A logistica di Peace Eagle HİK Planes serà furnita da l'industria domestica

A logistica di Peace Eagle HİK Planes serà furnita da l'industria domestica
A logistica di Peace Eagle HİK Planes serà furnita da l'industria domestica

L'accordu di serviziu di serviziu di supportu logisticu di u sistema di l'Airborne Early Warning and Control (HİK) hè statu firmatu trà SSB è THY Teknik. In u prughjettu chì copre i servizii di supportu logisticu di 4 Peace Eagle HİK Aircraft in l'inventariu, TAI è HAVELSAN serviranu cum'è subcontrattori cù a so sperienza in u prucessu di sviluppu di u sistema, mentre chì Boeing, u fabricatore di l'aviò, sustene ancu a logistica. servizii.

Accordu di Serviziu di Supportu Logisticu di Sistema di Avvisu Precoce è Controlu (HİK) trà a Presidenza di l'Industrie di Difesa è THY Teknik A.Ş. Hè statu firmatu trà. TUSAŞ, HAVELSAN è Boeing participaranu cum'è subcontrattori in u prughjettu, chì include servizii di supportu logisticu per 4 Peace Eagle HİK Aircraft, missioni è sistemi di terra in l'inventariu di u Commandu di l'Air Forces.

In u scopu di u prugettu, in più di u sustegnu furnitu in u campu per u mantenimentu di u Sistema HİK situatu in Konya 3rd Main Jet Base, u mantenimentu di u livellu di magazzinu di l'aeronave serà realizatu in e strutture di l'Aeroportu Esenboğa di THY Teknik. A.Ş., una filiale di Turkish Airlines. L'esperienze ottenute da TUSAŞ è HAVELSAN, chì serviranu cum'è subcontraenti, durante u prucessu di sviluppu di u Sistema HİK seranu ancu benefizii. U supportu serà ricevutu da Boeing, u fabricatore di l'aviò, in u fornimentu di materiale, documentazione è prublemi tecnichi. Cù u prugettu, tuttu u sustegnu logisticu necessariu per u Sistema HİK continuerà à esse furnitu ininterrottamente. In più di Turchia, l'attività di supportu logisticu di HİK Aircraft in i paesi induve l'Australia, a Corea è l'Inghilterra sò utilizatori sò furnite sottu a rispunsabilità di Boeing, u fabricatore di l'aeronautica.

U presidente SSB Demir: "Effettu multiplicatore per TSK cù radar è sensori avanzati"

Presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa Prof. Dr. Ismail Demir; Hà fattu a seguente dichjarazione annantu à u sughjettu: "U sistema di allarme è cuntrollu di l'Airborne Early Warning (AIR) crea un effettu multiplicatore per e nostre Forze Armate Turche in a lotta contru u terrurismu è l'operazioni transfrontaliere operendu à altitudini elevate cù radar è sensori avanzati è detectendu. obiettivi nemici da lunghe distanze. I servizii di supportu logisticu di i nostri aerei HİK continuanu à esse furniti ininterrottamente cù e capacità di a nostra industria domestica. Cù u Prughjettu di Supportu Logisticu di u Sistema HİK, l'esperienza internaziunale di THY Teknik in fornitura / riparazione / mantenimentu di materiale hè stata messa à u serviziu di a difesa di u nostru paese. L'esperienza di THY Teknik in l'aviazione civile hè stata un guadagnu significativu in termini di efficienza di costu in a gestione di u prugettu. Inoltre, l'esperienze ottenute da TUSAŞ è HAVELSAN, chì serviranu cum'è subcontraenti, durante u prucessu di sviluppu di u Sistema HİK seranu benefizii. U fabricatore di l'aeronautica BOEING furnisce ancu supportu in l'approvvigionamentu di materiale, documentazione è materie tecniche ".

Supportu logisticu continuu da THY Teknik

THY Teknik A.Ş. U General Manager Ahmet Karaman, in a so dichjarazione in quantu à u cuntrattu, hà dettu: "Avemu prima realizatu u mantenimentu di basa di 4 aerei Airborne Early Warning and Control (HİK) in l'inventariu di u nostru Comandamentu di e Forze Aeree in 2015. U sustegnu logisticu cuntinuu di i nostri aerei HİK hè ancu furnitu da Turkish Airlines Teknik A.Ş. "Ancu s'ellu hè una fonte di orgogliu per noi chì serà furnitu da noi, vedemu stu serviziu cum'è u pioniere di prughjetti è strategie futuri".

HAVELSAN in software è hardware

HAVELSAN Direttore Generale Dr. Mehmet Akif Nacar hà dettu: "HAVELSAN, chì hè u locu induve a cunniscenza è l'esperienza in u software è l'hardware di i sistemi di missione sò stati creati durante u prucessu di sviluppu di u Sistema HİK, participà à l'attività di mantenimentu, mantenimentu è migliuramentu di u hardware è u software di HİK Mission. Sistemi è Sistemi di Terra ".

U rolu criticu di TAI

U Direttore Generale di TAI, Prof Dr. Temel Kotil, hà spiegatu ciò chì segue nantu à u rolu di TAI, chì hà rializatu missioni critiche da u principiu in u Prughjettu Peace Eagle per u sistema HİK: "Semu fieri di esse in a cunfigurazione di l'impresa di sustegnu creata sottu. l'iniziativa di a Presidenza di l'Industrie di Difesa. In u quadru di sta missione, furnimu u nostru Cumandante di e Forze Aeree Turche cù u più altu livellu di cunniscenza, utilizendu a cunniscenza chì hà acquistatu finu à avà, in furnisce un supportu tecnicu di campu per i sistemi di missione di l'aeronautica in u mantenimentu è u funziunamentu di u Sistema HİK, cuntinuendu. a pruduzzione è a gestione di a documentazione tecnica, è a furmazione di u persunale di l'utilizatori nantu à i sistemi di missione, se ne necessariu. "Avemu da furnisce questi servizii cù tutta a nostra sensibilità à u più altu livellu".

"Semu fieri di sustene l'aviò Peace Eagle"

Binoy Varughese, Boeing Airborne Early Warning and Control Aircraft Program Director, hà manifestatu a so satisfaczione per a crescita di a cooperazione trà Turchia è Boeing cù u cuntrattu di supportu logisticu firmatu è hà dettu: "Com'è Boeing, sò fieri di sustene a Peace Eagle HİK di a Forza Aerea Turca. Aircraft è in questu cuntestu, inseme cù THY Teknik Hà dichjaratu ch'elli ùn ponu aspittà à travaglià. U direttore generale di Boeing Turkey è u rapprisentante di u paese, Ayşem Sargın, hà dettu: "Semu assai felici di travaglià cù Turchia in u sustegnu logisticu di i nostri aerei Peace Eagle, chì hè a nostra pruduzzione cumuna cù Turchia. "In u scopu di u Pianu di Aviazione Naziunale di Boeing Turchia, chì forma u quadru di a nostra partenariata strategica cù Turchia, rinfurzemu a nostra cooperazione riescita cù THY Teknik in u serviziu è u mantenimentu di l'aviò cummerciale per include l'aviò militari", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*