A Lunghezza Ferroviaria di Turchia Aumenterà à 16 Chilomitri

A Lunghezza Ferroviaria di Turchia Aumenterà à 16 Chilomitri
A Lunghezza Ferroviaria di Turchia Aumenterà à 16 Chilomitri

Parlendu à a Summit Ferroviaria Turca tenuta in a storica Stazione Sirkeci, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà toccu l'ugettivi ch'elli ghjunghjeranu per u 100 anniversariu di a Republica cù i novi investimenti ch'elli feranu in ferrovie è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cù i nostri novi investimenti in treni d'alta velocità, treni d'alta velocità è linee cunvinziunali, aumenteremu a nostra lunghezza ferroviaria da 12 mila 803 chilometri à 16 mila 675 chilometri. Ampliaremu u serviziu chì furnimu attualmente à u 1.213 per centu di a nostra pupulazione cù a nostra linea YHT di 42 chilometri à tuttu u paese cù a fine di u novu trenu d'alta veloce è e linee di treni d'alta velocità. Aumenteremu a nostra capacità attuale di 175 milioni di treni-kilomitri à 342 milioni di treni-kilomitri. "Aumenteremu a parte di e ferrovie in u trasportu di merci terrestre da 5,15 per centu à 7 per centu è à 2035 per centu in 22".

Karaismailoğlu hà dettu chì anu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri da 2023 per centu à 1,3 per centu in linea cù a visione 3,8.

Parlendu di u risparmiu chì serà ottenutu da l'aumentu di u trasportu di passageri è di merci nantu à e ferrovie, Karaismailoğlu hà dettu ancu chì l'accidenti è a contaminazione acustica diminuiranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*