Karaismailoğlu: "Avà l'Autostrade è l'Investimenti Ferroviari saranu inseme"

Karaismailoğlu: "Avà l'Autostrade è l'Investimenti Ferroviari saranu inseme"
Karaismailoğlu: "Avà l'Autostrade è l'Investimenti Ferroviari saranu inseme"

À a sessione di chiusura di u Cumitatu Ferroviariu Turcu, urganizatu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, induve sò stati discussi u prugressu, l'investimenti è i prughjetti fatti in ferrovie da u passatu à u presente, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà rispostu à e dumande di u ghjurnalistu Hakan Çelik. .

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì hà assistitu à a sessione di chiusura di a cima ferroviaria turca tenuta in Istanbul Sirkeci Station, hà visitatu u stand Orange Table stabilitu per a cima prima di inizià a sessione è hà ricevutu informazioni nantu à i servizii furniti da u Direttore Generale di TCDD Transportation Kamuran. Yazici.

In u so discorsu, u Ministru Karaismailoğlu hà spiegatu l'investimenti fatti in u settore di u trasportu è l'impurtanza data à e ferrovie: "Avemu fattu investimenti rivoluzionarii in infrastruttura di trasportu in 18 anni. Avemu investitu circa 907 miliardi TL in infrastruttura di trasportu quì. "18 per centu di questu hè a ferrovia", disse.

Enfatizendu l'impurtanza di a Stazione di Sirkeci, Karaismailoğlu hà dettu: "A Stazione di Sirkeci hè unu di l'edificazioni impurtanti. Sia in termini di trasportu è di storia. Avemu principiatu e prime attività ferroviarie in l'anni 1860. Semu in un locu assai impurtante in termini storichi. Hà fattu una grande cuntribuzione à Istanbul. Questa linea suburbana hà servitu per 55 anni. Allora Marmaray hè ghjuntu in serviziu. Prima cum'è Kazlıçeşme - Ayrılıkçeşme è dopu cum'è Halkalı - Hè servitu cum'è Gebze. disse.

"Investimenti significativi sò stati fatti in Ferrovie in u 2002, ma micca abbastanza"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "I Ferrovii, chì sò stati trascurati finu à u 2002, anu avà fattu un investimentu significativu in 2002, ma ùn hè micca abbastanza. Da avà, aghjustemu assai più à questu è facenu innovazioni rivoluzionarie in a ferrovia cù e tecnulugia novi, i treni d'alta velocità è e linee cù signali elettrici. Facemu u so travagliu. U summit di 4 ghjorni di sta settimana hè statu urganizatu interamente per questu scopu. Spergu chì l'idee preziose è i cuntributi quì, è ancu i cuntributi di i rapprisentanti di u settore privatu è di l'università, metteranu in luce nantu à a nostra strada. Li valorimu assai. Pigliemu tutti i nostri appunti. "Spergu, ghjunghjemu a scuperta in questa ferrovia inseme", disse.

"Da avà in avanti, l'investimenti in l'autostrade è in Ferrovia si sguassate"

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu aduttatu u principiu di errore zero in investimenti è hà dettu: "Avemu investitu circa 907,2 miliardi di lire in infrastrutture di trasportu quì. 18 per centu di questu hè ferrovia. Di sicuru, l'altra parte di questu hè principalmente autostrade. Spergu chì, da settembre 2020, l'investimenti in autostrade è in ferrovie seranu à pari. In altri palori, u rapportu di 65 per centu à 18 per centu currispondenu. U nostru scopu da avà hè di calà un pocu di più l'autostrade è di alzà un pocu di più e ferrovie. A ferrovia hè unu di i nostri scopi assai impurtanti per avè una parolla in u mondu è per esse un capu in a so regione. U nostru paese hè statu appena introduttu à i treni d'alta velocità dopu à u 2002. "Avemu aumentatu e nostre linee elettriche signalate 3-4 volte in e nostre linee esistenti", disse.

Ricordendu chì l'investimenti fatti in l'autostrade in Turchia per anni anu assicuratu a stabilità in l'autostrade, Karaismailoğlu hà dettu: "Oghji pudemu vola à tutti. A compagnia aerea hè diventata u modu di u populu. In termini di ferrovia, avemu normalment 12 mila 800 chilometri di linea ferroviaria. 200 chilometri di questu hè una linea di trenu à alta velocità. U nostru scopu hè di aumentà questu à 2023 mila in treni à alta velocità per u 3. Aumentendu à 18 mila cù e linee cunvinziunali normali. "Ci hè un travagliu tutale nantu à i treni d'alta velocità da una parte è i treni di merchenzie da l'altra banda, in ogni angulu di u nostru paese".

"Avemu scopi per 2023, ma avemu ancu scopi per dopu à 2023. Speremu, compieremu e zone urgenti u più prestu pussibule è includemu in u nostru sistema. Marmaray hè digià a basa di stu affari. Un assi di trasportu da Pechino à Londra hà avà cuminciatu à operare in tuttu u corridor centrale. Cuntinueghja rapidamente. "Semu in una pusizioni media cum'è una basa logistica in u mondu".

"U Segnale Locale è Naziunale hè assai impurtante. U nostru Must Have. "

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì stanu travagliendu nantu à a signalazione domestica in e ferrovie è hà dettu: "Finu à avà, avemu sempre travagliatu cù cumpagnie dipendenti in u mondu in signalazione. Avemu avà tornatu à u signale lucale quì. Spergu chì u megliu esempiu di questu hè u nostru travagliu cumunu cù Asalsan nantu à a linea di l'aeroportu di Gayrettepe. A pruduzzione di u signale lucale cuntinueghja quì per a prima volta. Da avà, speru di trasfirià questu à i treni d'alta veloce è e nostre linee cunvinziunali à questu, è u signale lucale è naziunale hè assai impurtante. Hè u nostru must-have. "Quandu ghjunghjemu questu, nimu ùn serà più capace di stà in u nostru modu", disse.

"U mondu si batte cù l'epidemie, ma facemu aperture è ponemu e fundazioni"

Dichjarà chì u travagliu hà cuntinuatu à piena velocità è cun grande devozione durante u prucessu di pandemia, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu pigliatu precauzioni in u nostru paese è attente à a distanza di maschere è e regule di pulizia. Avemu sopravvissutu à un certu periodu cù pocu danni. Ùn avemu mai firmatu durante a pandemia. Avemu seguitu u nostru travagliu. Cuntinuemu i nostri prucessi. U mondu cumbatte l'epidemie, ma avemu apertu è pusendu i fundamenti. Travagliemu senza stanca per u futuru di u nostru paese. Ci sò stati disrupzioni di corta durazione, ma ci riparemu u più prestu pussibule. Semu una squadra cù centinaie di millaie di i nostri amichi. "Ci hè un grande sacrificiu", disse.

À a fine di a sessione, Karaismailoğlu hà esaminatu u trenu di vapore esibitu per a cima è hà scontru cù u cunduttore di u trenu di vapore. sohbet è hà pigliatu una foto di souvenir cù u ghjurnalistu Hakan Çelik in u trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*