L'esportazioni di l'automobile anu righjuntu 2,6 miliardi di dollari in settembre

L'esportazioni di l'automobile anu righjuntu 2,6 miliardi di dollari in settembre
L'esportazioni di l'automobile anu righjuntu 2,6 miliardi di dollari in settembre

L'industria automobilistica turca hà righjuntu a più alta cifra di l'esportazioni mensili di questu annu in settembre. Sicondu i dati di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludag (OIB), l'esportazioni di l'automobile in settembre anu aumentatu da 0,5 per centu à 2 miliardi 605 milioni di dollari. L'industria, chì hà occupatu di novu u primu postu in l'espurtazioni di Turchia, hà una parte di 17,5 per centu in l'espurtazioni totali. L'esportazioni di u periodu di ghjennaghju-settembre di u settore di l'automobile, invece, anu diminuitu di 24 per centu cumparatu cù l'annu precedente è ammontavanu à 17,1 miliardi di dollari per via di a pandemia.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OIB Baran Celik: "Cù a nostra esportazione di 2,6 miliardi di dollari in settembre, avemu riesciutu à superà l'esportazioni medie mensili di 2019, in quale eramu u capu. In basa di u gruppu di prudutti, avemu registratu un aumentu di 5,5 per centu in l'industria di furnimentu è di 12 per centu in l'esportazione di veiculi motori per u trasportu di merchenzie ".

L'industria automobilistica turca hà righjuntu a più alta cifra di l'esportazioni mensili di questu annu in settembre. Sicondu i dati di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludag (OIB), l'esportazioni di l'industria automobilistica turca in settembre anu aumentatu da 0,5 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 2 miliardi 605 milioni di dollari. L'industria, chì hà occupatu di novu u primu postu in l'espurtazioni di Turchia, hà una parte di 17,5 per centu in l'espurtazioni totali. In u periodu ghjennaghju-settembre, u settore di l'automobile hà realizatu una esportazione di 24 miliardi di dollari cù una diminuzione di 17,1 per centu cumparatu cù l'annu precedente.

Baran Çelik, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OİB, hà dettu: "Avemu riesciutu à superà u livellu di 2,6 miliardi di dollari, chì hè l'esportazione media mensile di 2019, chì avemu finitu cum'è u capu cù una esportazione di 2,55 miliardi di dollari in 5,5. Sittembre. In basa di u gruppu di prudutti, avemu registratu un aumentu di 12 per centu in l'industria di furnimentu è di XNUMX per centu in l'esportazione di veiculi motori per u trasportu di merchenzie ".

L'esportazioni di l'industria di furnimentu anu aumentatu da 5,5 per centu

In a basa di i gruppi di prudutti, l'esportazioni di Veiculi Passeggeri anu diminuitu da 7 per centu à 899 milioni di dollari in settembre, mentre chì l'esportazioni di l'Industria di Fornitura anu aumentatu da 5,5 per centu à 979 milioni di dollari, l'Esportazioni di Veiculi Motori per u Trasportu di Merchandise aumentanu da 12 per centu à 489 milioni di dollari. è l'esportazioni Bus-Minibus-Midibus anu aumentatu da 2 per centu. Era $ 159 milioni.

Mentri un incrementu di 13 per centu hè statu osservatu in l'esportazioni in Germania, chì hè u paese à quale sò più esportati in l'Industria di Supply, un incrementu di 34 per centu in Romania, 25 per centu in Italia, 74 per centu in Spagna è 19 per centu per Pulonia, chì hè ancu unu di i mercati impurtanti. A Slovenia è i Paesi Bassi sò cascati da 14 per centu ognunu, è l'Iran da 66 per centu.

In i vitture di passageru, l'espurtazioni anu aumentatu da 14 per centu à a Francia, 35 per centu à u Regnu Unitu, 48 per centu à a Pulonia, 53 per centu à Israele, 39 per centu à i Stati Uniti è 67 per centu in Egittu. Per d 'altra banda, trà i mercati impurtanti, ci era una diminuzione di 59 per centu in Italia, 46 per centu in Spagna, 19 per centu in Germania, 21 per centu in Slovenia è 68 per centu in Olanda.

In Motor Vehicles for Goods Transport, u mercatu più impurtante hè u Regnu Unitu per 99 per centu, un altru mercatu impurtante, l'Italia per 24 per centu, Francia per 54 per centu, Belgio per 55 per centu, Slovenia per 22 per centu è l'Olanda per 61 per centu. A Germania hè ancu cascata di 59 per centu.

In u gruppu di prudutti Bus-Minibus-Midibus, l'espurtazioni anu aumentatu da 49 per centu in Francia, 42 per centu in Germania, è diminuite da 99 per centu versu Azerbaijan-Nakhchivan.

1% di diminuzione in Germania, 20% di crescita in Francia

In settembre, l'espurtazioni in Germania, u più grande mercatu nantu à a basa di i paesi, diminuite da 1 per centu à 334 milioni di dollari, mentre chì l'espurtazioni in Francia anu aumentatu da 20 per centu à 305 milioni di dollari. L'exportazioni in u Regnu Unitu anu aumentatu da 42 per centu à 282 milioni di dollari, mentre chì in Italia 18 per centu, in Spagna 21 per centu, in Slovenia 23 per centu, in Paesi Bassi 51 per centu, in Polonia 25 per centu, in Belgio 15,5 per centu, 14 aumentu di 37 per centu per a Romania, 24 per centu per Israele, 41 per centu per u Maroccu è XNUMX per centu per l'Eggittu.

L'esportazioni à l'UE anu aumentatu da 1%

In settembre, l'espurtazioni à i Paesi di l'Unione Europea nantu à a basa di u gruppu di paese anu aumentatu da 1 per centu à 1 miliardi 995 milioni di dollari. I paesi di l'UE, chì anu una parte di 76,6 per centu in l'esportazioni, tornanu à u primu postu. Ci era un aumentu di 63 per centu in l'espurtazioni à i Paesi di l'Oceania.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*