Qatar Airways Aumenta a Rete di Volu à 100 Destinazioni

Qatar Airways Aumenta a Rete di Volu à 100 Destinazioni
Qatar Airways Aumenta a Rete di Volu à 100 Destinazioni

A ripresa di trè voli settimanali à a capitale bulgara Sofia da u 16 ottobre 2020 significarà chì a compagnia aerea hà allargatu a so rete à 700 destinazioni, cù più di 100 voli settimanali.

A nova è diversa flotta di aerei di a compagnia aerea offre à i passageri opzioni di viaghju più flessibili è eccellenti cunnessione attraversu l'Aeroportu Internaziunale di Hamad, chì hè statu sceltu cum'è u "Best Airport" in u Mediu Oriente.

Qatar Airways hà u piacè di annunzià a ripresa di i voli à Sofia via Bucarest, cum'è a destinazione 100 di a so rete globale. Da u 16 ottobre 2020, a compagnia aerea hà operatu più di 3 voli settimanali à 6 cuntinenti, cù 700 voli settimanali à Sofia.

L'aeronave efficiente in carburante di a compagnia aerea è a gestione strategica di a rete anu permessu di ripiglià i voli rapidamente è espansione i so servizii basati nantu à a dumanda di i passageri.

I voli chì sò previsti per riavvia è aumentà a frequenza sò i seguenti;

• Bucarest (trè voli settimanali da u 16 ottobre)

• Copenhague (da u 12 d'ottobre aumentatu à 10 voli settimanali)

• Madrid (da u 12 d'ottobre aumentatu à 10 voli settimanali)

• Manchester (aumentatu à 12 voli settimanali da u 17 ottobre)

• Singapore (à dui voli à ghjornu da u 25 ottobre)

• Sofia (trè voli settimanali da u 16 ottobre)

• Stoccolma (da u 12 d'ottobre aumentatu à 10 voli settimanali)

U CEO di Qatar Airways, Akbar Al Baker, hà dettu: "Cum'è una di e poche compagnie aeree chì vola constantemente per purtassi in casa i so passageri in modu sicuru durante a pandemia, simu orgogliosi d'avè ghjuntu à questa tappa impurtante in a ristrutturazione di a nostra rete. U nostru focusu hè micca solu di espansione a nostra rete di volu, ma ancu di offre una grande flessibilità aumentendu a frequenza per permette à i nostri passageri di viaghjà quandu volenu. Attualmente operemu più di 700 voli settimanali è miramu à espansione a nostra reta à più di 2020 destinazioni à a fine di u 125. In questu modu, i nostri passageri puderanu viaghjà in modu sicuru quandu volenu è gode di più opzioni ".

Dapoi u principiu di a pandemia, Qatar Airways hà volatu più di 175 milioni di chilometri è trasportatu in modu sicuru più di 37.000 milioni di passageri in casa in più di 2.3 voli. A compagnia aerea hà ancu seguitu l'aeroportu più aghjurnatu è e prucedure sanitarie naziunali, hà tenutu u dito nantu à u pulsu di i flussi di passageri glubale in i mercati non pianificati, è hà operatu più di 400 voli charter in u mondu.

Cù a più grande flotta di Airbus A350 di u mondu, l'investimentu strategicu di Qatar Airways in aerei bimotori diversi è efficienti in carburante hà permessu à a compagnia aerea di cuntinuà l'operazioni è di guidà a ricuperazione durabile di i viaghji internaziunali durante a pandemia. À a fine di u 2020, Qatar Airways hà previstu di rinfurzà a so rete à più di 20 destinazioni, cumprese 11 in Africa, 41 in l'America, 38 in Asia-Pacificu, 15 in Europa è 125 in u Mediu Oriente. I voli à parechje cità seranu fatti ogni ghjornu o in un pianu forte basatu annantu à parechje frequenze per ghjornu.

L'operazioni di u volu di Qatar Airways ùn sò micca limitate à qualsiasi tipu di aereo particulari, è a flotta moderna, efficiente in carburante, verde di a compagnia aerea hà assicuratu chì pò cuntinuà à vola offrendu a capacità ghjusta in ogni mercatu. A causa di l'impattu di COVID-19 nantu à a dumanda di viaghju, a compagnia aerea hà decisu di parcheghja questi aerei in a so flotta, perchè crede chì ùn era micca cummirciali o ambientale currettu per utilizà un grande aereo cum'è l'Airbus 380 in u mercatu attuale. Compagnia aerea; Cuntinueghja à vola cù a so 'flotta 49 Airbus 350 è 30 Boeing 787', chì hè a scelta strategica ideale per e so rotte longu à l'Africa, l'America, l'Europa è e regioni Asia-Pacificu.

E misure di sicurezza in volo di Qatar Airways includenu l'equipaggiu di prutezzione persunale (PPE) per l'equipaggiu di cabina è un kit protettivu cumplessu per i passageri è scudi facciali dispunibuli. In l'aviò equipatu di Qsuite, i passageri di Business Class ponu gode di una ricchezza di spaziu persunale è di libertà, cumprese l'opzione di utilizà e sezioni mobili di sta sedia premiata per a privacy è l'indicatore "Ùn disturbà". Qsuite; Hà voli à più di 30 destinazioni, cumprese Francoforte, Kuala Lumpur, Londra è New York. Per tutti i dettagli di e misure di sicurezza implementate, pudete visità qatarairways.com/safety.

Qatar Airways hà ancu implementatu prucedure strette di pulizia è misure di distanzamentu suciale in u so hub in Doha, Hamad International Airport (HIA). Hà implementatu u Protocolu di Salute è Sicurezza di l'Aviazione di l'ICAO durante l'era COVID-19 è hè diventatu a prima urganizazione in u mondu à riceve appruvazioni in un auditu indipendente da BSI (Istituzione di Norme Britannica). Questa appruvazioni hè stata data dopu à l'auditu successu realizatu in cunfurmità cù u Dipartimentu di Migliuramentu di l'Aviazione Civile "ICAO CART" di l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale. Stu successu impurtante mostra chì u Statu di Qatar hè u primu paese in u mondu à esse inspeccionatu è appruvatu da BSI in l'implementazione di u Protocolu di Salute è Sicurezza di l'Aviazione COVID-19.

Astentendu da ogni tentativu di prutezzione di i so passageri, HIA cuntinueghja à mantene una distanza fisica di 1,5 metri in tutti i punti di cuntattu di i passageri intornu à l'aeroportu cù punti di riferimentu, segni è posti di distanza. I punti di cuntattu di i passageri sò disinfettati à intervalli di 10-15 minuti è e porte d'imbarcu sò pulite dopu ogni volu. HIA incuragisce i viaghjatori à fà transazzione senza cuntattu è senza soldi via carte di creditu in punti di vendita, alimentari è bevande, è pensa à lancià acquisti in linea o in-app in i ghjorni à vene. L'aeroportu disinfetta ancu regularmente tutti i carretti di bagaglii è scatuli in i punti di sicurezza.

HIA hè statu recentemente numinatu u "Third Best Airport in the World" trà 2020 aeroporti in u mondu da i SKYTRAX World Airport Awards 550. HIA hè statu ancu premiatu u "Best Airport in the Middle East" per a sesta volta consecutiva è u "Best Personnel Service in the Middle East" per a quinta volta.

A compagnia aerea hà ancu e pulitiche flessibili di riservazione è di ritornu in modu chì i so passageri ponu pianificà i so viaghji cun tranquillità.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*