A Pandemia è a Solitudine deve esse indirizzata à u Simposiu Internaziunale di Solitudine

A pandemia è a sulitudine seranu discututi in u simposiu internaziunale di solitudine
A pandemia è a sulitudine seranu discututi in u simposiu internaziunale di solitudine

U tema principale di u Simposiu Internaziunale di Solitudine, u sicondu di quale si terrà à l'Università Üsküdar quist'annu, hè "Pandemia è Solitudine".

I parlanti invitati di u simposiu, chì si terrà da u 4 à u 5 di dicembre di u 2020, sò custituiti da scientisti, accademichi, ghjurnalisti è artisti chì si riuniscenu per fà cuntributi da diversi campi da a casa è à l'esteru. Ogni parlante presenterà discussioni impurtanti è susciterà dumande impurtanti affruntendu a solitudine in u cuntestu di a pandemia, da u so propiu campu di studiu è da a so propria perspettiva.

U Simposiu Internaziunale nantu à a Solitudine, chì serà tenutu per a seconda volta quist'annu da l'Università Üsküdar, serà tenutu sottu u titulu di "Pandemia". L'effetti di u prucessu pandemicu nantu à a solitude seranu discututi in ogni aspettu.

prof. Dr. Nevzat Tarhan discuterà u sughjettu di "Famiglie è Solitudine"

Dichjarà chì u più grande effettu di a pandemia chì affetta u mondu sanu hè a solitudine, u rettore fundatore di l'Università Üsküdar, u Prof. Dr. Nevzat Tarhan farà una presentazione intitulata "Famiglie è Solitudine" in a prima sessione di u simposiu.

prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı parlerà di "Corona Loneliness"

Capu di u Dipartimentu di Sociologia di l'Università Üsküdar è Coordinatore di Simposiu Prof. Dr. Ebulfez Süleymanlı farà valutazioni cù a so presentazione intitulata "Corona Loneliness".

Diceranu di l'effetti psicologichi di a pandemia

In a prima sessione di u simposiu, Assoc. Dr. Gül Eryılmaz, "A solitude in una relazione"; Assoc. Dr. Emel Sarı Gökten, "A solitudine di l'adulescente è K-Pop"; U psicologu espertu Çiğdem Demirsoy assisterà cù e so presentazioni nantu à "L'effettu di a pandemia nantu à a solitudine in a famiglia" è u psicologu espertu Aslı B. Bhais cù e so presentazioni nantu à a "Relazione trà l'addiction-solitudine".

A pandemia è a sulitudine seranu discututi in tutti l'aspetti

Üsküdar University Facultà di Umanità è Scienze Suciali Dean Prof. Dr. Deniz Ülke Arıboğan farà un discorsu nantu à "A Psiculugia Politica di a Solitudine". Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Psichiatra Prof. Dr. Nesrin Dilbaz, "Rischi di età avanzata in a pandemia: a solitude hè una scelta? Risultu indesevule? "; Università Üsküdar, Dr. Mert Akcanbaş farà cuntributi impurtanti cù e so presentazioni intitulate "Insicurezza Globale è Solitudine" è u psicologu İdil Arasan Doğan intitulatu "Solitudine è Supportu Sociale in Vechje".

prof. Dr. Erol Göka: "Solitudine è brama"

Psichiatra Prof. da a Facultà di Medicina, Università di Scienze di a Salute. Dr. In u so discorsu intitulatu "A solitude è a brama", Erol Göka discuterà a relazione trà a solitude è a brama affruntendu ancu u prucessu pandemicu.

prof. Dr. İbrahim Sirkeci discuterà di "Pandemie è isolamentu di l'immigranti"

Prufessore à l'Università di Regent, Londra. Dr. İbrahim Sirkeci, invece, in a so presentazione intitulata "Immigrazione Pandemica è Immigranti", sottolinearà chì u periodu quandu e fruntiere sò state chjuse per via di l'epidemie di coronavirus è chì l'ecunumie si sò fermate era un prucessu assai difficiule per i rifuggiati è l'immigranti. .

prof. Dr. Gönül Bünyatzade: "Solitudine è Creatività

Prof. da l'Academia Naziunale di Scienze di l'Azerbaijan. Dr. Gönül Bünyatzade "Solitudine è Creatività", accademicu da l'Università di Montréal, Canada. Floris Van Vugt, invece, discuterà l'impurtanza di cumunicà, di sente è di capiscenu in u mondu oghje induve l'alienazione è a separazione sò in crescita, è cumu si pò esse realizatu in cunnessione in linea, in a so presentazione intitulata "Promozione di l'intimità interpersonale in videoconferenza". Agendu in sincronia".

Dr. Orhan Aras: "A prova di l'Europa cù a Pandemia è a Solitudine"

Participendu à u simposiu da Germania, l'autore Dr. Orhan Aras, in u so discorsu intitulatu "A pandemia di l'Europa è a so prova cù a solitudine", farà una discussione comparativa parlendu di diverse percepzioni di a sulitudine è di e so diverse apparenze. Prufessore da l'Università Tecnica Yıldız. Dr. Mehmet Akif Okur "L'economia pulitica di a solitudine è a casa turca: da l'epidemie à induve?" In u simposiu assisterà cù a so presentazione intitulata St. Petersburg Bekterev Medical Center psicologu Dr. Olga Rubçova attirarà l'attenzione à u stress aumentatu in e persone durante u periodu di quarantena in a so presentazione intitulata "U mondu in u tempu di a pandemia: epidemia d'ansietà è depressione".

A solitude è a pandemia seranu valutate in tutti l'aspetti

Ancu in u simposiu, u ghjurnalistu Özay Şendir, "Pandemic Loneliness and Media"; U fotografu, direttore è sceneggiatore Murathan Özbek discuterà a relazione trà a sulitudine è a pandemia da una perspettiva diversa da a perspettiva di l'arte in u so discorsu intitulatu "Pandemia, Arte è Solitudine".

Prof. da Kirghizistan Turchia Manas University. Dr. Jyldyz Urmanbetova, "Ecclusione Sociale è Solitudine in u Cuntestu di a Creatività"; Dr. Baver Demircan, "Loneliness: Una Pandemia Puderia esse una Pussibbilità?"; Prufessore assuciatu di l'Accademia Presidenziale Russa di l'Ecunumia Naziunale è l'Amministrazione Pública. Dr. Kristina Ivanenko, "A Nova Solitudine: Cumu a Pandemia hà cambiatu e Relazioni Suciali". Duzce University, Dr. Cihan Ertan è l'assistente di ricerca Özge Sarıalioğlu farà a so presentazione intitulata "Quandu u palcuscenicu si chiude: a pandemia di COVID-19 è l'esperienze di solitudine di l'attori di l'arti di scena".

Quelli chì volenu seguità u simposiu puderanu assistisce à u simposiu in linea registrendu in a pagina di u Simposiu di Solitudine di l'Università Üsküdar.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*