Campioni d'esportazione 2019 di l'Industrie di Ceramica, Cimentu è Vetru Annunziati

Campioni d'esportazione 2019 di l'Industrie di Ceramica, Cimentu è Vetru Annunziati
Campioni d'esportazione 2019 di l'Industrie di Ceramica, Cimentu è Vetru Annunziati

L'Associazione di Esportatori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di Terra (ÇCSİB), chì hè l'unica è coordinante associazione di esportatori cù più di 2.000 membri è include cumpagnie esportatrici di l'industria di Ceramica, Cimentu, Vetru, hà annunziatu i Campioni di l'Esportazione 2019.

L'Associazione di Esportatori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di Terra (ÇCSİB) hà tenutu a "Cerimonia di Premiazione di i Campioni di l'Esportazione 2019" in linea. I rapprisentanti di l'industria è i dirigenti di l'imprese esportatrici anu assistitu à a cerimonia ospitata da Erdem Cenesiz, presidente di l'Associazione di l'Esportatori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di Terra, cù a participazione di u Ministru di u Cummerciu Ruhsar Pekcan, u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi İsmail Gülle. , è e cumpagnie 2019 cù e più alte esportazioni in 40 sò state premiate. .

Assistendu à l'Associazione d'Esportatori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di Terra "Cerimonia di Premiazione per i Campioni di l'Esportazione 2019" in linea, u Ministru di u Cummerciu di TR Ruhsar Pekcan hà dichjaratu chì u cimentu, u vetru, a ceramica è i prudutti di a terra anu avutu una parte impurtante in a struttura di produzzione è di esportazione dapoi. u passatu.. U Ministru Ruhsar Pekcan hà dettu: "Questi settori sò una fonte di orgogliu per u nostru paese per via di a stabilità è a continuità chì anu ottenutu in l'esportazioni. I numeri di quist'annu ci anu ancu fattu fieru. Cridemu chì grazia à u travagliu preziosu è innovativu di i nostri preziosi esportatori, purteranu ancu u successu internaziunale di i nostri settori ".

"Avemu fiducia in a dinamica di a nostra ecunumia è voi, l'esportatori"

Pekcan hà dichjaratu chì, malgradu a contrazione di l'ecunumia mundiale durante u prucessu pandemicu è a diminuzione di a dumanda in i paesi chì sò i più grandi partenarii cummerciale di Turchia, l'esportatori anu aghjustatu novi à u so successu cun grande resistenza.

"In u quadru di u Novu prugramma ecunomicu chì copre u periodu 2021-2023, avemu piena cunfidenza chì ghjunghjemu un rendimentu di successu à livelli di crescita elevata è di esportazione, chì hè u nostru potenziale reale, dopu a rapida ripresa dopu a pandemia. Avemu fiducia in a dinamica di a nostra ecunumia è u travagliu di i nostri esportatori. Credu sinceramente chì in u prucessu chì porta à u 2023, faremu un prugressu significativu in l'elevazione di l'ecunumia di u nostru paese à a cima cum'è si merita. I nostri esportatori anu una grande rispunsabilità per l'implementazione riescita di u prugramma di a Nova Ecunumia. Rinforzeremu è acceleremu a nostra adattazione à l'ecunumia digitale. Avemu da scopu di valutà u prossimu prucessu in u megliu modu aumentendu a nostra capacità di produzzione di valore, innovatore è domesticu è sparghjendu e nostre esportazioni à a basa. Cù a pandemia, i centri di gravità in l'ecunumia internaziunale sò sottumessi à trasfurmazioni, è e catene di valore glubale sò previste da esse affettate da sta trasfurmazioni. Cum'è Turchia, avemu u putenziale di ghjucà un rolu assai più attivu in a catena di valore glubale durante u prucessu pandemicu. Grazie à u travagliu di voi esportatori. Credu chì pudemu ottene questu inseme ".

"Malgradu a tempesta in u cummerciu glubale, l'esportatori turchi mostranu a so differenza"

Parlendu à a ceremonia, İsmail Gülle, presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi, hà dettu chì anu utilizatu tutte e pussibulità di u mondu digitale, è chì questi cerimonii tenuti in linea revelanu l'adattazione rapida di l'esportatori à a nova normale. Gülle hà dettu: "Avemu affruntatu una tempesta in u cummerciu glubale per l'ultimi dui anni", hà dettu Gülle, aghjustendu chì malgradu i scontri successivi è l'atmosfera cummerciale sfida in parechji mercati, l'esportatori anu luttatu per ottene u scopu di "Turchia cù Surplus di Cummerciu Esteru". . Enfatizendu chì in l'ultimi anni, mentre chì ci hè stata una forte contrazione in u cummerciu glubale, per ùn dì micca un aumentu, Gülle hà sottolineatu chì l'esportatori turchi anu fattu a so differenza in parechji mercati è hà dettu: "Sia in 2019 sia in u periodu chì hà iniziatu cù a pandemia, i nostri esportatori anu purtatu i so prudutti in u mondu sanu, è a nostra bandiera vola in 7 cuntinenti. Tantu cusì chì in 2020, parechji di i nostri settori anu cuntinuatu à batte record. U settore di cimentu, vetru, ceramica è terracotta hà righjuntu a più alta figura d'esportazione d'aostu in a so storia. I nostri cumpagnie campioni, chì ricumpenseremu oghje, anu ghjucatu un rolu maiò in questu record battutu in l'esportazioni di u settore è in purtendu a percepzione positiva di u settore à questu ghjornu. Felicitate micca solu e nostre cumpagnie premiate, ma ancu tutti i nostri esportatori chì aghjunghjenu valore à u so paese è mostranu u so core.

