208 Imprese cù aumenti di prezzu esorbitanti penalizzati

A cumpagnia chì hà fattu un aumentu di prezzu esorbitante hè stata penalizzata
A cumpagnia chì hà fattu un aumentu di prezzu esorbitante hè stata penalizzata

U Ministeru di u Cummerciu hà aumentatu e so ispezioni in u campu, in particulare in l'alimentariu è i prudutti di cunsumu di basa, in Turchia, dopu à lagnanza di i citadini annantu à l'aumentu di i prezzi esorbitanti.

L'ispezioni sò state realizate in 81 pruvince per detectà l'aumentu di i prezzi in i mercati, i mercati è i grossisti chì ùn anu micca cunfurmità cù l'equilibriu offerta-domanda, sottu a coordinazione di u Ministeru di u Cummerciu, Direzzione Generale di Prutezzione di i Consumatori è Surveglianza di u Mercatu è Domestic. Cummerciu, è Direzzione Pruvinciali di Cummerciu.

In u risultatu di l'ispezioni, i prudutti cù l'aumentu di u prezzu più altu di u normale sò determinati, è e difese sò pigliate da e cumpagnie esaminate da u Cunsigliu di Valutazione di Prezzi Injusti. Ammende amministrative chì varianu da 10 mila TL à 100 mila TL sò applicate à e cumpagnie chì si trovanu chì anu fattu aumenti di prezzu inghjustu, è da 50 mila TL à 500 mila TL per quelli impegnati in attività di stoccaggio.

Per d 'altra banda, sottu a coordinazione di u Ministeru di u Cummerciu, u Cunsigliu di Evaluazione di Prezzi Injusti, chì hè custituitu da rapprisentanti di u Ministeru di a Ghjustizia, u Tesoru è e Finanze, i Ministeri di Industria è Tecnulugia, Agricultura è Foresta, TOBB è TESK, è i rapprisintanti di l'urganisazioni di pruduttori è di cunsumatori è di u settore di u retail, anu finu à avà tenutu un totale di riunioni 15, l'ultima di quale era u 2020 ottobre 8.

Inoltre, circa 33 cumpagnie in 1500 diverse pruvince sò state verificate da e Direzzione Pruvinciale di u Cummerciu è l'Amministrazione di l'Ingressu per l'aumentu di i prezzi inghjusti, è i rapporti riguardanti l'auditi citati sò ancu sottumessi à a Direzzione Generale di u Cummerciu Internu, chì eseguisce u Prezzu Injustu. Segretariatu di u Cunsigliu di Valutazione.

Da u 17 d'aprile, quandu u Cunsigliu di Valutazione di Prezzi Injusti hè statu stabilitu, un totale di 1625 applicazioni sò state presentate à u Cunsigliu per mezu di Direzzione Pruvinciale di Cummerciu, Cunsigliu di Publicità, CIMER, E-Government è u situ web di u Ministeru.
À u principiu di e lagnanze sottumessi à u Cunsigliu in quantu à l'aumentu di prezzu esorbitante; verdura è frutti, prudutti alimentari di basa, maschera chirurgica, disinfettante per e mani, etc. appiicazioni per i prudutti di salute preventivi, diversi prudutti di pulizia è igiene sò stati ricevuti.

Per d 'altra banda, in u scopu di l'ispezioni iniziate ex officio da u nostru Ministeriu in i mercati grossisti per determinà l'aumentu di u prezzu sperimentatu in i vegetali è i frutti, e cumpagnie chì anu truvatu differenzi esorbitanti trà i prezzi di compra è di vendita in e so notificazioni. à u Sistema di Registrazione Marketplace (HKS) sò stati ancu dumandati à difende.

208 MILIONI TL PENA A 6,9 COMPANY DA U CONSEIL DI VALUTAZIONE DEI PREZZI INJUSTE

In u scopu di e lagnanze ricevute è di l'esaminazioni fatte ex officio da u Cunsigliu di Evaluazione di Prezzi Unfair, i schedari 1861 sò stati risolti in u prucessu finu à avà.

In questu cuntestu, hè statu decisu di impone una multa amministrativa di 208 TL in totale à e cumpagnie 6.870.000 chì sò state determinate da u Cunsigliu per avè aumentatu i so prezzi in modu esorbitante.

Hè vistu chì 166 di l'applicazioni sottumessi à sanzione amministrativa sò ligati à l'ingrossu di verdura è frutti, 20 d'elli sò ligati à i prudutti alimentari basi è altri prudutti.

Per d 'altra banda, u prucessu di esame è di difesa di 788 applicazioni cuntinueghja.

L'AUDITS DI PUBBLICITÀ ùn anu micca acceleratu

Per d 'altra banda, per via di l'aumentu inghjustu di i prezzi di i prudutti è di l'auditi realizati da u Cunsigliu di Publicità in u scopu di l'epidemie di COVID-19, un totale di 303 milioni di TL di multa amministrativa hè stata imposta à 13,3 cumpagnie. / individui.
Da i primi 2020 mesi di u 8, 16 mila 936 cumpagnie sò state ispezionate da u Ministeru di u Cummerciu Direzzione Pruvinciale di Cummerciu in u scopu di i regulamenti di l'etichetta di u prezzu, è una multa di 2 milioni di TL hè stata imposta per 997 mila 1,2 etichette di i prudutti chì sò stati trovati. per esse in violazione.

Cum'è u Ministeru di u Cummerciu, l'ispezioni cuntinueghjanu senza diminuzione in tutta a Turchia per seguità attentamente l'aumentu di i prezzi esorbitanti è l'azzioni di accumulazione, sia ex officio sia nantu à e lagnanze di i nostri citadini, è tali pratiche ùn saranu micca permesse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*