Alstom Numina Mama Sougoufra cum'è Direttore Generale di u Gruppu di u Mediu Oriente

Alstom numina Mama Sougoufara cum'è Direttore Generale di u Gruppu Mediu Oriente
Alstom numina Mama Sougoufara cum'è Direttore Generale di u Gruppu Mediu Oriente

Mama Sougoufara, Direttore Generale di u Gruppu Mediu Oriente di Alstom, pioniere di a mobilità più verde è intelligente in u mondu.

Mama Sougoufara, chì servirà cum'è Direttore Generale di u Gruppu Mediu Oriente di Alstom, chì hà firmatu parechji prughjetti di ferrovia prestigiosi in u mondu è in Turchia, hà servitu prima cum'è Vicepresidente di Sistema è Infrastruttura di l'Africa, u Mediu Oriente è l'Asia Centrale (AMECA). U Direttore Generale di u Gruppu Near East di Alstom era in turnu.

Mama Sougoufara hà unitu à Alstom in u 2008 è hà occupatu diverse pusizioni di gestione in Alstom Transport. Hà servitu in parechji posti mundiali cum'è i Dipartimenti di Ingegneria di Veiculi Ferroviari in Francia, La Rochelle è Reichshoffen, Savigliano in Italia, Lapa in Brasile, è Tr Trans JV in Russia. Dopu à serve, turnò à Alstom Transport in 2015 cum'è Direttore di Ingegneria di Sistemi è Infrastrutture di a Regione AMECA.

Cù a so vasta cumpetenza glubale in ingegneria, innuvazione è gestione, Mama Sougoufara hà da cuntinuà à fà cuntributi inestimabili à a nostra squadra di a Regione AMECA mentre espansione a nostra presenza geografica è a quota di mercatu industriale in a regione. Mama hà ghjucatu un rolu di primura in l'esekzione è a consegna di parechji prughjetti di trasportu impurtanti in u Mediu Oriente cum'è Dubai Metro Expolink, Riyadh Metro. Aghju aspettatu di travaglià strettamente cun ellu per sustene i bisogni di trasportu innovatori è sustinibili di a regione ".

"Questu hè un mumentu eccitante per u trasportu innovativu è intelligente è spergu di guidà a squadra Alstom in u Mediu Oriente cù u scopu di più crescita è innuvazione", hà dettu Mama Sougoufara, Direttore Generale di Alstom Middle East. Cù a nostra presenza in espansione è a cota di mercatu in a regione è l'esecuzione è a consegna di i nostri prughjetti prestigiosi in l'Emirati Arabi Uniti, l'Arabia Saudita, Israele è Turchia, Alstom hè pronta à agisce cù i nostri clienti in u sviluppu di u trasportu è a mobilità in u Mediu. Este."

Alstom hè un partenariu impegnatu à longu andà in u sviluppu di u trasportu è a mobilità in a regione. In più di a consegna di u primu sistema di tram cumplettamente integratu in u Mediu Oriente è a prima linea di u mondu 100 per centu senza catenaria, u tram di Dubai, chì hè stata messa in opera in nuvembre 2014, a cumpagnia hà intrapresu u mantenimentu di u tram di Dubai per 13 anni. U Consorziu ExpoLink, guidatu da Alstom, era ancu rispunsevuli di a consegna di a Dubai Route 2020 Metro, u prughjettu di metro senza driver chiavi in ​​mano u più veloce di u mondu, inauguratu in ghjugnu 2020. Cum'è un membru di u Consorziu FAST in l'Arabia Saudita, Alstom furnisce un sistema di metro cumplettamente integratu per e linee 69, 4 è 5, cumprese 6 treni Metro di Riyadh basati in Metropolis, u sistema di segnalazione Urbalis, a stazione di ricuperazione energetica Hesop è e linee.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*