Aviò di caccia F4 Impiegatu in a Rinnovazione di l'area di parcheggio di Seka

Aviò di caccia F4 Impiegatu in a Rinnovazione di l'area di parcheggio di Seka
Aviò di caccia F4 Impiegatu in a Rinnovazione di l'area di parcheggio di Seka

Martyr Aviator Pilot First Lieutenant Hasan Tanriverdi, natu in Izmit, hè statu martirizatu quandu u so aviò s'hè lampatu in u distrittu Kavak di Samsun durante u so volu di missione in u 1968. U jet di caccia F4 chì a municipalità metropolitana di Kocaeli hà piazzatu in l'area di u Parcu Seka per commemorare u Martyr Aviator Pilot First Lieutenant Hasan Tanriverdi hè stata rinnuvata.

U NOME DI U MARTIRI hè VIVU

Municipalità Metropolitana di Kocaeli In u 1968, una collina in l'area di Sekapark hè stata chjamata dopu à u martire, in modu di mantene u nome di Martyr Aviator Pilot First Lieutenant Hasan Tanrıverdi, natu in İzmit, chì hè statu martirizatu per via di u crash di u so aviò in u 2007. u distrittu Kavak di Samsun durante u so volu di missione in u 4. I jet di caccia di tipu F-XNUMX purtati da Eskişehir sò stati posti in a zona.

L'AIRCRAFT hè statu MANTENU

U Dipartimentu di Parci è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà pigliatu cura di l'aviò in l'area di u Parcu Seka. E parti mancanti è usurate di l'aviò F4 seranu rimpiazzate. Per a riparazione di l'aviò, u sustegnu hè statu ricevutu da i travagliadori tecnichi di u 1st Air Force Command, u 1st Main Jet Base Command. I travagliadori chì venenu à Kocaeli farà sia a riparazione di l'aviò sia l'assemblea di e parti mancanti è a pittura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*