A prima centrale nucleare di Turchia ghjunghjerà da u 2023

A prima centrale nucleare di Turchia serà messu in serviziu in l'annu
A prima centrale nucleare di Turchia serà messu in serviziu in l'annu

Sergey Butskikh, Primu Direttore Generale Diputatu è Direttore di l'Affari di Custruzzione di Akkuyu Nükleer AŞ, hà dichjaratu chì u travagliu in a Centrale Nucleare di Akkuyu (NGP), chì hè in custruzzione in Mersin, avanza secondu u calendariu, è chì facemu sforzi intensi per finisce a prima unità da 2023 ". disse.

L'equipaggiu più impurtante di a prima unità di Akkuyu NPP, u Reactor Vessel, hè statu mandatu à u situ di custruzzione dopu avè viaghjatu 3000 km. U Reactor Vessel hè un equipamentu di grande dimensione in quale i carburanti nucleari sò posti durante u funziunamentu è e reazzioni nucleari sò realizati sottu pressione è temperatura alta.

A pruduzzione di u Reactor Vessel, chì pesa 330 tunnellati, hà un diametru di 4,5 metri è una altezza di 12 metri, hè stata cumpletata da Atomenergomash AEM-Technology in circa 3 anni. Durante a pruduzzione di u Reactor Vessel, più di 750 operazioni di produzzione sò state realizate. U Reactor Vessel è e parti di Akkuyu NPP anu passatu cù successu più di 300 teste di cuntrollu di qualità in diverse fasi di produzzione. U Reactor Vessel hè statu consegnatu da u portu à a diga di Tsimlyan di a fabbrica di Atommash à a Terminal Cargo Orientale in u situ di Akkuyu NPP in 20 ghjorni.

Primu Diputatu General Manager - NPP Construction Affairs Director Sergey Butskikh hà dettu nantu à u sughjettu; "I travaglii di custruzzione-installazione sò realizati assai attivamente in u situ di Akkuyu NPP. In a prima unità di putenza, alcuni elementi strutturali impurtanti cum'è a seconda capa di a cunchiglia di prutezzione interna, u fasciu di cantilever è u fasciu di supportu sò stati installati, è u catcher core è u scudo di u reattore sò stati posti in e so pusizioni designate. L'equipaggiu principale hè consegnatu à u campu secondu u calendariu. À a fine di settembre, quattru generatori di vapore per esse utilizati in a prima unità sò stati purtati à a Terminal Cargo Orientale, è oghje ricevemu u Reactor Vessel, u core di a prima unità. U Reactor Container, inseme cù l'anelli di spinta è di supportu, hà viaghjatu circa 3 mila chilometri da a filiale Atommash di AEM-Teknoloji A.Ş. in Volgodonsk à u situ di Akkuyu, a prima centrale nucleare di Turchia. "Dopu chì tutte e prucedure doganali necessarie sò finite, u Reactor Vessel serà sottumessu à u cuntrollu di l'entrata".

U Reactor Vessel serà accessu cuntrullatu in cunfurmità cù tutti i requisiti regulatori. Una cummissione speciale creata per questu scopu cuntrollà u disignu è a documentazione di qualità è di produzzione di u Reactor Vessel è eseguisce cuntrolli detallati utilizendu diversi dispositi di misurazione. Dopu à sti tappe, u Reactor Vessel serà mandatu per l'assemblea.

Inoltre, l'attività di ispezione è di sorveglianza sò state realizate in tutte e fasi di produzzione di u Reactor Vessel in i stabilimenti di fabricazione Atommash da l'Autorità Regulatoria Nucleare (NDK) è l'urganisazioni di ispezione indipendenti autorizate da NDK. In listessu modu, tutte l'attività da esse realizate in u campu saranu ispezionate in u quadru di u pianu di ispezione determinatu da NDK è l'urganisazioni d'ispezione autorizate da NDK.

U mese passatu, quattru generatori di vapore per a 1a unità di putenza sò stati purtati da u stabilimentu di fabricazione Atommash.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*