Bursa Merita di u Premiu Naziunale di a Mobilità Europea 2020

Bursa hè stata premiata u premiu naziunale di mobilità europea
Bursa hè stata premiata u premiu naziunale di mobilità europea

A Municipalità Metropolitana di Bursa hè stata ritenuta degna di u Premiu Naziunale di a Mobilità Europea 2002, celebrata da a Cummissione Europea dapoi u 2020 è u so compitu di coordinazione naziunale hè realizatu da l'Unione di Comuni di Turchia.

I cumuni chì vincenu i Premii Naziunali di a Settimana Europea di a Mobilità 2020 assicurendu a participazione più attiva à a Settimana Europea di a Mobilità, chì incuraghjenu e cità è e municipalità à piglià misure di trasportu sustenibili, sò state annunziate. Cum'è l'iniziativa di a Cummissione di l'Unione Europea, u paese cù a più alta participazione à a Settimana Europea di a Mobilità in u mondu quist'annu, cù 16 municipalità, hè urganizatu per aumentà a mobilità in e cità, per creà cità accessibili creendu percorsi sicuri per caminari è in bicicletta. è per incuragisce e municipalità à piglià misure permanente. L'Unione di i Municipalità di Turchia hà premiatu i cumuni più attivi in ​​22, cum'è in 551, per sustene queste opere d'autosacrificazione di e municipalità è incuragisce altre municipalità. Prisidenti di a Presidenza Cunsigliu di Pulitiche Locali V. Prof. Dr. Sottu a presidenza di Şükrü Karatepe, u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione Direttore Generale di l'Amministrazioni Locali Turan Konak, Capu di u Dipartimentu di e Politiche Settoriali in u Ministeru di l'Affari Esteri, a Presidenza di l'Unione Europea Burcu Altınordu, Capu di u Dipartimentu di l'Infrastrutture Investimenti Direzzione Generale di u Ministeru di i Trasporti è Infrastruttura Fatih Duman, Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, Manager di Settore di Trasporti è Investimenti in Infrastrutture U ghjuridiu, chì hè statu furmatu cù a participazione di Akif Türkel è u Sicritariu Generale di l'Unione di i Municipi di Turchia, Birol Ekici, hà riunitu u 2019 di nuvembre è hà valutatu l'opere. di e municipalità in u scopu di a settimana.

Tour in bicicletta

In u risultatu di e valutazioni, 22 metropolitani, 51 cumune cù una populazione di più di 3 mila è 100 cumuni chì anu cumpletu i criteri di "Attività di a Settimana Europea di a Mobilità", "Misure Permanenti" è "3 di Settembre di u ghjornu senza vittura" è appiicati attraversu U situ web mobility.tbb.gov.tr ​​Un totale di 100 municipalità, cumprese 3 cumune cù una populazione di menu di 9 mila, sò stati premiati. A municipalità metropolitana di Bursa hè stata ritenuta degna di u premiu inseme cù a municipalità metropolitana di Şanlıurfa è Mersin. In u scopu di l'avvenimentu, u 16 di settembre, a Municipalità Metropolitana di Bursa hà urganizatu un Short Track Ciclismo Tour cù a participazione di quasi 200 ciclisti. I ciclisti, chì si sò riuniti cù u slogan di "Mobilità 0 emissioni per tutti", anu giratu intornu à u Parcu di a cità di Hüdavendigar, chì hè una strada di circa 3,5 chilometri. Durante a settimana, hè stata creata una cuscenza suciale sparte a Settimana di a Mobilità da i cunti suciali di a cumuna.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*