"Malgradu e cundizioni pandemiche, l'esportazioni sò aumentate"

Erdem Cenesiz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ÇCSİB, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'Associazione di Esportatori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di Terra, "Cerimonia di Premiazione per i Campioni di l'Esportazione 2019", hà iniziatu u so discorsu ringraziendu à i rapprisentanti di u settore è di l'imprese. per a so cuntribuzione à l'esportazioni di Turchia. Çenesiz hà dettu chì, malgradu e cundizioni pandemiche in i primi 9 mesi di l'annu, l'esportazioni cuminciaru à ricuperà rapidamente è cuminciaru à aumentà. Dichjarà chì l'esportazioni totali di i settori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di a Terra anu aumentatu da 4 per centu in questu periodu à 2.8 miliardi di dollari, Çenesiz hà dettu: "I nostri settori cuminciaru 2020 cù u scopu di cresce in i mercati domestici è internaziunali. Tuttavia, l'epidemie di Covid-19, chì hè efficace in tuttu u mondu è in i settori, hà furzatu sti miri à cambià. U settore principarmenti focu annantu à esce da a crisa cù u minimu dannu. U scopu di aumentà a quota massima da e catene di supply globale chì seranu ristrutturati cum'è u fabricatore più impurtante è di alta qualità di a regione in u prucessu chjamatu novu normale. Çenesiz hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i settori; "Secunnu i dati di i primi 2020 mesi di u 9, l'esportazioni di u settore di u cimentu anu aumentatu da 25 per centu è ammontanu à 840 milioni di dollari. In u listessu periodu, e nostre esportazioni totali di l'industria di u vetru ammontavanu à 620 milioni di dollari. In i primi 2020 mesi di u 9, e nostre esportazioni totali di l'industria ceramica anu aumentatu da 1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 925 milioni di dollari.

"U successu in l'esportazione vene cù "qualità è design""

Enfatizendu chì u settore di cimentu, vetru, ceramica è terracotta hè u terzu settore chì hà aumentatu u più exportazioni in 2019, Çenesiz hà dettu: "L'esportazioni totali di a nostra Associazione, chì travaglia in armunia cù i miri naziunali, in 2019 anu aumentatu da 16 per centu. nantu à una basa di valore cumparatu cù l'annu precedente. E nostre esportazioni in 2019 ammontanu à 3.7 miliardi di dollari. À questu puntu, i nostri settori anu dimustratu un altu rendimentu di l'esportazione in 2019 in un ambiente induve u cummerciu mundiale hà cuntrattu è u prutezionisimu glubale hà aumentatu rapidamente, è hà ottinutu un aumentu di l'esportazione assai sopra à a media di Turchia ". Elencu i mutivi per quessa chì l'industrii di ceramica turca, cimentu è vetru sò cusì riesciuti in l'esportazione à i paesi più sviluppati di u mondu in termini di tecnulugia è industria; "I fatturi principali chì ghjucanu un rolu in questu successu sò e pulitiche di marketing efficaci, attività promozionali, è l'imaghjini di qualità crescente di i prudutti turchi, chì u settore hà mantinutu per parechji anni. L'esperienza di u nostru paese in questi settori hè basatu annantu à una storia prufonda. Ricertamenti, strutture d'alta capacità, assai muderne sò state custruite in i settori, a cultura di u disignu cresce assai rapidamente, è una larga gamma di prudutti hè emergente cù l'alta adattabilità di Turchia. "Pudemu vede ".

 "Semu un attore globale in l'industria di cimentu, vetru è ceramica"

Nutendu chì a Turchia hè un attore impurtante in u mercatu globale in i settori di cimentu, vetru è ceramica, Çenesiz hà dettu: "Questi trè settori sò trà i principali produttori è esportatori di l'Europa è di u mondu. Parechji di i nostri sub-settori anu avutu u successu di registrà u paese cù a più alta produzzione in Europa cum'è Turchia.

"Semu settori record in u rapportu di u valore aghjuntu domesticu"

Una altra caratteristica più impurtante di sti trè settori hè chì sò detentori di record in termini di valore aghjuntu domesticu. L'industria ceramica produce è esporta cù un tassu di valore aghjuntu domesticu di 82 per centu, l'industria di vetru 79 per centu è l'industria di cimentu 68 per centu. In questu rispettu, pensemu chì l'espurtazioni di sti settori sò assai preziosi. I nostri settori sò settori chì ponu esportà senza aumentà l'impurtazioni ", disse.

