità di cumpiendu l'affari interminatu di Tycho. Per i prossimi 11 anni, hà passatu u periodu più pruduttivu di a so vita cum'è un grande matematicu.

1604 Supernova

In uttrovi di u 1604, una nova stella luminosa di sera (SN 1604) apparsu, ma Kepler ùn hà micca cridutu i rumuri finu à ch'ellu hà vistu ellu stessu. Kepler hà cuminciatu à osservà sistematicamente a Nova. Astrologicamente, questu hà marcatu u principiu di u trigonu ardente à a fine di u 1603. Dui anni dopu, Kepler, chì avia identificatu una nova stella in De Stella Nova, hè statu prisentatu à l'imperatore cum'è astrologu è matematicu. Mentre indirizzava l'interpretazioni astrologiche chì attraenu scettichi, Kepler hà indirizzatu e proprietà astronomichi stellari. A nascita di una nova stella implicava a variabilità di u celu. In un appendice, Kepler hà ancu discututu u travagliu di cronologia recente di u storicu polaccu Laurentius Suslyga: S'ellu hà presuntu chì Suslyga era currettu chì i carte d'admissions eranu quattru anni dopu, allora hè calculatu chì a Stella di Betlemme coinciderà cù a prima cunghjunzione maiò. di u ciculu precedente di 800 anni è sparisce.

Diottrice, Manuscrit de Somnium et autres œuvres

Dopu à a fine di l'Astronoma Nova, assai ricerca di Kepler cuncintrau nantu à a preparazione di e Tavule Rudolphine è hà stabilitu un ephemerides cumpletu basatu nantu à a tavola (previsioni specifiche di a pusizione di stelle è pianeti). Inoltre, u mo tentativu di cooperà cù l'astrònomu talianu ùn hà micca successu. Alcune di i so travaglii sò ligati à a cronologia è face ancu predizioni drammatiche di l'astrologia è di disastri, cum'è Helisaeus Roeslin.

Kepler è Roeslin pubbricau una seria di attacchi è contra-attacchi, mentri u fisicu Feselius pubblicò tutte l'astrologia è i licenziamenti di u travagliu privatu di Roesli. In i primi mesi di u 1610, Galilea Galilei, utilizendu u so putente novu telescopiu, hà scupertu quattru lune in orbita di Jupiter. Dopu chì u so cuntu, Sidereus Nuncius, hè statu publicatu, Galileu li piacia l'idea di Kepleru per dimustrà a affidabilità di l'osservazioni di Kepleru. Kepler entusiasma emette una breve risposta, Dissertatio cum Nuncio Sidereo (cù Starry Messenger Sohbet).

Hà sustinutu l'osservazioni di Galileu è offre diverse riflessioni nantu à u cuntenutu è u significatu di e scuperte telescopiche è di Galileu per l'astronomia è l'ottica, è ancu a cosmologia è l'astrologia. Più tardi quellu annu, cù u sustegnu supplementu di Kepler Galileo, hà publicatu e so propiu osservazioni telescopiche di "Le lune in Narratio de Jovis Satellitibus". Inoltre, à a delusione di Kepler, Galileu ùn hà micca publicatu alcuna reazione annantu à Astronomia Nova. Dopu avè intesu parlà di e scuperte telescopiche di Galileu, Kepler hà iniziatu l'investigazioni sperimentali è teorichi di l'ottica telescopica utilizendu un telescopiu prestitu da Ernest, Duca di Colonia. I risultati di u manuscrittu sò stati finiti in settembre di u 1610 è publicati cum'è Dioptrice in u 1611.

Studii in matematica è fisica

Ddu annu, cum'è un rigalu di l'annu novu, hà cumpostu una brochure corta intitulata Strena Seu de Nive Sexangula (A Hexagonal Snow Christmas Present) per u so amicu, Baron von Wackher Wackhenfels, chì era qualchì tempu patronu. In questu trattatu hà publicatu a prima spiegazione di a simetria esagonale di i fiocchi di neve, è estende a discussione in l'ipotetica basa fisica atomistica per a simmetria, ciò chì più tardi diventò cunnisciuta cum'è una dichjarazione nantu à l'arrangiamentu più efficau, a cungettura di Kepler per e sfere di imballaggio. Kepler era unu di i pionieri di l'applicazioni matematiche di infinitesimali, vede a lege di continuità.

