Karaismailoğlu: "Collegamu e nostre Ferrovie à Porti è Aeroporti"

Cunnettemu e nostre ferrovie karaismailoglu à i porti è l'aeroporti.
Cunnettemu e nostre ferrovie karaismailoglu à i porti è l'aeroporti.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una presentazione à u Cumitatu di u Pianu è u Budget di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, induve hè statu discututu u bilanciu 2021 di u Ministeru di Trasportu è Infrastruttura è i so affiliati.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a nova era di trasportu è cumunicazione chì hà iniziatu in u paese 18 anni fà cuntinueghja cù u prucessu di rinnuvamentu è trasfurmazioni; Ellu disse chì i principali fonti di motivazione seranu u valore aghjuntu à esse furnitu per u sviluppu olisticu. Karaismailoğlu hà dettu: "Tutti i campi di attività di u nostru ministeru custituiscenu i pilastri basi di l'infrastruttura necessaria per u sviluppu olisticu di Turchia. Dapoi u 2003, avemu implementatu prughjetti assai grandi è impurtanti in u campu di u trasportu è a cumunicazione investendu 910,3 miliardi di TL.

"Avemu iniziatu u prughjettu di a Cooperazione Public-Privata per un valore di 214,7 miliardi di TL"

Dichjarà chì l'Autostrada hè u primu postu cù una parte di 62.1 per centu in e spese d'investimentu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre a quota di a ferrovia in investimenti era di 1% in 2013, sta rata hè aumentata à 33% in 2020. A quota d'investimentu ferroviariu, chì era di 47% in 2020, serà di 47% in 2023 ". Dichjarà chì anu evaluatu ancu e fonti di finanziamentu alternativu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ancu attivatu u dinamismu di u settore privatu per questu. Cusì, avemu principiatu u prughjettu di Cuuperazione Public-Privatu per un valore di 60 miliardi TL in totale. disse.

"Cù a transizione à modi di trasportu amichevuli di l'ambiente, 10,3 milioni di dollari, 20 milioni di dollari cù u trasferimentu di servizii publichi à un ambiente senza carta, è 1,8 miliardi di dollari cù l'usu di l'e-government sò stati salvati"

Spartendu a distribuzione settoriale di l'investimenti, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Vemu chì 98,9 miliardi di dollari sò stati investiti in l'autostrada, 29 miliardi di dollari in a ferrovia, 14,7 miliardi di dollari in a via aerea, 1,7 miliardi di dollari in a via marittima è 14,4 miliardi di dollari. in a cumunicazione. L'impattu di questi investimenti nantu à l'impieghi tutali hè di una media annuale di 703,3 mila persone. In u risultatu di l'usu efficiente di e risorse umane è materiali in i nostri investimenti, avemu salvatu 2019 miliardi di dollari solu in 13,4. Karaismailoglu; Risparmiu di emissioni di CO10,3 per un valore di 2 milioni di dollari cù strade accurtate, linee di u sistema ferroviariu urbanu è a transizione à modi di trasportu amichevuli di l'ambiente cù u Trenu d'Alta Velocità, $ 20 milioni di risparmi di carta cù u trasferimentu di servizii publichi à un ambiente senza carta, $ 1,8. miliardi di tempu cù l 'usu di e-guvernamentu Hà ancu sparte l'infurmazioni chì u risparmiu hè stata ottenuta.

"Colleghemu e nostre ferrovie à i porti è l'aeroporti"

Nutendu chì anu iniziatu una nova svolta in e ferrovie, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Collegamu e nostre ferrovie à i porti è l'aeroporti. Cù i nostri prughjetti, facemu u trasportu ferroviariu micca solu nantu à a linea est-ovest, ma ancu trà e nostre coste di u Mari Neru è u Mediterraniu cuntribuiscenu. In l'ultimi 18 anni, avemu investitu un totale di 169,2 miliardi TL in Ferrovie. Per a prima volta in ferrovie, avemu cuminciatu à pruduce veiculi rimorchiati è rimorchi cù disinni naziunali. Avemu custruitu centri logistichi è novi linee di junction per aumentà a cumpetitività di a ferrovia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*