Face Psoriasis è Be Free Project

Face Psoriasis è Be Free Project
Face Psoriasis è Be Free Project

U prughjettu "Face Psoriasis, Be Free" hè statu preparatu da l'Associazione Turca Psoriasis in cuuperazione cù Novartis, per attirà l'attenzione à a psoriasis è sensibilizà u publicu in u scopu di u 29 d'ottobre di u ghjornu mundiale di a psoriasi.

A psoriasi hè una malatia sistemica recurrente è cronica chì afecta à circa 1 milione di persone in Turchia è si trova per via di fatturi genetichi è ambientali.

In u scopu di u 29 October World Psoriasis Day, u prughjettu "Face Psoriasis, Be Free" hè statu preparatu da l'Associazione Turca Psoriasis è Novartis per attirà l'attenzione à a psoriasis è sensibilizà u publicu.

Cù u prugettu, in u quale l'attrice Öykü Karayel participa, hè destinatu à purtà a speranza à i malati di psoriasis attirà l'attenzione à u viaghju difficiule di i malati di psoriasis.

U prughjettu "Face Psoriasis, Be Free" hè statu preparatu da l'Associazione Turca Psoriasis in cuuperazione cù Novartis, per attirà l'attenzione à a psoriasis è sensibilizà u publicu in u scopu di u 29 d'ottobre di u ghjornu mundiale di a psoriasi. Cù u prughjettu "Face Psoriasis, Get Free", in u quale l'attrice Öykü Karayel participa, hè destinatu à purtà speranza à i malati di psoriasis attirà l'attenzione à u viaghju difficiule di i malati di psoriasis. U presidente di l'Associazione Turca Psoriasis Prof. Dr. Mehmet Ali Gürer hà introduttu u prughjettu è sparte infurmazioni nantu à a psoriasis è i metudi di trattamentu.

Circa 1 milione di persone in Turchia sò in lotta cù psoriasis

A psoriasi hè una malatia sistemica recurrente è cronica chì afecta à circa 1 milione di persone in Turchia è si trova per via di fatturi genetichi è ambientali. A psoriasis hè popularmente cunnisciuta cum'è psoriasis perchè si manifesta cù una caspa luminosa è bianca nantu à i zoni rossi chì appariscenu nantu à a pelle. A psoriasis si trova più cumunimenti trà l'età di 15-30 è hè vistu ugualmente in l'omi è e donne. Enfatizendu chì quelli chì anu una storia di famiglia di a malatia anu un risicu più altu ch'è a pupulazione normale, u Prof. Dr. Mehmet Ali Gürer, "I fattori genetichi sò in prima linea in a psoriasis chì principia da una età precoce è a malatia pò avanzà severamente. U stress, l'obesità, u fumu è l'usu di l'alcohol sò i fatturi principali chì provocanu a psoriasis. Traumi fisichi, certi medicazione, infizzioni è cambiamenti hormonali ponu ancu influenzà u cursu di a malatia.

Enfatizendu chì e lesioni di psoriasis ponu esse vistu in tutta a pelle, si trovanu principarmenti in spazii cum'è u scalp, i ghjinochje, i coddi è u coccyx. Dr. Gürer hà dettu: "A psoriasi ùn hè micca solu un prublema cosmeticu. Certi pazienti ponu sviluppà reumatismu inflammatory joint, chì pò influenzà l'articuli di e mani, pedi, coddi è ghjinochje. L'incidenza di sti malatie in i malati di psoriasis hè 20-30%. Dichjarà chì u diagnosticu di a malatia hè generalmente fatta da l'apparizione di e ferite nantu à a pelle, u Prof. Dr. Gürer hà dichjaratu chì in i casi induve e ferite s'assumiglia à una altra malatia, una biòpsia di a pelle hè realizata per u diagnosticu currettu è parechji testi supplementari ponu esse dumandati, postu chì e malatie cum'è l'ipertensione, a diabetes è u grassu di u fegatu sò più cumuni in i malati di psoriasis.

A psoriasis hè una malatia non contagiosa, trattabile.