Harmonies Mundi

Kepler era cunvinta chì e formi geomettichi eranu creativi in ​​u decoru di u mondu sanu. Harmony hà pruvatu à spiegà e proporzioni di quellu mondu naturali per mezu di a musica, in particulare in termini astronomichi è astrologichi.

Kepler hà cuminciatu à scopre i poligoni rigulari è i solidi rigulari, cumpresi numeri cunnisciuti cum'è solidi di Kepler. Da quì hà allargatu a so analisi armonica à a musica, l'astronomia è a meteorologia; L'armunia risultatu da i soni fatti da i spiriti celesti, è i fenomeni di l'astronumia sò l'interazzione trà sti toni è spiriti umani. À a fine di u libru 5, Kepler discute a relazione trà a velocità orbitale è a distanza orbitale da u Sole in i movimenti planetari. Una relazione simili hè stata utilizata da altri astrònomu, ma Tycho hà migliuratu u so novu significatu fisicu cù i so dati è e so teorie astronomiche.

Frà altri armunia, Kepler hà dettu di ciò chì hè cunnisciutu com'è a terza lege di u muvimentu planetariu. Ancu s'ellu dà a data di sta festa (l'8 di marzu di u 1618), ùn dà micca ditaglii di cumu avete ghjuntu à sta cunclusione. In ogni casu, u significatu largu di a dinamica planetaria di sta lege puramente cinematica ùn hè micca stata realizata finu à l'anni 1660.

Acceptazione di e teorii di Kepler in l'astronomia

A lege di Kepler ùn hè micca stata accettata immediatamente. Ci era parechje ragioni principali, cum'è Galileu è Rene Descartes chì ignoranu completamente l'Astronomia Nova di Kepler. Parechji astrònomu, cumpresu u maestru di Kepler, s'opponenu à l'intruduzioni di Kepleru à a fisica, cumpresa l'astronomia. Qualchidunu cuncede chì era in una pusizione accettabile. Ismael Boulliau accettò l'orbite ellittiche ma rimpiazzava a lege di u campu di Kepler.

Parechji astrònomu anu pruvatu a tiuria di Kepler è e so diverse mudificazioni, l'osservazioni contru-astronomichi. Duranti l'avvenimentu di u transitu di Mercuriu di u 1631, Kepler avia misurazioni incerte di Mercuriu è hà cunsigliatu à l'osservatore di circà i transiti di ogni ghjornu prima è dopu a data prevista. Pierre Gassendi hà cunfirmatu u transitu stimatu di Kepler in a storia. Questa hè a prima osservazione di un transitu di Mercuriu. Tuttavia; U so tentativu di osservà u transitu di Venus hà fiascatu solu un mesi dopu à causa di imprecisioni in i Charts Rudolphine. Gassendi ùn hà micca capitu chì a maiò parte di l'Europa, ancu Parigi, ùn era micca visibile. Osservendu i transiti di Venus in u 1639, Jeremiah Horrocks hà aghjustatu i paràmetri di u mudellu Keplerian chì predichendu i transiti cù e so osservazioni, è poi custruì l'apparechju per l'osservazioni di transitu. Rimane un fermu proponente di u mudellu Kepler.

U "Compendiu Copernicanu di l'Astronomia" hè statu lettu da l'astrònomu in tutta l'Europa, è dopu à a morte di Kepler hè diventatu u veiculu principalu per sparghje l'idee di Kepler. Trà u 1630 è u 1650, u libru di testu d'astronomia più utilizatu hè statu cunvertitu in l'astronumia basata in ellissi. Inoltre, pochi scientisti accettanu e so idee di a basa fisica per i so movimenti celesti. Questu hà risultatu in Principia Mathematica d'Isaac Newton (1687) in quale Newton derivò e lege di Kepler di u muvimentu planetariu da una teoria basata in forza di a gravitazione universale.

