Alstom furnisce i primi treni di l'idrogenu per l'Italia

FERROVIE NORD MILAN TQA
FERROVIE NORD MILAN TQA

Alstom furnisce sei treni di celle di combustibile à idrogenu in ottu opzioni per un totale di circa 160 milioni di EUR à FNM (Ferrovie Nord Milano), u principale gruppu di trasportu è mobilità in a regione Lombardia d'Italia. A prima consegna di treni hè prevista in 36 mesi da a data di l'ordine.

I novi treni di l'idrogenu seranu basati nantu à a piattaforma di treni regiunale Coradia Stream d'Alstom, chì hè dedicata à u mercatu europeu è hè attualmente prodotta per l'Italia da i principali stabilimenti italiani di Alstom. U Coradia Stream per FNM alimentatu da l'idrogenu serà dotatu di a stessa tecnulugia di propulsione di celle di combustibile introdutta in u mondu da Coradia iLint. L'idrogenu Coradia Stream mantene l'alti standard di cunfortu digià apprezzatu da i passageri di a so versione elettrica. A versione di l'idrogenu currisponde à a prestazione operativa di i treni diesel, cumprese a so gamma.

"Semu assai fieri di presentà a tecnulugia di i treni di l'idrogenu in Italia è simu cuscenti di a fiducia chì u nostru cliente talianu hà postu in noi. Stu sviluppu cunfirma u rolu di Alstom in a definizione di u futuru di a mobilità. Inseme à Coradia iLint, chì hà digià pruvatu in u serviziu cummerciale in Germania, questi treni rapprisentanu un altru passu impurtante in a transizione à i sistemi di trasportu sustinibili globale. "Je félicite FNM d'avoir saisi cette occasion pour démontrer qu'ils sont des leaders dans ce domaine", déclare Gian Luca Erbacci, Vice-président senior d'Alstom Europe.

U Coradia iLint hè u primu trenu di passageri in u mondu alimentatu da una pila di carburante à l'idrogenu chì genera energia elettrica per a trazione. Stu trenu di emissioni zero emette un livellu bassu di rumore cù l'escapamentu essendu solu vapore è acqua condensata. ILint hè speciale per a cumminazione di diversi elementi innovatori: cunversione di energia pulita, almacenamentu d'energia flexible è trazione in batterie è gestione intelligente di l'energia dispunibule. Spécialmente cuncepitu per uperà nantu à e linee non elettrificate, assicura un funziunamentu di trenu pulitu è ​​sustenibile mentre furnisce un altu livellu di prestazione.

I treni Coradia Stream per FNM sò fabbricati in Italia da Alstom. A maiò parte di u sviluppu di u prughjettu, a produzzione è a certificazione si svolge in a stallazione di Alstom in Savigliano. I sistemi di signalazione integrati sò furniti da u situ di Bologna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*