U tunnel chì cunnessa Kızılcahamam à Çerkeş hè ghjuntu in a tappa finale

I travaglii di u tunnel di Kızılcahaman venenu à a fine
I travaglii di u tunnel di Kızılcahaman venenu à a fine

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a strada Kahramankazan cuntinueghja è hà dettu: "I nostri altri travaglii di intersezzione in corso seranu finiti u più prestu pussibule è sta strada serà messa in serviziu per i nostri citadini di Ankara è Kahramankazan in un brevi tempu. tempu". Dichjarà chì i travaglii di u Tunnel di Kızılcahaman sò ghjunti à a fine, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u tunnel serà apertu à u serviziu di i citadini prima di a fine di nuvembre.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu era oghje in Kahramankazan per esaminà i travaglii di custruzzione di a strada Ankara-Kahramankazan. Dichjarà chì cuntinueghjanu u so travagliu senza rallentà, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu ciò chì segue in a so dichjarazione à i ghjurnalisti:

"Ci hè un travagliu febbrile nantu à sta strada di 28 chilometri. L'intersezzione chì simu attualmente hè prevista per esse cumpletata in u prossimu mese. I nostri altri travaglii di intersezzione in corso seranu finiti u più prestu pussibule è sta strada serà messa in serviziu per i citadini di Ankara è Kahramankazan in pocu tempu.

Unu di l'intersezioni più impurtanti in questa regione hè Saray Junction. Avemu ancu programatu cù i nostri amichi. "Procederemu quì u più prestu pussibule per inizià in pocu tempu è finisce rapidamente".

U travagliu nantu à u Tunnel Kızılcahamam di 2071 metri di lunghezza hè ghjuntu à a so tappa finale.

Fornendu infurmazioni nantu à u Tunnel di Kızılcamam, un altru prughjettu impurtante in a regione, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii sò ghjunti à a fase finale. Dichjarà chì metteranu u Tunnel di Kızılcahamam à u serviziu di i citadini prima di a fine di nuvembre, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "U Tunnel di Kizilcahamam hè unu di i prughjetti impurtanti chì riguardanu a regione. U tunnel chì unisce Kızılcahamam à Çerkeş. U travagliu nantu à stu tunnellu longu di 2071 metri hè ghjuntu à a so ultima tappa. Attualmente facemu u travagliu di finitura. Puderemu u Tunnel di Kızılcahamam à u serviziu di i nostri citadini prima di a fine di nuvembre, vale à dì prima chì l'inguernu vene è cumincianu e dure cundizioni invernali. Seremu cun voi per l'apertura di u locu u mese prossimu. Travagliemu in grandi prughjetti chì aghjunghjenu valore à u nostru paese. Travagliemu duramente per finisce questi u più prestu pussibule è i mette in l'ecunumia di u nostru paese. "Dopu chì sti prughjetti sò finiti, pianificemu i nostri novi prughjetti inseme cù i nostri preziosi parlamentari è amministratori lucali", disse.

"Travagliemu inseme cù decine di millaie di persone in tutta a Turchia"

Dichjarà chì u trasportu, l'infrastruttura, a cumunicazione è i prughjetti spaziali assai impurtanti cuntinueghjanu in ogni puntu di Turchia, Karaismailoğlu hà nutatu chì sò cuscenti di a rispunsabilità di realizà prughjetti chì u mondu piglia cum'è esempiu. Sottulineendu chì travaglianu inseme cù decine di millaie di travagliadori, ingegneri, cumpagnie di imprese è decine di millaie di persone in tutta a Turchia, u Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

'' Eramu in Mardin è Hakkari a settimana passata. Eramu in Artvin l'altru ghjornu. Oghje simu in Ankara. Avemu prughjetti assai impurtanti è preziosi in ogni angulu di u nostru paese. Facemu tuttu questu per migliurà a qualità di vita è i standard di vita di i nostri citadini è di a nostra nazione. Travagliemu cù tutta a nostra squadra per purtà un valore aghjuntu à u nostru paese in quantu à l'ecunumia, u cummerciu è u turismu. "Femu prughjetti simili in Hakkari è Istanbul".

Durante l'esame di Karaismailoğlu, i parlamentari di u Partitu AK Ankara Emrullah İşler, Zeynep Yıldız, Orhan Yegin è u sindaco di Kahramankazan Serhat Oğuz eranu presenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*