patrimoniu storicu è culturale

Al di là di u rolu chì hà ghjucatu in u sviluppu storicu di l'astronomia è a filusufìa naturale, Kepler hà ancu occupatu un grande postu in a storiografia di a filusufìa è a scienza. Kepler è e so lege di u muvimentu diventonu u centru di l'astronomia. p.e.; L'Historie des Mathematiques di Jean Etienne Montucla (1758) è l'Histoire de l'astronomie moderne di Jean Baptiste Delambre (1821) Scritti da a prospettiva di l'Illuminismu, questi è altri documenti riscattanu l'argumenti di Keplero chì ùn sò micca stati cunfirmati da u scetticismu metafisicu è religiosu, ma poi I filòsufi naturali di l'era romantica anu vistu questi elementi cum'è cintrali per u so successu. Storia influente di e Scienze Inductive hà truvatu in u 1837 chì William Whewell Kepler era l'archetipu di geniu scientificu indutivu; Filusufìa di e Scienze Inductive In u 1840 Whewell manteneu Kepler cum'è l'incarnazione di e forme più avanzate di u metudu scientificu. In listessu modu, Ernst Friendich Apelt hà travagliatu assai per studià i primi manuscritti di Kepler.

Kepler diventò una chjave per a "Rivuluzione di e Scienze" dopu chì Ruya Carice fù compru da Katherina the Great. Videndu Kepler cum'è parte di un sistema unificatu di a matematica, a sensibilità estetica, u pensamentu fisicu è a teologia, Apelt hà pruduttu a prima analisi estesa di a vita è u travagliu di Kepler. Una quantità di traduzzioni muderni di Kepler eranu vicinu à a fine à a fine di u 19u è u principiu di u 20u seculu, è a biografia di Max Cospar di Kepler hè stata publicata in u 1948.[43] Ma Alexandre Koyre hà travagliatu annantu à Kepler, a prima tappa in a so interpretazione storica era a cosmologia è l'influenza di Kepler. Koyre è a prima generazione di stòrici prufessiunali di a scienza descrivanu a "Rivoluzione Scientifica" cum'è l'avvenimentu cintrali in a storia di a scienza, è Kepler cum'è (forsi) a figura cintrali in a rivoluzione.definitu. Koyre hè statu in u centru di a trasfurmazioni intellettuale da l'antica à a visione di u mondu mudernu in l'istituzionalizazione di i studii sperimentali di Kepler, hà allargatu u voluminu di a borsa di studiu, cumpresu u so vastu travagliu. U postu di Kepler in a rivoluzione scientifica hà generatu parechji dibattiti filosofichi è populari. I Sleepwalkers (1960) hà dichjaratu chì Kepler (morale è teologicu) era apertamente l'eroi di a rivoluzione. I filòsufi di a scienza cum'è Charles Sanders Peirce, Norwood Russell Hanson, Stephen Toulmin è Karl Popper anu tornatu ripetutamente à Kepler perchè anu truvatu in l'esempi di u travagliu di Kepler induve ùn puderanu micca cunfundà u ragiunamentu analogicu, a falsificazione è assai altri cuncetti filusòfichi. U disaccordu primariu di i fisici Wolfgang Pauli è Robert Fludd hè nantu à a ricerca di l'implicazioni di a psiculugia analitica per a ricerca scientifica. Kepler hà guadagnatu una figura populari cum'è un simbulu di a mudernizazione scientifica, è Carl Sogan l'identificò cum'è u primu astrofisicu è l'ultimu astrologu scientificu.

U cumpusitore tedescu Paul Hindemith hà scrittu una opera nantu à Kepler intitulata Die Harmonie der Welt è hà pruduttu una sinfonia di u stessu nome.

U 10 di settembre in Austria, Kepler hè statu prisentatu in unu di i mutivi nantu à una munita di cullezzione d'argentu, lassendu daretu à un legatu storicu (10 euro Johannes Kepler munita d'argentu. In u reversu di a munita hè un ritrattu di Kepler induve hà passatu u tempu d'insignà). in Graz. Kepler personalmente da u prìncipe Hans Ulrich Van Eggenberb L'anversu di a munita hè probabilmente influinzatu da u castellu Eggenberg.

In u 2009, a NASA hà chjamatu una missione maiò di prughjettu in l'astronomia "Missione Kepler" in ricunniscenza di i cuntributi di Kepler.

U Parcu Naziunale di Fiorland di Nova Zelanda hà muntagne chjamate "Kepler Mountains" è u Tre Da Walking Trail hè cunnisciutu ancu u Kepler Track.

U 23 di maghju hè statu chjamatu Kepler Day da a Chjesa Episcopale Americana (USA) cum'è ghjornu di festa per u calendariu di a chjesa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*