L'aeroportu di Istanbul diventa l'aeroportu cù a maiò parte di i voli in Turchia

L'aeroportu di Istanbul diventa l'aeroportu cù a maiò parte di i voli in Turchia
L'aeroportu di Istanbul diventa l'aeroportu cù a maiò parte di i voli in Turchia

L'Organizazione Europea di Sicurezza di a Navigazione Aerea (Eurocontrol) hà publicatu un rapportu nantu à l'effetti di l'epidemie di coronavirus in l'industria di l'aviazione.

Sicondu u rapportu preparatu da l'Organizazione Europea per a Sicurezza di a Navigazione Aerea (Eurocontrol), l'aeroportu di Istanbul hè diventatu l'aeroportu cù u più altu numeru di voli dopu l'aeroporti di Amsterdam Schiphol è di Londra Heathrow.

Righjuntu una media di 520 partenze per ghjornu a settimana passata, l'aeroportu di Istanbul hè diventatu l'aeroportu cù u più altu numeru di voli in Turchia. Sicondu i dati di u marti 3 di nuvembre, l'aeroportu di Istanbul hè diventatu u terzu aeroportu cù u trafficu più trafficatu in Europa cù 452 voli. L'Aeroportu Sabiha Gökçen d'Istanbul hà classificatu secondu cù 414 voli, mentre chì l'Aeroportu di Antalya hè u terzu cù 250 voli. In u rapportu, Turkish Airlines hà ancu u primu postu in Europa cù 541 voli in u stessu ghjornu.

Hè statu annunziatu chì ci era un incrementu di u 35 per centu in u trafficu in a listessa settimana in l'aeroportu di Atatürk, induve l'aviazione generale è i voli di carica sò fatti. Sicondu u rapportu, un aumentu di 40 per centu in i voli di carica è di 24 per centu in i voli privati ​​hè statu osservatu in maghju è ghjugnu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*