Attenti à a dimensione psicologica di a psoriasis nantu à i pazienti, u Prof. Dr. Gürer cuntinuò e so parolle cusì: "A psoriasi ùn hè micca una malatia contagiosa. Stringhjendu e mani, abbracciate o cuntatti simili di a pelle ùn causanu micca a trasmissione di a malatia à e persone sane. Sfurtunatamente, ci hè una percepzione completamente opposta in a sucità. Per via di sta percepzione, i pazienti sò esclusi da a sucità è ritirati è diventanu più stressati. Sta situazione pò scatenà a malatia ancu di più ". Dichjarà chì i pazienti sò esposti à l'isolamentu suciale per via di a discriminazione chì facenu in u so travagliu è a vita privata, anu prublemi psicologichi. Dr. Gürer hà nutatu chì a rata di depressione è ansietà in i malati di psoriasis hè più altu ch'è in a populazione generale.

Oghje, ùn ci hè micca trattamentu chì elimina completamente a psoriasis, ma cù trattamenti adattati, a psoriasis pò esse cuntrullata è u benessere à longu andà. Dichjarà chì u trattamentu hè pianificatu in cunsiderà a gravità di a malatia, u Prof. Dr. Gürer hà dettu: "In u primu stadiu, i trattamenti tematichi cum'è creme, unguenti è lozioni sò appiicati direttamente à a pelle. Se a malatia ùn pò esse cuntrullata cù stu trattamentu, a fototerapia pò esse applicata. Sì i feriti sò spargugliati in tuttu u corpu, a terapia biologica hè applicata. Ùn deve esse scurdatu chì ancu s'è a malatia hè cuntrullata cù questi trattamenti, ci hè sempre a pussibilità di vultà ". Enfatizendu chì u desideriu di u paziente di ricuperazione hè impurtante quant'è u trattamentu, u Prof. Dr. Gürer hà dettu: "L'unicu indirizzu per i pazienti per dumandà u trattamentu deve esse specialisti in dermatologia. Anu definitamente cunsultà i so medichi nantu à e so esitazioni annantu à u so trattamentu è ùn deve mai interrompe u trattamentu ".

Face Psoriasis, Be Free Project

In u scopu di u 29 October World Psoriasis Day, u prughjettu "Face Psoriasis, Be Free" hè statu preparatu da l'Associazione Turca Psoriasis in cooperazione cù Novartis per attirà l'attenzione à a psoriasis è sensibilizà u publicu. Cù u prughjettu video "Face With Psoriasis, Be Free" cù l'attrice Öykü Karayel, l'attenzione hè attirata à u viaghju difficiule di i malati di psoriasis. In u video, utilizendu u sistema di mappatura 3D nantu à a faccia di Karayel, i sintomi cum'è lesioni, rossi, secchezza è spillage chì i malati di psoriasi si battenu sò posti. Karayel, chì ghjoca un malatu di psoriasis chì vive cù questi sintomi, vede chì i sintomi spariscenu appena accetta a malatia è principia u so trattamentu. Karayel, chì hà rinunciatu à ammuccià cù u prucessu di accettà a malatia, ampara à affruntà a so malatia cunfruntendu. Esprimendu ch'ellu hè felice di participà à u prugettu, Karayel hà dettu: "Cù u prughjettu, Face Psoriasis, Get Free, aghju realizatu chì i malati di psoriasis sò isolati da a sucietà è diventanu soli. Sfurtunatamente, creamu sta situazione cù i nostri sguardi è attitudini. Ci hè un preghjudiziu contru psoriasis in a sucità. Vulemu attirà l'attenzione à u fattu chì a psoriasis hè una malatia trattabile per rumpia stu preghjudiziu è infundà a speranza in i malati di psoriasis. U presidente di l'Associazione Turca Psoriasis Prof. Dr. Mehmet Ali Gürer, invece, hà dettu ciò chì segue nantu à u prughjettu chì anu preparatu: "U nostru scopu cù u prugettu hè di permette à i pazienti di psoriasis di affruntà a malatia è di campà a so vita liberamente. A psoriasis hè avà una malatia chì pò esse cuntrullata è hà alternative di trattamentu. L'impurtante hè di assicurà chì i pazienti cunsultate un dermatistu è piglià u primu passu. Hè assai impurtante di realizà prughjetti in cuuperazione cù i medichi è l'associazioni di pazienti per aumentà a cuscenza individuale è suciale di a malatia ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*