I vagoni di dorme di TCDD pronti per e vittime di u terremotu in Izmir

I vagoni di dorme di TCDD pronti per e vittime di u terremotu in Izmir
I vagoni di dorme di TCDD pronti per e vittime di u terremotu in Izmir

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì dopu à u terrimotu in İzmir, ùn ci era micca u minimu disturbu in u trasportu è a cumunicazione.

Dopu à u terrimotu in Izmir, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà visitatu i citadini chì i so posti di travagliu sò stati dannighjati, hà assistitu à i funerali di i citadini chì anu persu a so vita in u terrimotu, è offre cundolenze à i so parenti.

Facendu dichjarazioni impurtanti, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Tutti i nostri assi di trasportu funzionanu senza interruzioni è senza interruzioni. Grazie à 27 stazioni di basa mobile spedite à a regione, a cumunicazione hè ancu furnita senza interruzzione.

Per d 'altra banda, hè statu spartutu chì i servizii cuntinueghjanu senza interruzzione in Izban, chì furnisce un serviziu gratuitu finu à 24.00 di notte.

TUTTE L'UNITÀ ASSOCIATE CU U MINISTERIU SONT IN CAMPI

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì sò andati in a regione subitu dopu à u terrimotu è chì tutte e unità affiliate à u ministeru aiutavanu quelli chì sò stati dannighjati da u terrimotu, "Avemu posizionatu 27 'stazioni di basa mobile' per assicurà a cumunicazione regulare cù i nostri citadini sottu. i detriti è di rinfurzà l'opportunità di cumunicazione di i nostri persone circundanti inseme cù tutte e squadre di ricerca è salvezza. Ùn avemu micca un prublema cù i servizii di trasportu. Tutte e nostre strade sò aperte è u flussu di trafficu opera nurmale. U nostru aeroportu hè apertu è svolge e so operazioni normali. Mantenemu i vagoni di dorme di e nostre ferrovie pronti à risponde à i bisogni di l'alloghju di i nostri citadini chì e so case sò stati dannighjati o chì ùn anu pussutu entre in e so case per via di u terrimotu. Dopu à u terrimotu, avemu salvatu 150 di i nostri battelli, chì sò stati strappati da i so ligami, chì anu danatu per via di l'alza di u mare. Finiremu i studii di i naufragi u più prestu pussibule è inizià i travaglii di valutazione di danni ", disse.

PARTICIPA A CERIMONIE FUNERARIE è offre cundolenze

di Izmir Bayraklı U Ministru Karaismailoğlu, chì hà esaminatu l'edificazioni dannighjate da u terrimotu in u so distrittu, hà assistitu ancu à a riunione tenuta in u Centru di Coordinazione AFAD di İzmir. Dopu à a riunione, u Ministru Karaismailoğlu, İzmir Bayraklı Hà assistitu à e preghiere funebre di Rabia Uzun, Fahrettin Hayati Uzun è Abdulkadir Uzun, chì anu persu a so vita per esse sottu à e machja in u distrittu, è offre cundolenze à i so parenti.

Infine, u Ministru Karaismailoğlu, chì hà ancu fattu ispezioni in u Portu di Seferihisar Sığacık, hà visitatu i citadini chì i so posti di travagliu sò stati danni. U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì, cum'è statu, tutti i citadini affettati da u terrimotu in İzmir sò cun elli è vicinu à elli è chì guariscenu rapidamente e ferite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*