Hè natu un novu spaziu di vita in Cheesecioğlu Creek è u so circondu

Hè natu un novu spaziu di vita in Cheesecioğlu Creek è u so circondu
Hè natu un novu spaziu di vita in Cheesecioğlu Creek è u so circondu

Comu parte di a lotta contru a crisa climatica glubale, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà creatu un corridore ecologicu ininterrottu nantu à a parte costiera di u Peynircioğlu Stream in Mavişehir è nantu à a strada di Halk Park è a so continuazione. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà annunziatu l'apertura di u prughjettu di u corridor ecologicu in u flussu di Cheesecioğlu, chì serà un novu centru di attrazione per a ghjente di Izmir. Tunç Soyer fattu. Parlendu à a ceremonia, Soyer hà dettu ch'elli vulianu implementà stu mudellu di ripruduzzione esemplare, chì porta suluzioni naturali, soprattuttu in i corsi chì scorri in u Golfu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà apertu u Corridor Ecologicu di Cheesecioğlu Stream in Mavişehir, chì hè stata cumpletata cunsiderendu soluzioni basate in a natura. Cù pratiche amichevuli di a natura senza aduprà una superficia impermeable, sia u cuntrollu di l'inundazioni hè stata ottenuta in u flussu è una nova zona verde hè stata creata intornu à u flussu. Cù un budgetu di 12 milioni di TL, u latu di u Peynircioğlu Stream hè diventatu un locu induve a ghjente di İzmir pò scuntrà cù a vegetazione, rilassate, camminate è fà sport à l'aria fresca.

Soyer: "Avemu da esse in cuntattu cù a natura"

Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà dettu ch'elli eranu felici di realizà u prugettu in u scopu di HORIZON 2020 "Nature Based Solutions", u più altu prugramma di cuncessione di l'Unione Europea. U presidente Soyer hà dettu: "Avemu realizatu unu di i prughjetti chì İzmir hè fieru. Cume avemu principiatu à campà in cità, avemu diventatu infelice chì avemu alluntanatu da a natura. Più sbattemu a natura, più l'ignoramu, più pensemu chì avemu u putere nantu à ella, più menu diventemu poveri. In fatti, simu a natura stessa, simu una parte di ella. Più pudemu esse in cuntattu cù a natura, più apremu a strada per a felicità è a pace ".

Avemu da espansione stu mudellu

Dichjarà chì u Prughjettu di Corridor Ecologicu di Cheesecioğlu ùn hè micca solu di piantà arburi è arbusti, Soyer hà dettu: "U nostru prughjettu hè statu un studiu detallatu in quale a sustenibilità hè assicurata per chì a natura pò campà in u modu più forte pussibule. L'arbureti piantati, cum'è sbulicà i lati di u flussu di cimentu è greening. Stu primu esempiu hè u mudellu. Quì pudete vede chì a natura hè assicurata. Vulemu espansione stu mudellu, soprattuttu in tutti i cali chì scontranu u Golfu, è implementà suluzioni naturali sustinibili. Vogliu ringrazià tutti i me culleghi chì anu cuntribuitu à a realizazione di stu prughjettu. Vogliu chì stu prughjettu di migliione sia benefiziu è di auspiziu per tutti i nostri concittadini ".

Tugay: "Sò fieru di stu prughjettu"

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay, invece, hà toccu u cambiamentu climaticu purtatu da l'urbanizazione in u so discorsu è hà dettu: "Stu prughjettu hè unu di i prughjetti più spiciali di sta cità. Un prughjettu esemplariu chì affetta direttamente a nostra vita è mostra cumu luttà contr'à u cambiamentu climaticu. Sò fieru di stu travagliu. Vogliu ringrazià u presidente Soyer è i so cumpagni chì anu purtatu stu prughjettu à a vita. "Faremu u nostru megliu per prutege stu locu", disse. Dopu à i so discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà visitatu u Peynircioğlu Stream è u so circondu cù i participanti. I citadini, chì anu avutu un bonu tempu cù i so figlioli vicinu à u creek, anu ringraziatu u presidente Soyer per l'arrangementu.

U sindaco di Gaziemir Halil Arda, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe, i burocrati di a municipalità metropolitana di İzmir, i membri di u cunsigliu è i citadini chì vivenu in a regione anu participatu.

Chì hè statu fattu ?

Una zona verde di 15 26 metri quadrati hè stata creata intornu à u flussu, 500 mila metri quadrati di quale hè custituitu da e piante chì cuntenenu carbone. In u scopu di u prugettu, 150 250 arburi, 800 mila arbusti è tappe di terra adattati per u clima mediterraneu sò stati piantati in a zona. Un sistema di cuscinetti di a terra hè statu creatu per sguassà alcune di e superfici di cimentu da i dui lati di u flussu di 16 metri di longu. 5 mila piante d'oca sò stati piantati in queste rùbbriche. I Seeds sò stati piantati in terra per fà più verdi i banchi di u fiume. 6 terrazze di legnu in legnu, 10 unità di lounging in legnu è unità di seduta sò stati creati à a riva di u cala circundatu da una recinzione verde fatta di diverse piante. XNUMX case di polinizatori (insetti) sò stati ancu posti in l'area, chì permettenu l'abi è l'insetti chì anu viaghjatu longu distanzi per cullà u polu per u restu.

Per riduce u risicu di inundazioni in a cala, sò stati custruiti camini permeabili di biciclette è di caminari di 2 chilometri per permette à l'acqua di piovana di mischjà in terra. Inoltre, una pista di corsa di 500 metri hè stata creata da a semola di tile, chì hè un materiale naturali. I funtani sò stati posti in u flussu, chì assicurà chì l'acqua riceve l'ossigenu è impediscenu a so contaminazione, è ancu furnisce una bella vista. Un muru di frutta di 8 metri quadrati hè statu ancu creatu daretu à e 90 unità di lounging. Blackberry è baga d'uva sò stati usati in u muru di fruttu.

U più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'UE

In u scopu di HORIZON 2020, u più altu prugramma di cuncessione di bilanciu di l'Unione Europea, u prughjettu "Soluzioni Basate in Natura" di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè statu sceltu trà 2017 prughjetti internaziunali in 39 è hà u dirittu di riceve una cuncessione di 2,3 milioni d'euros. Cusì, İzmir hè diventatu una cità pioniera è implementata inseme cù Liverpool in Inghilterra è Valladolid in Spagna. prughjettu, Karşıyaka Include a regione da u centru di a cità à a Salina di Çamaltı. U mudellu chì serà presentatu per riduce l'emissioni di carbone in questa regione, aumentà a biodiversità, diminuisce a temperatura di l'aria purtata da l'urbanizazione intensa, aumenta a quantità di spazii verdi, riduce u risicu di inundazioni è aumenta a qualità di vita di e persone. serà una guida per İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*