I percorsi di u Trenu Turisticu si allargaranu cù Karaelmas Express

I percorsi di u Trenu Turisticu si allargaranu cù Karaelmas Express
I percorsi di u Trenu Turisticu si allargaranu cù Karaelmas Express

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà iniziatu un viaghju da a capitale à Karabük cù u Karaelmas Express, chì serà lanciatu da a Republica di Turchia State Railways (TCDD) nantu à a linea Ankara-Zonguldak.

In u viaghju à Çankırı è Karabük cù u Karaelmas Express partendu da a Stazione di Ankara, u Ministru Ersoy hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa in u distrittu di Kalecik d'Ankara, chì hè a prima tappa.

U Ministru Ersoy hà dettu chì u Trenu Express Orientale hà assai successu è chì anu decisu di aumentà u numeru di tali spedizioni turistiche cù u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture.

Dichjarà chì stanu circannu di creà almenu 5 treni turistici cum'è l'Eastern Express, u Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli sò ancu travagliendu in u Van Express.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Fecemu stu viaghju in trenu per rinvivisce a linea Karaelmas, chì era in opera prima. U nostru scopu hè di preparà una strada di trenu cumpleta chì andarà finu à Kalecik, Çankırı, Çerkeş, Eskipazar, Karabük-Safranbolu è Zonguldak dopu avè lasciatu Ankara, preparendu per u periodu post-pandemia. In stu cuntestu, facemu stu viaghju. I lochi chì visitemu anu privilegi culturali è gastronomichi. Cumbineremu a strada cù a so natura. Avemu cuminciatu à travaglià annantu à l'Eastern Express per appellu à i turisti domestici è stranieri ". usatu a frasa.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu numinatu un espertu per ogni cità sottu u paraplu di l'Agenzia di Promozione è Sviluppu Turisticu Turisticu, è chì anu prumuvutu sti cità nantu à u situ web di GoTurkey.

U Ministru Ersoy hà dettu: "Creamu diverse rotte. Unu di elli hè a strada di u viaghju in trenu. I prucessi in l'Anatolia orientale anu assai successu. Cunnettendu Ankara, vulemu sparghje e rotte di treni turistici à parechje destinazioni, cum'è in l'Eastern Express. U nostru scopu hè di creà 5 rotte. Queste rotte anu i so vantaghji. Si ferma brevemente nantu à e rotte, in certi pruvince. Cunniscite quelli lochi per pocu tempu. Quandu l'avemu purtatu à u prossimu puntu di viaghju, pudete fà più largu, solu nantu à e visite. Face chì l'imaghjini chì mette nantu à e social media anu nutatu. U nostru scopu hè di sparghje u turismu in 81 pruvince. Vulemu assicurà chì tutti ricevenu una parte di a torta turistica, sensibilizà u putenziale turisticu chì ognunu hà.

Prima tappa di a Route Kalecik

In Kalecik, a prima tappa di u viaghju cù u Karaelmas Express, u Ministru Ersoy hè statu accoltu da u sindaco di Kalecik Duhan Kalkan.

Parlendu à a ceremonia per l'apertura di a Biblioteca Publica di u Distrettu di Kalecik è u Centru Culturale, a prima fase di quale hè stata cumpletata da a municipalità, u Ministru Ersoy hà dettu chì u mondu sanu passa per un prucessu difficiule, chì anu avutu assai cambiamenti. per via di l'epidemie di Kovid-19, è ch'elli anu da superà stu periodu in un futuru vicinu, seguitendu meticulosamente e regule.

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, mantenenu e misure à u livellu massimu, per un'altra banda, cuntinueghjanu à furnisce u megliu serviziu à Turchia è u publicu in a nova normalità, è chì a biblioteca chì anu apertu era u risultatu di sta vuluntà.

"Oghje, cù e nostre 57 biblioteche, 1264 di e quali sò mobili, travagliammu constantemente per aumentà è rinfurzà l'abitudini di lettura in tutta a Turchia è per rende l'infurmazioni accessibili à tutti i nostri populi." U Ministru Ersoy hà rimarcatu chì anu cuncepitu e biblioteche cum'è spazii viventi induve u tempu pò esse spentu intrecciatu cù a cunniscenza, piuttostu chè esse centri per leghje libri.

U Ministru Ersoy hà dettu: "A causa di u fattu chì l'edificiu precedente di a nostra Biblioteca Publica di u Distrettu di Kalecik ùn hè più abbastanza in termini di serviziu, avemu decisu di trasfurmà in stu novu locu cù una superficie d'usu di 340 metri quadrati. Cù a fine di i travaglii di riparazione è arredamentu, apremu e porte di a nostra biblioteca, chì hà 16 697 libri. Vogliu chì sia bonu è serve à tutti i citadini di Kalecik in ghjorni sani è bè. Sò cuntentu di vede chì a nostra cumuna hà messu oghje in serviziu a prima fase di u centru culturale. Semu cuntenti di avè u nostru sali in a zuppa cù u sustegnu tecnicu datu à u cinema di stu centru da a nostra Direzzione Generale di Cinema. Felicita à a nostra municipalità per avè purtatu un tali travagliu à Kalecik. Spergu chì aghjunghje belli culori à a vita suciale di Kalecik ".

Investigazione di i siti storici è turistici di Çankırı

Dopu à u prugramma Kalecik, u Ministru Ersoy andò à Çankırı cù u Karaelmas Express. U Ministru Ersoy, chì hà visitatu a Grotta di Salitu in u paesi Balıbağı di Çankırı, induve ci sò depositi di sali chì pensanu chì sò stati operati per a prima volta durante u periodu Hittite, hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i studii è i prughjetti turistici.

U Ministru Ersoy, chì passò da Çankırı à u distrittu di Çerkeş, hà visitatu a Mansion Işıklar, a 4a Moschea Murat è u Bagnu Sultan Murad, chì sò trà i lochi storichi di Çerkeş.

Dopu avè visitatu a Mansion Işıklar, chì hè stata custruita in l'anni 1800 è destinata à esse purtata à u turismu cù travaglii di risturazione, u Ministru Ersoy hà dumandatu à u sindaco di Çerkeş, Hasan Sopacı, nantu à a situazione di Sultan Murad Bath, chì fù custruitu da Sultan Murad IV in u 4. durante a spedizione di Baghdad.recivutu infurmazioni.

U Ministru Ersoy hà assistitu à a cerimonia di inaugurazione di u Centru Culturale Çerkeş dopu avè visitatu a Tomba Piri Sani Mustafa Çerkeş in a 4a Moschea Murad.

Esame in l'antica cità di Hadrianaupolis in Eskipazar

U Ministru Ersoy, chì si n'andò à Eskipazar distrettu di Karabük da Çerkeş, hà fattu esaminazioni in l'antica cità di Hadrianaupolis, chì hè stata utilizata com'è un insediamentu in u tardu ellenisticu, rumanu è i primi tempi bizantini è chjamatu "Zeugma di u Mari Neru".

Ministru Ersoy, in l'antica cità, chì hà una di e più ricche cullezzione di mosaicu in a Regione di u Mari Neru Occidentale, induve u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà scavatu per 12 mesi, u guvernatore di Karabük Fuat Gürel è l'Università Karabük (KBÜ) Dipartimentu di Archeologia Dr. . Hà ricevutu informazioni da u Facultà Ersin Çelikbaş.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*