Serik Public Meat Store hà iniziatu a vendita

Serik Public Meat Store hà iniziatu a vendita
Serik Public Meat Store hà iniziatu a vendita

A quarta filiera di i magazzini Halk Et di a Municipalità Metropolitana di Antalya, chì riunisce a ghjente di Antalya cù prudutti di carne ecunomichi, sani è di alta qualità, hà apertu in Serik. Halk Et Serik Store hè stata inundata da i citadini da u primu ghjornu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin BöcekHalk Meat Project, chì hè statu purtatu à a vita da l'iniziativa di sviluppu lucale di Turchia, cuntinueghja à cultivà è apre novi rami cù l'interessu chì riceve da i citadini. A Municipalità Metropolitana, chì riunisce i prudutti di carne ottenuti da l'animali pigliati da i criatori di Antalya, cù i citadini, hà apertu a quarta filiera Halk Et in Serik dopu à Kepez, Manavgat è Alanya. Serik Public Meat Store, operatu da ANET, una di e cumpagnie di a Municipalità Metropolitana, hà iniziatu a so vendita in u so locu in Yeni Mahalle Yaşar Uçar Street.

INTERESSU INTENSU

A ghjente di Serikli hà dimustratu un grande interessu in u Halk Meat Outlet, chì offre à i citadini l'uppurtunità di cumprà carne assequible, sana, affidabile è di qualità. U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ANET, Mesut Kocagöz, u secretariu di u distrittu di Serik CHP, Mustafa Kurt, è u presidente di u distrettu di u partitu Iyi, Oğuz Ersöz, anu visitatu u Public Meat Serik Store.

TOTALE 265 TUNNELLATE DI CARNE VENDUTA

Mesut Kocagöz, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di ANET, hà dichjaratu chì i citadini sò assai soddisfatti di Halk Meat Stores è chì anu da cuntinuà à apre novi filiali. Notendu chì un totale di 105 mila citadini anu visitatu Kepez, Manavgat è Alanya Public Meat Stores, Kocagöz hà dettu chì un totale di 265 mila kilogrammi di carne è prudutti di carne sò stati venduti. Kocagöz hà dettu: "U nostru presidente Muhittin avia prumessu à Serik a Carne di u Populu. Avemu rializatu a so prumessa. Pensu chì a ghjente di Serikli serà cuntenta di Halk Et. Bona furtuna ", disse.

I SERVIZI INIZIATI À VENU À SERIK

Dichjarà chì hà campatu in Serik per 45 anni, Gani Özdemir hà dettu: "Sò assai cuntentu chì a tenda Halk Et hè stata aperta ancu in Serik. Grazie à a Municipalità Metropolitana, servizii assai boni cuminciaru à vene à Serik. Halk Meat hè stata aperta, i kindergarten seranu aperti, e case di cura per l'anziani seranu aperti. U nostru presidente, chì ci hà purtatu inseme cù sti servizii Muhittin BöcekGrazie. Li auguro una pronta ricuperazione ", disse.

CARNI DELICIOSI PREZZI BASSI

Dichjarà ch'ellu hè un regulare in Halk Et, Sedat Bozlu hà dettu: "Travagliu in Serik, ma campà in Antalya Kepez. Aghju sempre cumprà in Kepez Public Meat Store. U magazinu Kepez hè assai occupatu soprattuttu i weekend. Appena Serik Halk Et hà apertu, aghju pigliatu u mo respiru quì. A carne hè assai gustosa, simu assai soddisfatti. I prezzi sò ancu assai boni ", disse.

PRODOTTI DI CARNE SANA, SEGURITA

A carne, chì hè offruta per u cunsumu à prezzi accessibili in i magazzini di carne publica di a municipalità metropolitana, hè furnita in modu sicuru à u cunsumadore in un ambiente igienicu è mudernu. À Halk Et, a carne macinata hè offerta à vende à 39.90 chilò, è cubi di vacca à 49.90 chilò. L'animali pigliati da un allevatore in Antalya da ANET, una cumissione chì include veterinari, ingegneri alimentari è esperti, sò macellati in u macellu di l'ANET è trasfurmati sottu a tutela veterinaria. Halk Et, l'indirizzu di carne ecunomica, sana è di alta qualità, hè stata a scelta di i citadini da u primu ghjornu chì hè stata aperta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*