Premiu à 40 cumpagnie di successu in l'esportazione

Circa 2019 cumpagnie di u settore, chì anu dimustratu un successu eccezziunale in l'esportazioni in 40, sò state annunziate in una ceremonia in linea. Campioni d'esportazione di 2019 in l'industria di ceramica, cimentu è vetru;

 

 

CAMPIONI D'EXPORTAZIONE IN 2019

  * A classificazione di a cumpagnia hè basatu annantu à i valori di l'esportazione ($) per 2019.
* L'imprese sò membri di l'Associazione di l'Esportatori di Cimentu, Vetru, Ceramica è Prodotti di Terra.

 

INDUSTRIA CERAMICA

 

TOP 5 EXPORTERS DI MATERIALI CERAMIC COATING

1 EKOM ECZACIBAŞI DIS TIC. Inc.
2 KALESERAMİK ÇANAKKALE KALEBODUR CERAMİK SAN. Inc.
3 A cumpagnia hà dumandatu chì u so nome ùn sia micca divulgatu.
4 EGE CERAMIC INDUSTRY AND TRADE INC.
5 NG KÜTAHYA SERAMİK PORSELEN TURİZM A.Ş.

TOP 5 ESPORTATORI DI APPARECCHI DI SALUTE CERAMICA

1 EKOM ECZACIBAŞI DIS TIC. Inc.
2 KEY BANYO VE MUTFAK ÜRÜN. DIŞ. TIC. A.Ş.
3 ECE BANYO GEREÇLERİ SAN. VE TIC. A.Ş.
4 ÇANAKCILAR SERAMİK SAN. VE TIC. A.Ş.
5 EGE VITRIFIYE HEALTH GERECLERI IND. VE TIC. Inc.
 

TOP 5 IMPRESE CU A PIÙ ESPORTAZIONE DI TABELLE DI PORCELLANA E CERAMICA, CUCINA E ORNAMENTI CERAMICHE

1 HERİŞ CERAMIC AND TOURISME INDUSTRY INC.
2 KÜTAHYA PORCELLINA IND. Inc.
3 KAR PORCELLINA IND. VE TIC. Inc.
4 PORLAND PORCELAIN INDUSTRY AND TRADE INC.
5 ÜNSA MINING TURISMU ENERGIA CERAMIC FOREST PRODUCT. INDUSTRIA PRODUZIONE ELECTRICITÀ TRADE. Inc.
 

INDUSTRIA CEMENTA

 

TOP 5 FIRMS IN U SECTU CEMENTU CU I PIÙ ESPORTATORI

1 ÇİMSA CEMENT IND. CUMMERU. Inc.
2 MEDCEM GLOBAL MARKETING INC.
3 NUH CEMENT INDUSTRY INC.
4 AKÇANSA CEMENT IND. VE TIC. AS
5 OYAK CEMENT FACTORIES INC.
   
 

INDUSTRIA CLINKER TOP 5 COMPAGNIA CU PIÙ ESPORTAZIONI

1 AKÇANSA CEMENT IND. VE TIC. Inc.
2 NUH CEMENT INDUSTRY INC.
3 MEDCEM GLOBAL MARKETING INC.
4 ÇİMSA CEMENT IND. CUMMERU. Inc.
5 GRUPPI ANATOLIA OCCIDENTALE

 

INDUSTRIA VERRE

 

INDUSTRIA VETRE PLANA TOP 5 COMPAGNIA CU PIÙ ESPORTAZIONI

1 ŞİŞECAM COMMERCE ESTERE. Inc.
2 YORGLASS GLASS IND. VE TIC. Inc.
3 A cumpagnia hà dumandatu chì u so nome ùn sia micca divulgatu.
4 STARGRUP CAM INC.
5 YILDIZ GLASS IND. VE TIC. Inc.

TOP 5 COMPAGNIA CU A PIÙ EXPORTA DI VETRERIA

1 ŞİŞECAM COMMERCE ESTERE. Inc.
2 A cumpagnia hà dumandatu chì u so nome ùn sia micca divulgatu.
3 ARDA CAM DIS TIC. Inc.
4 AKCAM CAM PLASTIC INS. CANTU. VE TİC.LTD. STI.
5 SOLMAZER COMMERCE ESTERE E MACCHINE IND. LLC.
 

INDUSTRIA IMBALLAGGI IN VETRO TOP 5 EXPORTERS

1 ŞİŞECAM FOREIGN TRADE INC.
2 A cumpagnia hà dumandatu chì u so nome ùn sia micca divulgatu.
3 MARMARA CAM IND. VE TIC. Inc.
4 PARK CAM IND. VE TIC. Inc.
5 BIRGI INDUSTRY INC.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*