A prima assemblea di bicicletta in Turchia hè finita un annu

A prima assemblea di bicicletta in Turchia hà finitu un annu
A prima assemblea di bicicletta in Turchia hà finitu un annu

U Cunsigliu di Bicicletta di Ankara City Council (AKK), chì travaglia per sensibilizà a bicicletta in Ankara, cuntribuisce à a furmazione di percorsi di bicicletta in a Capitale tenendu in contu l'abitudini di bicicletta, è popularizà l'usu di a bicicletta, hà cumpletu u so annu.

"AKK Bicycle Assembly", chì hè custituita da rapprisentanti vuluntarii è hà riunitu 19 stakeholders per fà chì a ghjente di a capitale amassi u ciclismu è per fà prughjetti chì facenu più faciule a vita di i ciclisti, hà finitu u so primu annu.

Dapoi a so creazione u 25 di nuvembre di u 2019, u Cunsigliu di a Bicicletta AKK cuntinueghja u so travagliu cù un approcciu ambientale amichevule à a natura è sustinibule per sparghje l'abitudine di utilizà e bicicletta è u so usu cum'è mezzu di trasportu.

A PRIMA ASSEMBLEA CICLISTICA DI TURCHIA

AKK Bicycle Assembly, chì hè stata furmata da organizzazioni non governamentali interessate à u ciclismu in Ankara, hè a prima assemblea di bicicletta di Turchia cù 19 stakeholder, 92 delegati è più di 5 mila participanti.

L'attività realizate da e Cumunità di Ciclismo Università, Ambiente di Natura è Cultura Turismu è Educazione è Gruppi di travagliu Sportivi sottu u paraplu di l'Assemblea di Biciclette AKK facenu un grande impattu micca solu in a Capitale ma in tutta a Turchia.

U Cunsigliu di Bicicletta AKK, chì hè statu stabilitu cum'è una piattaforma induve i vuluntarii in bicicletta da Ankara ponu fà sente a so voce è coopera cù i guverni lucali, hà pigliatu un rolu attivu in u "Prughjettu Bicycle Path" trasmettendu e so opinioni nantu à a strada ciclabile à a Municipalità Metropolitana di Ankara.

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS

AKK Bicycle Assembly invita i citadini di a capitale da l'età di 7 à 70, chì volenu sustene a creazione di una cultura di bicicletta in Ankara, unendu à l'AKK Bicycle Assembly è diventendu vuluntarii in bicicletta. sözcüKadir İspirli hà dettu:

"Avemu urganizatu un Tour in bicicletta di l'Università Joint in Ankara da u Gruppu di Travagliu di l'Università, l'8 di Marzu di l'Evenimentu Internaziunale di a Bicicletta di a Ghjurnata di a Donna si trasformò in a solidarietà di e donne è hà attiratu l'attenzione in tuttu u paese, seguitu da u Tour in Bicicletta di u 30 d'Aostu di a Vittoria è u 13 di Settembre 2020 cù u slogan "L'ultimu castellu hè Sakarya" Avemu pedalatu da u Castellu di Ankara à Polatlı Dua Hill. Avemu urganizatu un Tour in Bicicletta Memoriale di Martiri è Veterani da Ankara à Çanakkale u 19 di settembre di u 2020. Avemu pruvatu à sensibilizà i ghjorni impurtanti cù u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Republica è u 10 di nuvembre Gazi Mustafa Kemal Atatürk Commemoration Bicycle Tours. Vulemu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, u signore Mansur Yavaş, è u presidente di u cunsigliu municipale di Ankara, u signore Halil İbrahim Yılmaz, per u so sustegnu, chì anu intesu a nostra voce in questu prucessu, ùn hà micca vultatu u spalle à e nostre richieste è ci hà purtatu à a tavola di u prugettu. cun l'intelligenza di "sensu cumunu". "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*