İzmir Earthquake Ultima Situazione 24 Persu di Vita, 804 Feriti

İzmir Earthquake Ultima Situazione 24 Persu di Vita, 804 Feriti
İzmir Earthquake Ultima Situazione 24 Persu di Vita, 804 Feriti

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà datu infurmazioni nantu à i sforzi di ricerca è salvezza in corso dopu à u terrimotu è u sustegnu à e vittime di u terrimotu in una trasmissione in diretta. Dichjarà chì i sforzi sò in corso per caccià circa 180 citadini da e macerie, Soyer hà dettu chì tuttu u sustegnu necessariu hè furnitu per quelli chì passanu a notte fora.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà rispostu à e dumande di İlker Karagöz nantu à a trasmissione in diretta Fox TV Tunç Soyer"Attualmente, avemu 24 vittime è 804 feriti. Quasi 200 sò feriti seriamente. Sicondu a valutazione fatta da e squadre di l'AFAD, avemu circa 180 citadini sottu à i detriti. Intantu, ricevemu parechje nutizie miraculose. E squadre di salvezza travaglianu assai prufessiunale. Ci sò parechje squadre di salvezza da e pruvince circundante. Mantenemu a nostra speranza è aspittemu i nostri citadini chì si viveranu sottu à e macerie ".

Supportu di l'alimentariu è di l'alloghju per quelli chì sò lasciati fora

Dichjarà chì anu avvistatu di entre in l'edificazioni dannighjate, Soyer hà dettu: "Questu significava di sicuru chì millaie di persone passanu a notte fora. Hè per quessa chì avemu cuntinuatu a distribuzione di razioni per tutta a notte. Avemu stallatu assai tende in parchi, spazii verdi è piazze. Avemu furnitu toilette mobili. Cù a coordinazione di l'AFAD, avemu piazzatu i nostri citadini in certi dormitori. Avemu implementatu autobus municipali intornu à i parchi cum'è un refuggiu contr'à a pioggia è u fretu. Hè stata senza dubbitu una notte difficiule è difficiule. A nostra cumuna metropolitana hà cuntinuatu i so sforzi per risponde à i bisogni di i nostri citadini cù tutte e so unità è impiegati. Da a matina, distribuemu tè, boyoz è cereali per risponde à i bisogni di quelli chì passanu a notte fora.

L'attellu di u terrimotu serà realizatu

Sottulineendu chì nisuna parte di Turchia hè pronta per un terremotu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç Soyer Cuntinuò cusì: "Ci era una urbanizazione assai dura è rapida. Distrughjendu a nostra natura, i nostri terreni agriculi, eramu spettatori di sta cuncretizazione brutale. Ùn hè pussibule di parlà di una tale preparazione in ogni cità. In ogni casu, in un terremotu cusì severu, puderia esse una distruzzione assai più severa, una grande distruzzione. Hè ancu nutà chì. U mese passatu, avemu stabilitu un Dipartimentu di Terremoti in a Municipalità Metropolitana di Izmir. Avemu ancu cuminciatu à travaglià per dumandà a preparazione di İzmir per un terremotu. Ma a settimana prossima, invitaremu quant'è scentifichi quant'è avemu nantu à u terrimotu in Turchia, è urganizeremu un attellu chì discute à tempu u prublema strutturale di Izmir, i difetti di u terrimotu di Izmir è a preparazione per esse fatta contr'à u terrimotu. Descriveremu tutti unu per unu, ciò chì deve esse cuntatu, quale deve fà ciò chì. Vogliu annunzià à i scientisti in Turchia chì pianificemu un tali attellu a settimana prossima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*