Annunziati i prupietarii di i Premii di Scienza TÜBİTAK 2020

Annunziati i prupietarii di i Premii di Scienza TÜBİTAK 2020
Annunziati i prupietarii di i Premii di Scienza TÜBİTAK 2020

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu i vincitori di u Cunsigliu di Ricerca Scientifica è Tecnologica di Turchia (TÜBİTAK) 2020 Science Awards. In u risultatu di e valutazioni fatte da u Cunsigliu di Amministrazione di TÜBİTAK, hè statu decisu di dà 2020 Premii di Scienza, 4 Premiu Speciale è 1 Premii di Incentivazione in 13.

U Ministru Varank hà annunziatu i scientisti, chì sò stati creati sottu a dirigenza di TÜBİTAK è chì sò stati cunsiderati degni di i Premii di Scienza TÜBİTAK 2020, à a Biblioteca Naziunale Presidenziale. Nutendu chì TÜBİTAK dà premii ogni annu per incuragisce i scientisti chì anu fattu cuntributi significativi à a scienza à un livellu universale cù a so ricerca scientifica, Varank hà dichjaratu chì, per via di e valutazioni fatte da u Cunsigliu di Amministrazione di TÜBİTAK, hè statu decisu di dà 4 scienza. premii, 1 premiu speciale è 13 premii d'incentive quist'annu.

Varank, Prof. in u campu di e scienze basiche. Dr. Mustafa Soylak è İsmail Türkan, in u campu di e scienze di l'ingegneria Prof. Dr. Hà nutatu chì Özgür Barış Akan è Hilmi Volkan Demir sò stati ritenuti degni di u premiu di scienza.

Annunziando i vincitori di i Premii di Incentiva TÜBİTAK 2020, Varank, in u campu di e scienze basiche, Dr. I membri di a Facultà Bilge Baytekin è Ferdi Karadaş, Prof. in u campu di e scienze di l'ingegneria. Dr. Sinem Çöleri, Hakan Usta, Assoc. Dr. Prof Mustafa Evren Erşahin è Mustafa Serdar Önses in u campu di e scienze di a salute. Dr. Elif Çadırcı, Assoc. Dr. Aydan Dağ è Tevfik Tamer Önder, in u campu di e scienze suciale Prof. Dr. Mehmet Efe Biresselioğlu, Assoc. Dr. Emre Selcuk, Dr. Hà dichjaratu chì u Faculty Member Selim Erdem Aytaç è Gaye Soley anu ricevutu premii.

Varank hè ancu u pruprietariu di u premiu speciale TÜBİTAK quist'annu, Prof. Dr. Hà annunziatu ch'ellu hè Cengiz Sinan Özkan.

Felicita à tutti i scientisti chì anu premiatu u premiu, Varank hà ringraziatu l'urganisazioni è l'individui nominati, è i scientisti chì anu participatu à u prucessu di valutazione per i so cuntributi.

Varank hà infurmatu chì pensanu di tene a cerimonia di premiazione sottu l'auspice di u presidente Recep Tayyip Erdoğan quist'annu, cum'è ogni annu, in dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*