2 Parsoni cù l'Arrangementi di Bomba Catturati da a Gendarmeria

Persona cù l'arrangiamentu di a bomba catturata da a gendarmeria
Persona cù l'arrangiamentu di a bomba catturata da a gendarmeria

Sicondu l'infurmazioni ricivuti da e fonti di sicurità, i dui "banchi di putenza" purtati da a naziunale siriana HAS è RAS, chì sò stati chjappi chì entranu in u paese illegale da e squadre di cummandu di a Gendarmerie Provinciale, sò stati verificati.

In l'esame, hè statu determinatu chì un totale di 400 grammi di splusivi chimichi pronti à splode, 6 detonatori è 2 batterie sò stati truvati ind'u dui "banchi di putenza".

Dopu chì HAS hà cunfessu chì NE è F.E li scontranu à a fruntiera, sti dui suspettati sò stati chjappi da a gendarmeria à a fruntiera.

HAS, chì hè statu pigliatu in prigiò, hè statu mandatu in prigiò da l'autorità ghjudiziarie per "esse un membru di una urganizazione terrorista armata" è RAS hè statu mandatu in prigiò per "furnisce armi à l'urganisazioni terroriste armate".

NE è FE, invece, sò stati liberati cù una misura di cuntrollu ghjudiziariu, à a cundizione di una prohibizione di viaghju da i ghjudici.

Hè statu amparatu chì a sustanza splussiva hè stata purtata da l'urganisazione terrorista per disturbà a pace in u paese è per assassinà l'altu ufficiali di u statu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*