Last Minute... Terremotu di magnitudine 7 in Izmir! scuzzulò l'Egeu è Marmara

Last Minute... Terremotu di 7 magnitude in Izmir! scuzzulò l'Egeu è Marmara
Last Minute... Terremotu di 7 magnitude in Izmir! scuzzulò l'Egeu è Marmara

Sicondu l'ultimi dati di lista di terremoti publicati da l'Observatoriu Kandilli di l'Università Boğaziçi è a Presidenza di Gestione di Disastri è Emergenza (AFAD), un terremotu spaventoso hè accadutu fora di u Mari Egeu. Dopu à u terrimotu in Izmir Bayraklı Hè statu spartutu chì ci sò stati distrutti edifici in Manavkuyu ​​​​è Manavkuyu.

Sicondu l'infurmazioni di l'ultima minuta trasmesse da AFAD, un terremotu di magnitudine 14.51 hè accadutu in İzmir à 7. Mentre era statu dichjaratu chì l'epicentru di u terrimotu era Izmir Seferihisar, u tremulu si sentia in parechje cità cum'è Istanbul, Manisa, Bodrum è Urla. Sicondu l'infurmazioni di l'ultima minuta, hè statu dichjaratu chì l'epicentre di u terrimotu in Izmir era Seferihisar.

Izmir Manavkuyu ​​​​è BayraklıHè statu spartutu chì parechji edifici sò colapsati in. Sicondu l'infurmazioni di l'ultima minuta, dopu à u terrimotu in Izmir, ci hè statu un altru terrimotu di magnitudine 4.1 in u Mari Egeu. U terrimotu in Kuşadası hè statu sentitu ancu in İzmir.

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, invece, hà fattu una dichjarazione nant'à u so contu di rete suciale, "Finu à avà, Izmir Bornova è BayraklıCi era 6 rapporti di demolizione di edifiziu in. In Uşak, Denizli, Manisa, Balikesir, Aydın è Muğla, ùn ci era micca rapporti di perdita di vita, eccettu per picculi crack. I nostri squadre cuntinueghjanu a so scansione è intervenzioni in u campu. Guarisci prestu." usatu a frasa.

Afad: Ùn entra in mè

A Presidenza di Gestione di Disastru è Emergenza (AFAD) hà avvirtutu: "E strutture dannighjate in a regione ùn deve esse ingressu dopu à u terrimotu chì hè accadutu fora di a costa di Izmir".

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà utilizatu e seguenti espressioni in a so dichjarazione nantu à u so contu di e social media: Guarate prestu à tutti i nostri citadini chì sò stati affettati da u terrimotu chì hè accadutu in İzmir. U nostru statu ferma cù i nostri citadini affettati da u terrimotu cù tutti i so mezi. Avemu fattu azzione per inizià u travagliu necessariu in a regione cù tutte e nostre istituzioni è ministri pertinenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*