L'autobus di vestiti di İzmir Metropolitan hè à u serviziu di e vittime di u terremotu!

L'autobus di vestiti metropolitani di Izmir hè à u serviziu di e vittime di u terrimotu
L'autobus di vestiti metropolitani di Izmir hè à u serviziu di e vittime di u terrimotu

L'autobus di vestiti, creatu da u Dipartimentu di i servizii suciali di a municipalità metropolitana di Izmir per risponde à i bisogni di vestiti di i citadini chì vivenu in cità è paesi fora di a metropole, hè statu messu in serviziu per i vittimi di u terrimotu. I vestiti novi è i scarpi mandati da i donatori sò consegnati à e vittime di u terrimotu chì stanu in e tende da l'autobus di vestiti.

Dopu à u terrimotu di magnitudine 30 chì hà colpitu a Regione Egea u 6,9 d'ottobre, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà mobilizatu tutte e so risorse per risponde à i bisogni di e vittime di u terrimotu. A Municipalità Metropolitana offre l'autobus di vestiti, chì hè statu creatu da u Dipartimentu di i Servizii Suciali per risponde à i bisogni di vestiti di i citadini chì vivenu in distretti è paesi distanti, à u serviziu di e vittime di u terrimotu. I citadini in e tende create per accoglie quelli chì e case sò state danumate o distrutte dopu à u terrimotu ponu accede à prudutti cum'è mantellu, stivali è mutandine gratuitamente in autobus.

I donatori mandanu à e vittime di u terrimotu

Ulaş Aydın, u capu di u Dipartimentu di i servizii suciali di a municipalità metropolitana di Izmir, hà dettu ch'elli anu consegnatu e donazioni mandate da i benefattori à e vittime di u terrimotu in i zoni di a tenda via un autobus di vestiti, è hà dettu ch'elli sò stati capaci di risponde à tutti i bisogni di u terrimotu. citadini. Ulaş Aydın hà dettu: "A causa di u terrimotu, avemu tiratu l'autobus chì avemu pensatu per portà a ropa in distretti è paesi distanti in l'area di u disastru. Cunsegnamu stivali d'invernu, cappotti, biancheria intima termica è altri prudutti da parechje parte di Turchia è ancu di u mondu à e vittime di u terrimotu cù questu autobus di vestiti ".

Dichjarà chì l'autobus, chì include ancu cabine è appendici, hè cum'è un magazinu per caminari, Aydın hà dettu chì e vittime di u terrimotu anu una dumanda di prudutti cum'è cappotti, stivali, impermeabili, vestiti termichi, calzini è biancheria intima. Nutendu chì questi prudutti sò sempre necessarii per via di esse una zona di disastru è e cundizioni pandemiche, Aydın hà dettu: "Queste bisogni continuanu finu à chì i citadini andaranu in casa. Ci hè una reta di sulidarità assai grande in Izmir. I citadini cuntinueghjanu à furnisce l'aiutu. Parechji bisogni di e vittime di u terrimotu sò soddisfatti ", disse.

L'autobus di vestiti cuntinuerà à serve in i lochi di tenda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*